[poll] Red jij het; je pony en school?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Red jij het; je pony & school?

Ja, makkelijk!
77 (48%)
Ja, maar krapjes...
54 (34%)
Nee, ik heb er te weinig tijd voor...
20 (12%)
Nee, daarom heb ik een verzorger...
7 (4%)

Totaal aantal stemmen: 158

Hoipiepeloii

Re: [poll] Red jij het; je pony en school?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 09:22

Ik red het wel, maar niet makkelijk. Moet mijn tijd goed indelen. Ik doe 5 VWO en hockey ook nog 3/4 keer per week naast mijn pony.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:20

ik red het makkelijk, omdat het nu s avonds vrij lang licht blijf ga ik soms s avonds ook nog wel is een rondje...

en ik heb ook heel regelmatige lestijden (3 dagen stage tot kwart over 3 en 2 dagen school tot 1) dus ik red het makkelijk! en 1 dagje rust in de week inlassen... Lachen

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 21:03

Hmmmms, nee eigenlijk red ik het niet.....
Ik zit 5 dagen in de week op school, werk 3 avonden in de week, heb (TE) veel huiswerk, Werkstukken, proefwerken en so's!
En rij daarbij nog 2 paarden.... Huiswerk schiet er meestal bij in. Maar daar moet verandering in gaan komen want ik sta momenteel op zitten blijven. (Ik ben al een keer blijven zitten) Ik zit nu in VMBO-t 3 waar we dus al veel voorberijdingen treffen voor de 4e het eindexamen jaar,
ik heb dus eigenlijk gewoon te druk. Ik ga laat naar bed en sta ook weer vroeg op. Slapen

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 19:54

ik red het wel, maar ik heb het geluk dat de paarden bij mn oma op stal staan, en zij ze meestal voert!!
ik ga er 3 keer in de week heen!
2x uit school, wisselt een beetje, en zaterdag de hele dag!

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:13

ja hoor makelijk.
maar ik heb wel een verzorger.
die was er al voor dat ik me paard kreeg

Presley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:22

Ik red het meestal net wel maar ook wel eens niet. Dat komt vooral omdat ik nu in 2 gymnasium zit en ontzettend veel huiswerk heb. Verdrietig Meestal ben ik om half 4 thuis en dan 2 of 3 uur aan me Huiswerk. Als het niet al te laat is rij ik daarna nog paard, anders mest ik alleen enz.

JenRocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:23

Ik red het wel, maar het hangt er een beetje vanaf. Ik probeer op school in de les al me huiswerk te maken en in het weekend een beetje vooruit te werken. Maar vaak lukt het net niet. En idd zoals meerder al zeiden, ik mag niet terug fietsen in het donker. Dus de winter is een ramp. Zeker omdat ik pas om 3 uur uit ben en er nog een halfuur over doe om naar huis te fietsen is het al half 4. Dan nog rijkleren aandoen, wat drinken etc. Dus kan pas 4 uur bij me pony's zijn. Nou dan wordt het al snel donker, en dan maar hopen dat me ouders tijd hebben om me op te halen. Dus heel gedoe in de winter. De zomer is dus veel makkelijker en dan red ik het wel. Want dan kan ik 's middags me huiswerk maken en 's avonds naar me pony's toe.

ppl0026

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 14:09

Ja, ik red het wel. Ik doe m'n pony alleen en zit er best lang, maar het lukt tot nu toe wel met huiswerk enzo. Ik ben alleen wel elke dag pas rond 7-8 uur thuis en dan heb ik niet zoveel zin, maarja het moet wel.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 18:06

Ik red het, op een lange dag van school rijd ik in een springles en een andere lange dag rijd ik net tussen de lessen door of longeer ik haar... de rest ben vroeg genoeg uit om te rijden en 1 andere iets langere dag staat ze lekker los... en huiswerk maak ik 's avonds of niet haha neej hoor maar soms laat ik het wel is liggen dan heb ik geen zin...

groetjes, roos

star_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:04

ja.. je moet het goed indelen!!
ik ga smiddags direct uit school naar huis en blijf niet hangen!!
dan maak ik me huiswerk!!
en heb ik savonds lekker tijd voor me verzorgpaardjes!!
als je het goed indeelt dan gaat het best!!
(ik zit wel pas in de eerste dus misscien krijg ik later meer huiswerk en minder tijd voor me paardjes)
kusjes star_girl

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:43

moonshine88 schreef:
jullie moeten er even bij zetten in welke klas/groep jullie zitten en hoe ver het is om naar je pony/paard te gaan gegroet juud

ik ben 15, zit in de 3e van de havo
en op de fiets is het ongeveer 3 kwartier rijden, met de auto een kwartier/20 minuten
dus ze staan aardig ver weg

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 16:48

Uit school lekker paardrijden, en als ik tijd over heb me huiswerk. Maar ik doe op school in de lessen en in tussenuren héel erg veel. Waardoor ik maar weinig huiswerk heb.

Ik zit in 4 VWO en heb een pony die 6 dagen in de week gereden moet worden Lachen En mijn pony staat aan huis, maar moet voor een dressuurbak een kwartiertje rijden.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:22

Ja makkelijk uit school tas neergooien, doei mam, me veulentje voeren of ff stukje wandelen, stalgenootjes kletsen enz enz enz.

het is makkelijk ik heb een jaarling en daar hoef je niet persee iedere dag iets mee te doen, ik moet wel iedere dag voeren, maar ik ben er zoiezo iedere dag 1 a 2 uurtjes. is er altijd wel gezellig. ik zet het makkelijk met school.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 08:52

school pony + werk
nou ja net niet eignelijk Lachen