Sterkte meis, en dat eigen paardje dat komt er later wel weer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy"]
[quote="orri"]
[quote="Prima schreef:Ik zie nog een mogelijkheid:
je moet een ouder vriendje zoeken die al werkt
Succes je komt er vast wel uit. Als je 18 bent dan krijg je ook een studiebeurs en misschien kan je wat bijklussen met je muziekinstument op koninginnendag en of in de zomer op een groot centrumplein!!
1 ding: ga gedisciplineerd om met je tijd en dan moet je het wel lukken om alle dingen te combineren. Ik ken mensen die hebben zes paarden te rijden en werken alletwee fulltime en hebben een huis dat altijd aan kant is.
het moet te doen zijn dus! succes
Shaienne schreef:Ik heb gekozen voor de muziek.
janna schreef:toch vind ik het wel een raar verhaal hoor. Je koopt een pony, is niet goed, doet hem weer weg, koopt een andere, en deze is ook niet leuk?
Als er een wil is, is er een weg. Ik vind dat je wel erg simpel hebt gedcht over een eigen pony. Is het soms niet leuk omdat je nog niet kan rijden, en heb je er daarom niet meer voor over?
Nou ja, ik hoop voor de pony dat hij niet van eigenaar naar eigenaar gaat, en denk volgende keer even wat langer na. Een bedrag van 750 gulden is niet echt iets waar je absoluut geen rekening mee had kunnen houden. Wat als een dier koliek krijgt, en gelijk geopereeerd met worden?
Als het dus echt een paar duizend gulden onvoorzien was, dan vind ik het wat anders, maar in dit geval![]()
Succes in elk geval met verkopen, en zoek een leuke nieuwe baas voor hem!
Citaat:cody: Klopt, maar Gerdien wil kennelijk niet, of heeft er niet genoeg voor over.
Dat is haar goed recht, als zij liever met muziek bezig wil dan is ze daar vrij in toch?