moet er niet aan denken dat... ag laatmaar je weet wel..
wat een vieze klootzak die in dat tractor ding zat.. ik zou hem zo'n fiets grote bekeuring en gevangenis straf geven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DAMN!!!! Echt, ik vind t gewoon TE erg voor woorden.. k kan het niet bevattten.. zoiets KAN toch gewoon niet..en toch isset gebeurd...ow fiets..dat arme meisje.. en wat zal die pony een pijn hebben gehad.. wat afschuwelijk om zoiets mee te moeten maken..wat..ow..ik.. ik kan maar beter stoppen..

BEDANKT DAT JULLIE ZO MEE LEVEN!!!
xjoppie
dit is toch niet te geloven... en idd de bestuurders van tegenwoordig worden ook steeds asocialer!! wij staan met onze paarden op een militaire kazerne.. daar mogen wij dus in het bos terrein van de kazerne rijden ( erug relax!!) je hebt er van alles .. hei, bos en zandbanen... en daar hebben die militairen dan vaak oefeningen.. wij mogen daar rijden wanneer we willen... zelfs op HUN terrein als ze bezig zijn met oefening gaan ze stilstaan met de tanks... voor ons en de paarden... waarom snapt 90% van de oelewappers niet dat paarden zo reageren... ik kn het niet geloven... wat een ervaring voor die meiden
Goeie morgen allemaal

Ellebelletje schreef:Ik vind het wel te betreuren dat diegene in de combinatie niet heeft gekeken achter zich hoe de pony reageerde, of juist even aan de kant ging staan om de ruiter te laten passeren...daar zou hij inderdaad zeer zwaar voor gestraft moeten worden...
groetjes ellen