Penny meisje!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Re: bah, buik vol van pennymeisje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:31

khorizon schreef:
Inderdaad een belachelijk kind.

Ik heb nog een hele tijd mailtjes gekregen met de nodige scheldwoorden erin.

Dat is toch te erg!! Ongelofelijk...mijn zusje is ook best wel Penny (niet alacairion op Bokt maar mn jongste zusje Knipoog ) maar die zou zoiets niet in dr hoofd halen..
soms vraag je je af waar die kinderen het toch vandaan halen Verward

Elanor

Re: Penny meisje!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:40

Ach ja, ik kan me vorstellen dat het soms frustrerend is (Ik heb nog nooit zoiets extreems meegemaakt, soms wel wat opschepperig, maar daar moet je gewoon niet teveel aandacht aan besteden.)
Bij Lola staan ze meer te zwijmelen: Ohh, wat is ´ie zacht en lief en wat heeft ´ie lange manen... (Als je aan een enkeling eens vraagt of ze er een rondje op willen staan ze helemaal te glunderen, enig! Ik moet dan altijd zo aan mezelf denken, mijn hele dag was goed als ik een paard had geaaid) Ze kijken behoorlijk op naar mij en de mensen die nog meer hun paardje bij ons op stal hebben staan, en zijn verder heel aardig en beleefd. We hebben nog nooit zomaar `vreemden ` op stal gehad...
Ikzelf was wat je noemt hyper-paardengek, maar werkelijk stikverlegen. Als een leuke eigenaar aanbood of ik op zijn paardje wilde zitten, verschoot ik drie tinten en sloeg helemaal dicht en zei nog liever `nee dank u` dan `ja graag.` Bloos
Laat die kids nou maar fantaseren, gaat vanzelf over. (Mocht het ooit voorkomen dat iemand het ook maar in zijn/haar hoofd haalt om stenen naar mijn paardje te gooien: Ik sta niet voor mijzelf in, en ik vraag me af wat ik dán zal doen, Hoed u!)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:36

als ik ze met stenen zou zien gooien naar mijn halve stal gaan ze iemand heeeeeeeel boos ontmoeten en heel waarschijnlijk in het ziekenhuis of in een doodskist belanden Haha! (pas op ik meen wat ik zeg)

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:47

eeej ja inderdaad dit is nogal dom.
ben ik ook een penny meisje?
ikke heb een eigen pony ben 11 jaar krijg les van goede mensen en rijd bijna in de L met knhs.
ik heb pony's van de maaneges verzorgd en gereden.

ddus ben ik er ook 1?????

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 20:49

oowjah ik vind dit versgrikkelijk dom!:P dat wouk er ook bij zetten ik zou nooit zoiets in mn hoofd hale laat staan dak ooit iemand zou vragen of ik op hun paard mag.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:07

Anzjuhlaa schreef:
whoehahahahaha jep dit is wel een hele extreme penny!!!!

bahbah, wat triest! veel succes!

Nou ik ben ook een beetje penny, hoor!!! Bloos
Bij ons dicht in het veld staat een boerenpaard waarvan de hoeven veel te lang zijn en op haar neus een wond heeft van haar halster, ik krijg haar halster niet uit maar ik heb het halster een beetje aangepast zodat de wond kan genezen Bloos maar iedereen is toch wel zéker een beetje penny, of niet soms?!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:29

Eowyn3003 schreef:
Anzjuhlaa schreef:
whoehahahahaha jep dit is wel een hele extreme penny!!!!

bahbah, wat triest! veel succes!

Nou ik ben ook een beetje penny, hoor!!! Bloos
Bij ons dicht in het veld staat een boerenpaard waarvan de hoeven veel te lang zijn en op haar neus een wond heeft van haar halster, ik krijg haar halster niet uit maar ik heb het halster een beetje aangepast zodat de wond kan genezen Bloos maar iedereen is toch wel zéker een beetje penny, of niet soms?!

Jaah! Haha! egt wel! ik ook Vork een beetje! helemaal gelijk hoor! Ik droom ook elke dag van een eigen paard...en als je geen eigen paard heb en dat is je droom...dan ben je denkik wel een heel klein beetje penny Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:39

LilyLuna schreef:
khorizon schreef:
Inderdaad een belachelijk kind.

Ik heb nog een hele tijd mailtjes gekregen met de nodige scheldwoorden erin.

Dat is toch te erg!! Ongelofelijk...mijn zusje is ook best wel Penny (niet alacairion op Bokt maar mn jongste zusje Knipoog ) maar die zou zoiets niet in dr hoofd halen..

