Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sammiej schreef:Het is toch opgelost?
En tuurlijk was ik wél van plan om te db te bellen!
Maar dat heeft hier niks mee te maken.
Dit licht echt anders.
De reden van de 4 dode is bij mij ook al bekend en ga ik niet aan jullie allemaal vertellen.
Tuurlijk is mishandelen niet goed maar wat jullie doen wel dan?
@ Gijsenkim: Nou dit is echt waar en tjee dat je zo doet. Dat mensen jou geloven, je leek me aardig maar nu.
Ik vraag om een slotje om niet te veel gezeur te krijgen.
Dydy schreef:Sommige mensen weten niet hoe dit af gelopen is.. ik weet dat sam op het punt stond om te bellen .. tot ze achter de waarheid kwam..
Het is jammer dat mensen zoals jullie zo bot doen terwijl jullie de waarheid niet weten.
Het is gewoon zielig hoe jullie zo doen.
Het spijt me zeer maar hoe jullie reageren kan neit eens .. jullie weten niet eens de waarheid wat sam te weten gekomen is..
Dydy schreef:Sommige mensen weten niet hoe dit af gelopen is.. ik weet dat sam op het punt stond om te bellen .. tot ze achter de waarheid kwam..
Het is jammer dat mensen zoals jullie zo bot doen terwijl jullie de waarheid niet weten.
Het spijt me zeer maar hoe jullie reageren kan neit eens .. jullie weten niet eens de waarheid wat sam te weten gekomen is..
gijsenkim schreef:Dydy schreef:Sommige mensen weten niet hoe dit af gelopen is.. ik weet dat sam op het punt stond om te bellen .. tot ze achter de waarheid kwam..
Idd, wij moeten het doen met de informatie die wij krijgen............ wij krijgen een heel schrijnend verhaal te horen.... waar vervolgens niks mee gedaan wordt door TS.
Wat verwacht je dan...........
Of vertel het hele verhaal, OF had het voor je gehouden........... maar niet halverwege afhaken omdat dit jou beter uitkomt en dan zeuren dat mensen je niet begrijpen..............