Erop of Eronder.. voor Gracy

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Megan_

Re: Erop of Eronder.. voor Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 20:54

Heee hee!!!

Bedankt voor alle leuke reacties!!! *LOL*

Ben zo benieuwd, please laat het zo zijn dat ik over poosje weer kan rijden..

klukkluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:03

Ja ik heb echt met jullie en met Gracy te doen. Weet hoe het voelt om zo machteloos te zijn en niet precies te weten hoe je je paard weer goed krijgt. Heb ook alles al geprobeert dus ik ben heel benieuwd hoe het bij Tatjana gaat, misschien ook nog een kans voor Luc ( en zijn 2 ruggewervels die iets te dicht op elkaar zitten)!!!!????

p.s. jammer dat de zoekfunctie niet echt werkt zo is het moeilijk te volgen wat er allemaal gebeurt met iedereen, gewoon zoeken dan maar Haha!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:34

Heyyy Klukkluk, jij ook veel sterkte met Luc Ach gut

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 12:46

Gracy schreef:
Heyyy Klukkluk, jij ook veel sterkte met Luc Ach gut

jaaa inderdaad.. Succes en wieweet is dit wat voor je Lachen

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:49

klukkluk schreef:
Ja ik heb echt met jullie en met Gracy te doen. Weet hoe het voelt om zo machteloos te zijn en niet precies te weten hoe je je paard weer goed krijgt. Heb ook alles al geprobeert dus ik ben heel benieuwd hoe het bij Tatjana gaat,
misschien ook nog een kans voor Luc ( en zijn 2 ruggewervels die iets te dicht op elkaar zitten
)!!!!????

p.s. jammer dat de zoekfunctie niet echt werkt zo is het moeilijk te volgen wat er allemaal gebeurt met iedereen, gewoon zoeken dan maar Haha!

Zeker de moeite waard kan ik jullie zeggen!!! Het kan namelijk zijn doordat paard niet volledig rechtgericht is en in balans loopt en daarbij ook de ruiter in onbalans zit dat je paard daardoor nog meer problemen krijgt. Tatjana werkt aan de hand van methode van Antoine en krijgt zelfs paarden met kissing spines goed. Hij is afgelopen weekend ook bij iemand geweest waar paard afgekeurd was voor verzekering door DA en na kwartier tijd was paard zuiver en had geen pijn meer, doordat ze dat gemerkt hadden aan ander gedrag van paard. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat Tatjana ook jouw paard kan helpen.

Met Grace gaat echt wel goedkomen dames, geloof me..... (ja ja heb je haar weer aan.... ) zij kan het echt wel!!

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:54

Jaa het duimen heeft geholpen! Ze heeft Gracy in ieder geval opgenomen! Ging wel heel snel allemaal he! Nou hopen dat het draakje zich een beetje gedraagt Knipoog Ik blijf duimen dat alles goed komt en dat we snel weer lekker naar buiten kunnen!!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 12:59

FabjuhBrowny schreef:
Jaa het duimen heeft geholpen! Ze heeft Gracy in ieder geval opgenomen! Ging wel heel snel allemaal he! Nou hopen dat het draakje zich een beetje gedraagt Knipoog Ik blijf duimen dat alles goed komt en dat we snel weer lekker naar buiten kunnen!!

Whahaahaaa wat je zegt *LOL* Kusje

Mocht alles goed verlopen en we geloven haar dan rijden we over 2maanden weer lekker rond!! Wowie wat had dat ooit nog gedacht zeg..

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 11:22

IK hoop morgen even te kunnen kijken bij Gracy. Ben toch wel benieuwd hoe ze daar staat en alles. Ik ga straks even bellen.. Verwacht geen probleem want ze zei dat je altijd mocht langskomen...

Zal grace vast goed doen! Ach gut

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 18:10

Ja tog! Gaan we dr ff knuffelen;) Ben benieuwd hoe het gaat!!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 18:13

Jammer ik kan morgen niet erbij zijn.. ik moet naar een begrafenis.