WHAHHAHAHAHAHAHHA

weetje wat Frances in iemands vriendenboekje had geschreven?
Lievelingsvak: "dromen dat ik Spririt ben"
Wens: "dat alle paarden weer vrij op de velden mogen leven"
HIHIHIHIHIHI en ze vond Vief op Spirit lijken! (ookal ist een merrie)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:49

Alacairion schreef:
LilyLuna schreef:

WHAHHAHAHAHAHAHHA

weetje wat Frances in iemands vriendenboekje had geschreven?
Lievelingsvak: "dromen dat ik Spririt ben"
Wens: "dat alle paarden weer vrij op de velden mogen leven"
HIHIHIHIHIHI en ze vond Vief op Spirit lijken! (ookal ist een merrie)

Haha! Vooral die ene: Dat alle paarden weer vrij op de velden mogen leven!
Whahaha Frances is echt een uberPenny! Tong uitsteken Knipoog

PexluvahJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:13

Whaha, penny's.. Clown
Wij hier ook zo-een.. Liep gewoon de stal binnen en ging pony's poetsen Scheve mond
Naah.. Tong uitsteken

MiaMora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:31

tessyke schreef:
je had haar op dat arabiertje moeten zetten Extreme duivel

Zoiets deed ik per ongeluk.
Kreeg twee jaar geleden een meisje hier die gehoord had dat ik iemand zocht voor het rijden en verzorgen van de d-pony van mijn dochter.
Pittige pony !!

Ze beweerde al 7 jaar rij-ervaring te hebben en reed ook op de friese paarden van haar oom.
Een uitdaging zoals een pittige pony vond ze juist leuk.

Je snapt het al......ik zadel dat beestje op en ze geeft al te hard been waardoor die pony gelijk hard wegdraaft.
Ze heeft totaal geen balans en steekt ook nog eens haar handen erg hoog in de lucht, het leek nergens naar.
De pony gaat over in galop en 1 hoek verder ligt ze keurig op de bodem van onze paardrijbak...

7 jaar rij-ervaring.....................pffff laat me niet lachen !!!

Gelukkig had ze verder geen verwondingen, dus wij lachen hier jaren later nog steeds smakelijk om, wat een bravoure en wat een arrogantie toch om dan te zeggen dat je echt al jaren rijdt......onbegrijpelijk, want je gaat tenslotte toch af als een gieter !!
Doei, doei

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:06

Nou! Voor de Penny's onder ons die een goed veulen willen voor onder de €500, niet wanhopen! Shets zijn er genoeg Haha! Ja

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:05

Queengekje schreef:
Nou! Voor de Penny's onder ons die een goed veulen willen voor onder de €500, niet wanhopen! Shets zijn er genoeg Haha! Ja

whaha Knipoog Tong uitsteken ik wil dr natuurlijk een..maar geen veulen...nee..kben veel te bang dat ik die slecht zou beleren...doe maar een wat ouder paardje! als ut maar lief is! maarjah Knipoog ookal is het een shetlander..mag niet van mijn ouders..ksou m helemaal zelf moeten betalen..en dat geld heb ik niet..maar ik heb verzorgbeessies Haha! en die zijn ook Superlief! Vingers aflikken

jen_iis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:11

volgens mij is iedereen wel eens een keertje pennie maar zo extreem .. raar hoor .. dat doe je tog niet .. maar ja ..

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:15

Ik weet wel nog dat ik vroeger ook op de manege rondhing in de pensionstallen... Te verlegen om uberhaupt achter een verzorgpaard aan te gaan... Stille hoop dat ik gevraagd werd haha.. En ik zou later heel ver komen hahaha.. De nieuwe Ankie zou ik worden hahaha.. Toen ik ouder werd is het gelukkig nog goed gekomen met me haha Clown

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:22

Ik ben ook nog wel n beetje penny.... maar wel een lief pennymeisje Tong uitsteken Ik heb dan wel een super verzorgpony Haha! maar toch droom ik van n eigen... en altijd als k n pony zie (maakt niet uit wanneer) moet k er gelijk naar zwaaien en als t kan aaien Tong uitsteken bij ons in de buurt staan een aantal shetjes... zooooooo schattig zijn ze!! dr is vandaag ook weer een veulentje geboren Haha! zooo liefff!! een klein zwart shetlandertje Tong uitsteken Kvind t ook nog steeds leuk om Dev's manen te vlechten en zn staart ook Tong uitsteken of om gewoon staartjes in te doen Tong uitsteken enz... Pony's zijn gewoon geweldig Tong uitsteken Tong uitsteken

maaiketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:45

nou ik hou ook niet van die stenengooiende, aan-je-paard-zitterige, betweterige "penny"meisjes,ik heb er zelf geen last van omdat ik geen pony of paard heb...,
maar als ze zeggen dat je paard zo mooi is lijkt mij dat wel leuk om te horen!
En als ze vragen of ze mogen aaien, dat is toch wel schattig?? Knipoog

Ik ben zelf ook n beetje penny, ik ben 15 jaar, rij 1,5 keer in de week( ik kom om het weekeind helpen met uitmesten en krijg daarvoor gratis lessen(afgesproken met de eigenaresse hoor Knipoog ), en ik droom zelf ook van een eigen pony/paard.

ben ik nu ook penny?