Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sorro1 schreef:Nou ja piep jong hij 6. Maar hij heb zelf nog al een koppie er op zitten. Hij is heel erg dominant. Klopt belonen is zeker heel erg belangrijk. Maar af en toe heeft hij echt even een kader nodig, anders walst hij over je heen. (been????? nooit van gehoort, moet ik hier op reageren nou euhhhh steigeren dan maar)
Beetje uit proberen.
als hij 6 is mag hij het wel een keer begrijpen Troeta schreef:2 zwepen???? Erg apart...
:

Stennisje schreef:Rest nog 1 vraag:
Hoe lukt het dat meisje in vredesnaam om een trensteugel + stangteugel + slofteugel + zweep vast te houden?
Of heeft ze behalve grote sporen ook grote handen?
Stennisje schreef:Hoe lukt het dat meisje in vredesnaam om een trensteugel + stangteugel + slofteugel + zweep vast te houden?
Lielle schreef:dit lijkt me niet echt een RT discussie, ik verplaats het naar PP
Wouter24 schreef:Slof onder de pink, trens onder de ringvinger, stang onder de middelvinger.
Wouter24 schreef:Wouter24 schreef:Slof onder de pink, trens onder de ringvinger, stang onder de middelvinger.

Parcival schreef:Ik weet dat er al topics zijn over dit onderwerp, maar ik wil toch nog even kwijt wat ik vorige week heb gezien.
Ik was op een stal bij een vriendin van me en daar was een meisje in de bak aan het rijden. Ze had een mooi groot, zwart paard. Het viel al meteen op dat ze reed met stang en trens plus slofteugel, en dat ze daarmee het hoofd helemaal op zijn borst had getrokken. Verder had ze twee lange zwepen bij zich en werkelijk enorme sporen aan. Die bleken naderhand ook nog eens scherpe wielen te hebben.
Citaat:Ze hield constant haar paard in elkaar getrokken met die stang en die slof, terwijl ze ondertussen de hele tijd zat te prikken met haar sporen en tegelijk bij te tikken met die zwepen. Echt hoor, de sporen had ze constant aan het paard liggen, af en toe stak ze haar benen af en drukte beide sporen er hard in. En steeds maar meppen met die zwepen.
Of ze heeft er zeer lang over gedaan. Wie weet was ze gewoon met een training bezig en moest ze streng zijn voor het paard??? Ik heb het zelf natuurlijk niet gezien dus kan ook niet precies oordelen of zit zielig was of niet. Wouter24 schreef:Lielle schreef:dit lijkt me niet echt een RT discussie, ik verplaats het naar PP
Rijtechnischer dan dit kan bijna niet hoor

Wouter24 schreef:Lielle schreef:dit lijkt me niet echt een RT discussie, ik verplaats het naar PPWouter24 schreef:Slof onder de pink, trens onder de ringvinger, stang onder de middelvinger.
Rijtechnischer dan dit kan bijna niet hoor
Maar ik laat het toch maar hier staan, er wordt ook best veel over paarden gepraat
Stennisje schreef:Rest nog 1 vraag:
Hoe lukt het dat meisje in vredesnaam om een trensteugel + stangteugel + slofteugel + zweep vast te houden?
Of heeft ze behalve grote sporen ook grote handen?
MissSisa schreef:[en die wieltjes, het lijkt zielig, maar dat valt wel mee anders mochten ze heus niet gebruikt worden.
[/quote]