Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

cowboyberend schreef:ja hij zat vol grapjes![]()
en die van elke moeder weet waar ik mee bezig ben vond ik ook een goeie!!!
"

Kkkaren schreef:Mathilde, ik wilde je even zeggen dat ik het echt heel goed van je vindt dat je hebt gevochten voor je paard! Ik kan me voorstellen dat veel mensen het al veel eerder hadden opgegeven...
Gelukkig is ze nu goed terecht gekomen en ik vind het fijn om te horen dat de verandering (ze was natuurlijk niet zo lang bij Monty Roberts) nu nog merkbaar is.
Wat ik zelf erg ontroerend vond om te horen (en te zien) was dat Monty zei dat ze duidelijk erg haar best deed om haar eigen angst opzij te zetten voor hem omdat ze eindelijk iemand had gevonden die haar begreep, die 'verstond' wat ze had te zeggen. Dat al haar agressieve gedrag eigenlijk haar manier was om zichzelf te beschermen (logisch eigenlijk).
Ik zou het ook erg leuk vinden om meer van je te horen, hoe het met haar (en jou) gaat nadat er verder met haar wordt gewerkt in mei.
Alle lof voor jou en je kunt merken dat iedereen (alle 2800 mensen zaterdag) ontzettend met je hebben meegeleefd!!!
.
daarna kregen we een brief met daar in een waardebon voor een jas met cap van havens, 
Mathilde schreef:Moira is dus mijn paardje en ik wil iedereen graag even antwoord geven.
.....
Al met al heb ik er zelf ook veel van geleerd en ben ik ervan overtuigt dat het goed komt met haar.

Desiree schreef:Ik vraag me af of er misschien ooit een ongelukje is gebeurd met die merrie dat haar tong gehalveerd is. Want wat is nou het nut van die tong afsnijden?