Bedankt voor alle leuke reacties!!!

Ben zo benieuwd, please laat het zo zijn dat ik over poosje weer kan rijden..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Gracy schreef:Heyyy Klukkluk, jij ook veel sterkte met Luc
klukkluk schreef:Ja ik heb echt met jullie en met Gracy te doen. Weet hoe het voelt om zo machteloos te zijn en niet precies te weten hoe je je paard weer goed krijgt. Heb ook alles al geprobeert dus ik ben heel benieuwd hoe het bij Tatjana gaat,
misschien ook nog een kans voor Luc ( en zijn 2 ruggewervels die iets te dicht op elkaar zitten)!!!!????
p.s. jammer dat de zoekfunctie niet echt werkt zo is het moeilijk te volgen wat er allemaal gebeurt met iedereen, gewoon zoeken dan maar
Ik blijf duimen dat alles goed komt en dat we snel weer lekker naar buiten kunnen!! FabjuhBrowny schreef:Jaa het duimen heeft geholpen! Ze heeft Gracy in ieder geval opgenomen! Ging wel heel snel allemaal he! Nou hopen dat het draakje zich een beetje gedraagtIk blijf duimen dat alles goed komt en dat we snel weer lekker naar buiten kunnen!!

Gracy schreef:Jammer ik kan morgen niet erbij zijn.. ik moet naar een begrafenis.
Geef Gracy ook een dikke knuffel van mij

)
)
) ...

Maarre wat is het een draakje he;) Haha!
Nu maar hopen dat jullie er idd binnen een maand op zitten en aan het werk kunnen. Laat haar maar even een poeppie ruiken!
Veel plezier als je er terug op rijd!!!
Christatjuh schreef:Tja.... ik wist wel dat Grace zich af en toe een beetje aan kon stellen maar dit had ik toch niet verwacht...
Christatjuh schreef:Grace heeft geen acteerles nodig. Het leek allemaal zo echt. wat een draak zeg.
gaia schreef:Wat een geweldig nieuws!!!! Ja, ja, ik denk dat jullie nu voor het eerst blij zijn dat ze alleen maar een draakje is!![]()

gaia schreef:Nu maar hopen dat jullie er idd binnen een maand op zitten en aan het werk kunnen. Laat haar maar even een poeppie ruiken!
Vanaf nu NIET meerr!!
)
.