Geef Gracy ook een dikke knuffel van mij Lovers

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 18:32

Gracy schreef:
Jammer ik kan morgen niet erbij zijn.. ik moet naar een begrafenis.

Geef Gracy ook een dikke knuffel van mij Lovers

Natuurlijk!!! Lovers

Ik heb Tatjana vandaag gesproken en als we 's morgens gingen konden we de training bij wonen maar 's middags is de bak bezet door lessen dus kon ze niet 's middags trainen.. Jammer!!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 18:08

NIEUWS NIEUWS NIEUWS NIEUWS

Clown

Ik ben vandaag bij Gracy geweest en ( Extreme duivel Stoom uit je oren )

wat een kleine draak is het!! Haar blessure (die ze wel zeker weten heeft gehad) is allang over, maar Gracy wou gewoon niet aan het werk en heeft daarna gewoon volgehouden dat ze pijn heeft zodat ze niks hoefde te doen :@

( ooww wat is ze slim Lovers )

Nu heeft Tatjana haar handen vol aan haar, ze is mega eigewijs en super dominant (maar dat wisten de meeste al Knipoog ) ...

Gracy is dus gewoon een arrogante tante die niet aan het werk wil.. Tatjana heeft haar nu zo dat ze gelongeerd kan worden met zadel en loshangende beugels enzo, en het liefst zit ze er voor het weekend op... Ze zegt wel haar handen vol te krijgen aan gracy }> omdat Gracy ernstig dominant is.. Lees dit maar als steigeren, bokken, gericht trappen enz.

Ze verwacht dat we Gracy binnen een maand weer normaal kunnen rijden, we zullen echt wel GIGA consequent moeten zijn en haar echt geen vinger meer geven want dan is er kans dat ze er meteen weer gebruik van gaat maken... Nou nu ik zeker weet dat Grace volledig pijnloos is kan ze het dus echt bekijken met haar gekke gedrag!! Knipoog

Gracy is gewoon een heet, dominant, en arrogant stresskonijntje die dalijk weer superhard aan het werk gaat!!!

Gracy Here I Come! Haha! Haha!

Mensen, allemaal superbedankt voor je steun en hulp!! Wat zou ik zonder jullie moeten....

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:10

Wat een boef Haha!
Maar goed, succes ermee he Knipoog

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:11

Meiden, da's geweldig nieuws!!!

Nu maar hopen dat het draakje zich laat temmen Haha!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 18:12

Jaaaaaa erg he.. Kleine draak Extreme duivel

Gracy moet dalijk toch zo gruwelijk hard weer aan het werk.. Knipoog Whoosh!

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 18:39

Jaa ik ben ook echt zo blij dat het toch allemaal weer goed komt! Haha! Maarre wat is het een draakje he;) Haha!

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:23

Wat een geweldig nieuws!!!! Ja, ja, ik denk dat jullie nu voor het eerst blij zijn dat ze alleen maar een draakje is! Extreme duivel Nu maar hopen dat jullie er idd binnen een maand op zitten en aan het werk kunnen. Laat haar maar even een poeppie ruiken!

Max84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:36

Nou heel veel sterkte/succes dan maar hé.

Hoe is het eigenlijk gebeurd ? Staat jouw paard op het land ofzo dat hij misschien een rare val heeft gemaakt waarbij er het een of ander verschoven is ofzo ? Zoiets heeft de mijne gehad. Hij is hierdoor driekwart jaar kreupel geweest, maar nu weer helemaal goed. Ik ben nu alleen als de dood voor gladdigheid op het land. Maarja, je kunt ze niet in een gouden kooitje stoppen.

Groetjes

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:59

Ben echt super blij voor je Megan!! Lachen Veel plezier als je er terug op rijd!!! Lachen

ChristaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:57

Tja.... ik wist wel dat Grace zich af en toe een beetje aan kon stellen maar dit had ik toch niet verwacht...

Grace heeft geen acteerles nodig. Het leek allemaal zo echt. wat een draak zeg.

