rhijnauwen schreef:Thirza schreef:[op de foto's was te zien dat ze het al jaren had maar maik heeft er last van sinds dat de hoefsmid met dat beentje heeft zitten klooien
[/quote]
allereerst vreselijk naar voor je! maar ik vind het vreemd dat de da heeft gezien dat het al jaren aan de gang is, dat hoeft helemaal niet! Ik heb een aantal jaren geleden een paard verkocht dat helemaal binnenstebuiten is gekeerd en waar heel veel foto's van zijn gemaakt, er was niets aan de hand, ruim een jaar later zijn er weer foto's gemaakt (omdat hij iets kreupel was) en toen had hij hoefkatrol in een erg stadium, de dierenarts zei toen ook dat het was dat hij zelf alle foto's had gemaakt anders had hij niet geloofd dat het zo snel was gegaan! Het kan dus gewoon erg hard gaan ineens. Ik denk overigens ook niet dat een hoefsmid gaat 'zitten klooien' aan een hoef, een afgestudeerd hoefsmid weet goed waar hij mee bezig is en zal ook niet zomaar iets gaan proberen! Het is gewoon ontzettend veel pech bij elkaar hebben! Ik wens je veel succes en sterkte
ik vind het wel degelijk klooien wat die man heeft gedaan! Hij heeft bij een paard van 14 de stand van de hoef proberen te veranderen en dat vind ik klooien.
ofdat ze het al jaren heeft maar geen last van had vertel ik alleen maar over wat mij verteld is verder heb ik er geen verstand van.
Mama_Suus schreef:Thirza schreef:
linksvoor zit het iet wat kleinere steile hoefje
op de foto's was te zien dat ze het al jaren had maar maik heeft er last van sinds dat de hoefsmid met dat beentje heeft zitten klooien daar door is ze het anders gaan belasten en dat is dus fout geweest.
ik kan die man wel wat aandoen![]()
Wat ik dan niet snap is dat ze het niet hebben gezien op de foto's van 2 jaar geledenDaar was ik niks op te zien en ze is toen klinisch en rontgenologisch gekeurd :S De foto's heb ik helaas niet, maar heb ze toendertijd wel samen met de arts bekeken :S
Of zijn die Duitse dierenartsen dan toch niet zo goed als ik dacht :S
Ik duim voor je Thirza, dat je een behandeling kan vinden die aanslaat![]()
Ik kom zo gauw mogelijk naar je toe
ik wou wel even duidelijk zeggen dat ik jou niks verwijt!
ik vind het ook raar maar vertel alleen wat hij gezegd heeft
Daar was ik niks op te zien en ze is toen klinisch en rontgenologisch gekeurd :S De foto's heb ik helaas niet, maar heb ze toendertijd wel samen met de arts bekeken :S

!!