Cowgirl schreef:We leven niet in een pennywereld en een recreatie ruiter heeft net zo veel belang bij een gezond paard als een sport ruiter.
Ik wel in iedergeval...ookal zou ik maar 2x in de week rijden.
Even voor de duidelijkheid , want het lijkt de laatste tijd wel een beetje mode te worden om tegen iedereen die een andere mening is toegedaan Pennymeisje te zeggen, ik ben zelf 30 jaar , beetje te oud om een meisje genoemt te worden verder weten jullie totaal niets van mijn achtergrond dus kom dan niet aan met pennymeisje , Ik heb zelf in het verleden 3 pony's moeten laten afmaken omdat er geen kans meer voor ze was had ik destijds zo'n kans gehad als bij deze aanwezig is dan had ik die met beide handen aangegrepen.
Nu word er een dier geslacht omdat de eigenaresse de middelen als stalling niet kan betalen , ze geeft ZELF al aan dat dat de reden is dat het beestje nu geslacht gaat worden , sterker nog .. ze bied het dier hier zelfs te koop aan dat komt op mij dus over als dat het beestje voornamelijk geslacht word omdat de eigenaar dit beter uitkomt zonder dat ze naar mogelijkheden heeft gekeken als weggeven als gezelschapsdier of dergelijke , het gaat hier puur om de financieen er is wel geld voor stalling voor een gezond paard waar op gereden kan worden maar een paard wat een peesontsteking heeft opgelopen en die een genezingsproces door moet lopen is geen plek voor ..