Maar nu zal ze toch aan het werk moeten. geweldig dat alles er zo goed uit ziet voor jullie. Ben heel benieuwd.

Ben zooooooo ontzettend blij voor jullie echt super.

XXXChrista. Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:54

Christatjuh schreef:
Tja.... ik wist wel dat Grace zich af en toe een beetje aan kon stellen maar dit had ik toch niet verwacht...

we ook niet

Christatjuh schreef:
Grace heeft geen acteerles nodig. Het leek allemaal zo echt. wat een draak zeg.

hmmmmm.... mischien geeft ik haar op bij Joop van de Ende producties.. wat een natuur talent zeg! Schijnheilig Extreme duivel

Het was zo moeilijk om de onderschied te zien of ze wel of niet nog pijn had, en wat zat er nog tussen d'r oren... juist omdat haar gedrag onherkenbaar was geworden, en dat ze ook gewoon gevaarlijk werd! Het was onvoorstelbaar om te denken dat het puur aanstellerij was geworden op een gegeven moment...
Juist, omdat de fysio (Rick) had Gracy uitgeprobeert over mogelijk dominatie gedrag, maar door haar extreme aanhouded gedrag werden we overtuigd dat Gracy werkelijk pijn had. Het zou beste wel kunnen dat Gracy op dat moment wel pijn had, maar doordat ze continu steeds aangaf om dat nog te hebben.. konden we het verschil nauwelijks onderschieden.

Het is een opluchting om te weten dat ze lichamelijk niets zo serious mankeert zoals ze dat door haar gedrag steeds aangeven! OK dan!

Jeetje wat is ze een echte pismerrie geworden >;) Extreme duivel

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 23:06

gaia schreef:
Wat een geweldig nieuws!!!! Ja, ja, ik denk dat jullie nu voor het eerst blij zijn dat ze alleen maar een draakje is! Extreme duivel

Ja, ik hoor ook liever dat ze een draakje is ipv dat het lichamelijk kon zijn. Ja

gaia schreef:
Nu maar hopen dat jullie er idd binnen een maand op zitten en aan het werk kunnen. Laat haar maar even een poeppie ruiken!

Dat is de bedoeling! Haha!
en Gracy's toneelstuk is nu tot een einde gekomen.. het spel is uit!
Ik kan nu zonder geweten Gracy flink op d'r nummer zetten, want haar gedrag is momenteel te gevaarlijk!

Einde van de maand gaan we naar Gracy toe en onder begeleiding van Tatjana ons gaan aanwijzen hoe we het beste met Gracy kan omgaan. Zowel in de omgang om de dominatie probleem op te lossen, en ook kwa rijstijl zodat Gracy recht blijft lopen.

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 23:22

haha Gracy deed het inderdaad goed, maar wat wil je":

- Kliniek Delta keurt haar af
- Utrecht constateert beschadigde wervels en zegt 6mnd rust
- Gracy had volgens hun wel degelijk lichamelijk pijn

Dus dan verwachten wij geen aanstellerij maar series pijn/trauma. In het begin, en tot wanneer precies weet niemand, heeft ze ook echt pijn gehad. Daardoor is dit alles ontstaan, maar uiteindelijk heeft Grace het toneelstukje gewoon volgehouden om maar uit te stellen dat ze moest werken.. Knipoog Vanaf nu NIET meerr!!

Het idee dat ik bijna weeer kan rijden.. whohooohoo (ook al vrees ik voor vliegles! Knipoog )

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 09:36

Wauw, wat een supernieuws en wat een ding is die Gracy zeg.

Maar ik kan me wel voorstellen dat jullie het zo gedaan hebben hoor. Je bent toch bang dat ze echt pijn heeft. Maar dat wordt nu aanpakken voor jullie. Daar zullen jullie denk ik ook nog een hele kluif aan krijgen, veel succes ermee. En dan zie ik je over een poosje wel weer Knipoog.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:03

Nou wat zei ik jullie.... gelukkig weet je nu iets.... komt goed heb geduld