Boos..Verdrietig..Shets Mishandeld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Re: Boos..Verdrietig..Shets Mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:33

volgens mij was je ook helemaal niet van plan DB te bellen

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:35

en die kleine stalletjes dan? en stomme schotjes, en te kleine ruimte om te bevallen? en dan nog...4 shets zomaar dood? 1 of 2...nou ja oke, maar 4? en die spijkers in de schotten? kom op zeg...echt...nu breekt toch echt mijn klomp!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:36

Haha!, dat jullie dit geloven Haha! Haha!:D

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:37

Het is toch opgelost?

En tuurlijk was ik wél van plan om te db te bellen!
Maar dat heeft hier niks mee te maken.

Dit licht echt anders.

De reden van de 4 dode is bij mij ook al bekend en ga ik niet aan jullie allemaal vertellen.

Tuurlijk is mishandelen niet goed maar wat jullie doen wel dan? Boos!

@ Gijsenkim: Nou dit is echt waar en tjee dat je zo doet. Dat mensen jou geloven, je leek me aardig maar nu.

Ik vraag om een slotje om niet te veel gezeur te krijgen.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:40

Ik snap het eigenlijk ook niet helemaal... eerst is het wel heel erg, en als ik lees is het dat ook, ik zou ook meteen de Dierenbescherming bellen, en dan hoeft het niet meer, wan je gaat ze zelf opknappen en zo erg was het niet...

En ik snap nog iets niet, er zijn er 4 dood zeg je, heb ik het dan verkeerd gelezen of lijkt het net alsof je vrolijk verder verzorgt.. dat is toch een zeer ernstige zaak... dat de eigenaar ze dusdanig mishandelt/ aan hun lot overlaat dat ze overlijden. Scheve mond

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:41

Sammiej schreef:
Het is toch opgelost?

En tuurlijk was ik wél van plan om te db te bellen!
Maar dat heeft hier niks mee te maken.

Dit licht echt anders.

De reden van de 4 dode is bij mij ook al bekend en ga ik niet aan jullie allemaal vertellen.

Tuurlijk is mishandelen niet goed maar wat jullie doen wel dan? Boos!

@ Gijsenkim: Nou dit is echt waar en tjee dat je zo doet. Dat mensen jou geloven, je leek me aardig maar nu.

Ik vraag om een slotje om niet te veel gezeur te krijgen.

Wat doen wij dan weer?? Verward
En je was wel van plan de db te bellen maar het heeft hier niks mee te maken? waar dan wel mee...en ik hoef de doodsoorzaak ook helemaal niet te weten maar het zal vast met die omstandigheden daar te maken hebben!

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:44

Sommige mensen weten niet hoe dit af gelopen is.. ik weet dat sam op het punt stond om te bellen .. tot ze achter de waarheid kwam..
Het is jammer dat mensen zoals jullie zo bot doen terwijl jullie de waarheid niet weten.
Het is gewoon zielig hoe jullie zo doen.
Het spijt me zeer maar hoe jullie reageren kan neit eens .. jullie weten niet eens de waarheid wat sam te weten gekomen is..

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:45

inderdaad!! moet je ons niet de schuld gaan geven. dat je die shets helpt, vind ik heel goed, daar niet van, maar toch..de andere dingen klinken absoluut niet goed, en 1 dezer dagen gaat er een oog uit aan zo'n spijker of rolt die drachtige merrie zich vast door dat kleine stalletje of overlijd haar veulen door deze reden. er zijn gewoon te veel dingen die uit jouw verhaal naar voren komen wat niet goed is

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:47

ik wil ook niet banketstaaf doen, maar lijkt me niet goed. vertel ons dan hoe het zit gewoon?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:48

Dydy schreef:
Sommige mensen weten niet hoe dit af gelopen is.. ik weet dat sam op het punt stond om te bellen .. tot ze achter de waarheid kwam..
Het is jammer dat mensen zoals jullie zo bot doen terwijl jullie de waarheid niet weten.
Het spijt me zeer maar hoe jullie reageren kan neit eens .. jullie weten niet eens de waarheid wat sam te weten gekomen is..

Idd, wij moeten het doen met de informatie die wij krijgen............ wij krijgen een heel schrijnend verhaal te horen.... waar vervolgens niks mee gedaan wordt door TS.

Wat verwacht je dan...........

Of vertel het hele verhaal, OF had het voor je gehouden........... maar niet halverwege afhaken omdat dit jou beter uitkomt en dan zeuren dat mensen je niet begrijpen..............

Bloos

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:49

Dydy schreef:

Dan moet ze niet eerst een zielig verhaal gaan ophangen hier op bokt, en vervolgens doodleuk zeggen dat het is opgelost. En over die waarheid, als ze dit commentaar niet wilt, dan moet ze die ook vertellen vind ik.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:49

gijsenkim schreef:
Dydy schreef:

Idd, wij moeten het doen met de informatie die wij krijgen............ wij krijgen een heel schrijnend verhaal te horen.... waar vervolgens niks mee gedaan wordt door TS.

Wat verwacht je dan...........

Of vertel het hele verhaal, OF had het voor je gehouden........... maar niet halverwege afhaken omdat dit jou beter uitkomt en dan zeuren dat mensen je niet begrijpen..............

Bloos

Je hoeft je niet te schamen hoor Kim, je hebt gewoon gelijk Haha!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:51

zeg dan gewoon de waarheid,wij zitten er ook mee in zeg Boos!
en ZELFS al zouden ze een zogenaamde goede reden hebben,ik zou dàn nog DB bellen,mensen toch 4dode paarden op je kerfstok Boos! zielig gewoon

vragen om een slotje?sorry maar hier ben ik ook niet mee akkoord
dat is lafheid,dan had je het maar niet moeten zeggen ,zou wel graag waarheid willen weten

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:52

Misschien weten jullie niet hoe sam zich voelthoor.. BTW.. ze is nu de waarheid tegen gekomen .. en wilt er verder over op houden omdat ze WEET dat het goed komt..
Ik vindt eht onnodig dat jullie er zo verder over door zeuren

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:58

Er zijn niet 4 dood.
1 had ik over het hoofd gezien, omdat ik dacht dat het een nieuwe was, maar bleek ze in eens verkleurd te zijn, in zomer is ze meer grijsachtig en swinters zwart.

Haar veulen is na 14 weken overleden, de reden hiervan is omdat haar moeder nog te jong was voor het veulen.
1 heeft een ongeluk gehad en kon daardoor niet meer gered worden Verdrietig
De anders had toen die kwam al een raar 'iets' op z'n gezicht.
Ook dat kon niet geholpen worden door middeltjes.

Als hij dingen voor z'n paarden koopt vind ik dat géén mishandelen en heeft hij geen recht om z'n paarden kwijt te raken.

En ik vind het zwaar tegen vallen dat jullie het zo uitdrukken.
Vind het Verdrietig
Gewoon tja, medeleven blijkt er niet echt te zijn.

Ik hoop nu dat jullie tevreden zijn en op iets betere manier antwoorden.
Als het niet goed zo zijn etc. waarom zou ik nu alsnog antwoorden en het uitleggen?

Alles is goed, oké?

De drachtige merrie wordt zo snel mogelijk verplaatst naar buiten of naar een ruimere stal.
Ruimere stal...Tja je zult wel denken... Nja ik ga 't beetje verbouwen Knipoog

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:58

TS heeft toelichting gegeven. Iedereen heeft nu antwoord op zijn vragen.