Had die van februari trouwens wel goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

miesie schreef:_Michelle_ schreef:Ik heb een idee maar geen idee of dat goed isIk moet er even een plaatje van zoeken om te vergelijken.
Dan kan je toch ff op google zoeken op de naam van wat je denkt dat het is![]()
Zo doe ik het altijd, ik doe altijd nog ff nachecken, ik doe het meestal dan op divoza bij zoeken invullen
_Michelle_ schreef:Ik heb een idee maar geen idee of dat goed isIk moet er even een plaatje van zoeken om te vergelijken.

normaal zoek ik het ook altijd op in de gids maar daar staat het niet in

Waarom zetten de mensen van IR er geen hint bij, dat zou een stuk makkelijker zijn!
enkt ook heel hard na en baalt er erg van dat ze blond is*
Margreet schreef:Ik vind 'm toch echt niet moeilijk hoor, gewoon een detailfoto van een heel normaal voorwerp, zoals altijd.
Juist leuk dat ze iets pittiger worden!
LiSSy schreef:Margreet schreef:Ik vind 'm toch echt niet moeilijk hoor, gewoon een detailfoto van een heel normaal voorwerp, zoals altijd.
Juist leuk dat ze iets pittiger worden!
idd vind ik ook... deze staat trouwens wel in de divoza gids
Margreet schreef:Ja, vast ook wel op de site, zoiets algemeens...
Ik ga het heus niet voorzeggen!
om goed na tedenken
frunnik schreef:Weet je zeker dat je niet die van Februari bedoeld, want die staat inderdaad in de Divoza gids, maar heb dit ding toch (nog) niet kunnen vinden.

Margreet schreef:frunnik schreef:Weet je zeker dat je niet die van Februari bedoeld, want die staat inderdaad in de Divoza gids, maar heb dit ding toch (nog) niet kunnen vinden.
Ja, dat weet ik heel zeker, ben niet simpel
En het staat er echt in!
frunnik schreef:haha nou dan ben ik dus echt simpel.
stef schreef:Ach, voor mij maakt het niet zoveel uit, heb vorig jaar een poetskist met inhoudt gewonnen.

*