Op de folder staat dat die borstels in een rugzak zitten, in dat geval vind ik het nog best prijzig. Die sets kun je ergens anders goedkoper vinden. En er zit een klein blikje leervet in.
De Lidl zit hier best dichtbij, jammer dat wij op dit moment niet op ons vaste vakantie adres zijn, want daar hadden ze de Lidl altijd naast de supermarkt waar wij altijd boodschappen doen
Ehm.. de Aldi zit toch ook gewoon in Nederland? Wij hebben er hier eentje hoor, op het winkelcentrum. Ik ga maandag ook even kijken, ik wil de shampoo wel
Ehm.. de Aldi zit toch ook gewoon in Nederland? Wij hebben er hier eentje hoor, op het winkelcentrum. Ik ga maandag ook even kijken, ik wil de shampoo wel
Ik heb net al me geld opgemaakt Maar ik krijg 1 april weer geld, dus dan kan ik 4 april mooi me ma meesleuren naar de lidl. die poetset intreseert me wel, als het met een box is, anders vind ik het ook wel prijzig.. verder haal ik denk ik 2 flessen manenspray *1 voor me verzorg haffie en 1 voor me shet die eraan komt *ooit ** En 2 flessen shampoo, is altijd handig, blijft toch wel lang goed. ga ik zodra het wat warmer is me verzorg haffie even lekker boenen En eens kijken of ik een halster ken aanschaffen voor me verzorg haffie hahah.. Misschien een rijbroek, of laarzen erbij.. Denk eerder een rijbroek want k rij 2x in de week, en me ma is sloom met wassen, dus dan kan ik afwisselen lol.. Ik word hebberig hiervan hahah
Hmm zitten best dingen bij die ik nog wel kan gebruiken. Hopelijk verkoopt de Lidl hier in het winkelcentrum de spullen ook gewoon. Ik loop dan wel de hele week stage van half 10 tot half 6 dus even bedenken wanneer ik erheen ga, al zal ie vast tot 8 uur ofzo open zijn.
Hoop dat ze het bij de Lidl in Surhuisterveen het ook hebben, een paar extra weide-halsters voor die prijs zijn nooit weg. Evenals het rij-mes, mijn gewone zakmes heeft zn beste tijd wel gehad....
Hopelijk verkopen ze het hier in Drachten ook, heb wel zo'n krantje gehad maar daar stond geen rijbroek in. Als ze de rijbroeken hier wel verkopen dan maar even gaan kijken.
dat wordt dus een hele massabestorming op de lidl :p mooi zo, want dan beseffen ze dat ze vaker paardenspullen kunnen verkopen ik ga denk ik ook langs voor handschoentjes, heb geen hele meer mijnes zijn steeds in 1 week kapot(van die goedkope uitrekbare..) en dit is nog wel een leuk prijsje om een poosje mee te rijden(en die zijn waarschijnlijk ook wel wat sterker dan die stoffen..) verder vind ik die cap ook wel wat, mijnes word wat te klein dus we moeten toch nog voor een nieuwe cap gaan kijken.. zal de folder nog wel is bestuderen of het wat is(we hebben hem volgens mij nog niet).