Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sander schreef:Het hoeft toch niet van de sporen te zijn? Kan ook van een deken zijn,, misschien heeft die wel raar gedaan in het land..
Sjuimpje schreef:alleen doen sommige mensen mij wat te laconiek.
Sjuimpje schreef:Ik heb genoeg op stallen rondgelopen met int. springpaarden en/of dekhengsten en daar gebeurde het ook niet.
Ik zeg ook niet dat het verschrikkelijk is, alleen doen sommige mensen mij wat te laconiek.
livo schreef:Ik vind het anders behoorlijk overdreven dat mensen het bij een schuurplekje hebben over lekprikken.....uberhaupt dat er een topic wordt geopend over zo'n plekkie...alleen omdat ie toevallig op de voorkant van de Paard en sport staat.
Mijn paard heeft ook weleens zo'n plekje gehad je denkt toch niet dat ik m dan niet op concours start of zelfs helemaal op rust zet.....lijkt me een beetje overdreven...
Het is niet verstandig van de redactie van P&S om zo'n foto te plaatsen maar goed mij was t niet eerder opgevallen dan dat ik dit topic las..
Sjuimpje schreef:Ik heb rechstreeks van 1 persoon dit gehoord,
die sprak ik over de overwinning van Sir en die liet gelijk vallen dat ze zich kapot had geërgerd aan deze spoorplekken.
Jij hoeft het niet te geloven hoor, ik weet echter wel wat ik aan deze kennis heb, die is zeker niet kinderachtig dus.
Dat jij lek geprikte paarden hebt (gehad) en dit niet erg vind is je goed recht.
Mijn mening over dit soort plekken is duidelijk.
Missouri schreef:Sjuimpje schreef:Ik heb rechstreeks van 1 persoon dit gehoord,
die sprak ik over de overwinning van Sir en die liet gelijk vallen dat ze zich kapot had geërgerd aan deze spoorplekken.
Jij hoeft het niet te geloven hoor, ik weet echter wel wat ik aan deze kennis heb, die is zeker niet kinderachtig dus.
Dat jij lek geprikte paarden hebt (gehad) en dit niet erg vind is je goed recht.
Mijn mening over dit soort plekken is duidelijk.
Op de eerste rij zitten heeft zo z'n nadelen.
Vreselijk, hoe het bloed echt AAN 2 KANTEN! over z'n buik liep
Je ziet ook alles op die schimmels, he...
Dit had ik al aangehaald op FA, maar het leek niemand te boeien...
En voor de mensen die denken dat deze plekken 'ergens anders van kunnen komen', hou maar op. Het waren duidelijk spoorplekken. Zodra hij aandreef lagen ze precies onder zijn sporen en geloof me, ik weet hoe die plekken eruit zien
Ik heb ook zo'n schimmel met een dun huidje, die hoef je maar één keer een por te geven en ze ligt open.
Maar dat neemt niet weg dat ik mijn ogen uit mijn kop schaam als mijn dier met zo'n plek rondloopt, gelukkig het laatste jaar al niet meer (lang leve goede instructie).
Ik heb over dit akkefietje met Sir Corland de KNHS gebeld, maar die staken helaas weer hun kop in het zand![]()
Riant schreef:Ik zou me mijn ogen uit mijn kop schamen als er zo'n foto van mij bestond..
(Nah ook weer niet want dan had ik wel een internationaal concours met een gave hengst gesprongen)
Ik denk ook niet dat dat schuurplekjes van een dek ofzo zijn het zijn gewoon ouderwest spoorgaten.
Ik weet dat het gebeurd maar ik ben het met sjuimpje eens er wordt zo laconiek over gedaan "het gebeurt iedereen wel eens .. en het is een hengst en een groot concours"...
het gebeurt niet iedereen (hoop ik)
Straks denkt iedereen "och die goede ruiters prikken zo ook allemaal kapot het hoort er nou een keer bij dat je er af en toe een kapotprikt"
Nou bij dus niet! Ik heb er nog nooit een kapot gereden.
Een beetje kaal van de laars of spoor alah maar wonden ..
Er waren vast mooiere plaatjes voro op de voorpagina.
Als ik Woutjan was was ik er niet blij van geworden.