Dat was schrikken dat levens gevaarlijk gras sprietje !!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarjaG

Re: Dat was schrikken dat levens gevaarlijk gras sprietje !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 16:14

Vandaag stond, als voorbereiding op de wedstrijden een jurytafel in de bak. Eeks, eng...... hmm het beweegt niet.... eerst maar eens even ruim de tijd nemen om het aan te staren.... het gaat niet weg..... maar toch voor alle zekerheid er heeeel ruim langs.... het hele uur als het even kan (maar dat lukt dan dus niet)

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 16:17

grrrr, Rosa is echt walgelijk bezig! Ze schrikt van voorbijgangers Verward en bussen enzo Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 16:36

Mijn rijpaardje (is niet van mij) is heel erg bang voor haaientanden op de weg, en ze vind riet ook heeeeeeeeeeeeeel erg eng... maar ze schikt nooit verschrikkelijk erg. Ze gaat eerst een poosje staan snuiven en kijken naar het 'enge' voorwerp en dan gaat ze er met een wijde boog omheen.
Ze is trouwens gek op water! echt een zeepaardje Tong uitsteken

kusj

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 16:41

Mijn eigen pony is over het algemeen niet meer zo gauw bang, alleen van hele vreemde dingen. En mn bijrijdpony is absoluut niet bang voor trekkers, vrachtwagens, etc, maar als ze een dom brievenbusje oid tegenkomt gaat ze er met een boog omheen Gestoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 22:33

shetlanders, die vind ze vreselijk eng, klimt ze bijna letterlijk voor in een boom(Ze is zelf ook maar 1.70) Knipoog .
Vandaag zijn we een levensgevaarlijke eend tegen gekomen,het kreng riep nog kwak ook.
Verleden week een ontsnapt varken, ik weet niet wie harder knorde zei of het varken.
En van de week lande er ineens een helicopter in de wei naast de paarden.Toen was ik de gene die door de rooie ging ,zag de kudde al door de draad gaan.Maar de paarden, die keken niet eens op het gras was veel lekkerder.
Paarden ,soms snap ik er echt niks van.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 10:46

Ik gisteren naar het strand met Rena , was prima te mannen , maar op de terugweg zag ze ineens in de verte op het naastgelegen strand een paar mensen lopen met een rubberbootje ofzo , was te ver weg om goed te zien. Gewoon 3 of 4 mensen die heel rustig naar hun auto liepen , echt in de verte , niks aan de hand.

Rena helemaal overstuur , zo'n hoge kop erop , flink rillen en zweten en dat lijfje keihard van spanning...vooral zo'n betonnen onderhals met die hoge kop...lekker sterk en overstuur meteen , dat ze aan de grond genageld staat en wat raar kronkelt en snuift omdat ze er eigenlijk in paniek vandoor wil tetteren.

Niet zo prettig , je voelt dan op sommige momenten dat het maar aan een heel dun draadje hangt of je haar houdt of niet..... ik kan haar dan net genoeg geruststellen zodat ze niet ontploft , maar het scheelt verdomd weinig....VEELS te weinig Nagelbijten / Gniffelen

Even later was het weer goed , lekker doorgedraafd , pony de vrijheid.... maar een kilometer of 2 verderop zag ze door de bosjes ineens paardjes staan , en daar flipte ze ook weer helemaal van Verward

Waren de IJslanders die in het duingebied zijn uitgezet samen met die grote koeien , die grote koeien had ze wel eens gezien maar ze schrok zich helemaal het apezuur van die IJsjes...diertjes stonden gewoon lief rustig te grazen , beetje te dutten...was al 's avonds.

Even ernaar laten kijken zodat ze kon zien dat het gewoon relaxedte paardjes waren , normaal als ze even de tijd neemt om te kijken dan ziet ze wel dat ze zich voor niks aanstelt.

Maar nu bleef het kantje boord of ik had haar los moeten laten , zo sterk als ze zich maakte om weg te komen Nagelbijten / Gniffelen

Waarom dat ze daarvan nu weer zo freakt ....stomme pony

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 12:52

Nou dat is toevallig, vrijdagavond maakte ik namelijk ook een rondje strand met Kim, en kwam OOK die Ijslanders tegen! Had ze nog nooit gezien en toen kwamen ze met een stuk of 10 aangewandeld, en zelfs KIM stond stokstijf stil, ik voelde d'r hard door heel d'r lichaam bonzen, alsof ze nog nooit van d'r leven andere pony's gezien had! Echt niet normaal!
Dus bianc, zelfs de makste pony heeft af en toe de kriebels van iets stoms! haha

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:24

Hihihi , grappig !

Ik had die dingen echt nog nooit gezien Haha!

Kimmetje is sowieso soms ineens een beetje schrikkerig de laatste 2 maanden ofzo , best vaag....denk echt dat die muesli aan het in-kicken is Tong uitsteken

Blijkbaar is het ZEER wereldschokkend om een paardje langs de kant van de weg te zien...zo veel bijzonders straalde er niet vanaf , beestjes waren gewoon leuke makke gezapige ponies , totaal geen enge situatie ofzo.... gewoon een goed overzichtelijk weitje naast de weg zeg maar. Misschien dat ze een beetje "wild" ruiken , dat dat het is ??????