Sunnylover schreef:Ik was altijd goed voor haar,heb geen 1 greintje van angst vertoond en ook niet toen ik op haar zat.Heel relaxt en ontspannen keerde ik om en *KABOEM* de explosie barste los.Hoe kan ik er dan wat aan doen? Met mij kon ze geen loopje nemen...maar nu ben ik wel bang van haar geworden! Als ik mijn cap niet op had gehad had ik nu in het ziekenhuis gelegen!
Ik vind het ook altijd BULLSHIT dat er zo over arabjes gepraat word,
ik heb Bogachka gekocht omdat die mensen zeiden dat ze altijd harstikke rustig/lief/braaf enz enz was....Mhhh mooi niet duz! Ze heeft al verminderd voer gekregen en ze heeft de hele dag in de bak gestaan (op het weiland niet want we waren bang dat ze de sloot in zou rennen)...
Toen ging ik haar longeren.Die mongool ging zo hard dat ze op der bek ging! Splash,helemaal onderwaterK*t knol! Sorry dat ik het zeg hoor,ik zal hier weer heeeeeel veeeeeeel reacties op krijgen,maar dit is nu het moment zoals ik erover denk.Ook zegt de 1 tegen mij: jah arabjes hebben soms vreemde trekjes,of jah,dat had je moeten weten als je een arab kocht! BULLSHIT! Ik heb haar gekocht vanwege haar -toen nog- brave en zeer rustige karakter.En het scheen dat er kids van 7 mee over de weg gingen! Dus met dat: ja dan had je geen arab kunnen kopen vind ik allemaal gelul...BULLSHIT Dan zegt de andere weer tegen mij : jaaaaaa het komt allemaal goed! Wat moet ik dan geloven?!?
Zo maken ze mij ook gek...En ze zitten me af te snouwen als ik niet doe wat hun mij vertellen.Bijv. met longeren,de stalhoudster zegt van ja dan moet je met de longeerzweep zorgen dat ie naar buiten gaat! Mijn moeder zegt haar weer na (ik ben g.v.d niet doof!) Ik probeer het te doen,als gevolg dat Bogachka keihard gaat rennen en trekken.Ik doe het dus niet meer.Zitten ze weer op me te zeiken: ja doe het touw dan langer! Doe ik dat....Resultaat: touw hangt in plas,Bogachka geen meter verder.....Toen begon ik pas echt boos te worden...Hun weer zeiken (4x toe zelfs!) ja je moet hem met de zweep naar buiten werken! En ik zeg: DAT DOET IE NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weer het hele gezeik van voor af aan.Toen Bogachka op haar bek in de bak (had gelukkig nix)....Ik ben er direct mee gekapt...Had er effe geen zin meer in...Bogachka in stalgezet (onder de modder) en deken erover gegooit.Eten gegeven...En toen draaide ze met haar reet naar mij toe en duwde me zowat omver...Ik gaf haar een mep op haar reet...Zegt de stalhoudster: ja je moet hem niet slaan,dat onthoud ie! Mijn moeder zegt direct de stalhoudster na (ik ben niet doohoof!)G.v.d eerst tegen me zeggen ja je moet hem met de zweep naar buiten doen! En dan commentaar op mij gaan geven als ik haar een klap op haar reet verkoop als ze me omver duwt?
Hoe maak je een mens gek? Daarna ruzie met mijn moeder in de auto...
Waarom ik haar zit af te snauwen?!?!? Vind je het gek? Sorry hoor...Heftige ruzie in de auto.Doe ik weer normaal tegen der is het nog niet goed! Sjongejonge...Ik zet koffie voor der is het in ene wel weer goed![]()
\ hoezo hippokriet? Ja dat heb ik haar ook gezegt hoor! Dat ik het banketstaaf vind dat ik normaal tegen haar deed en dat ik koffie moet gaan zetten om te zorgen dat zij weer normaal tegen mij doet......Alsof het altijd aan mij ligt!!!!!
Ruzie opgelost een half uur later....En nu,nu ben ik het even van mij af aan het schrijven op bokt.
Groetjes Shalane die niet meer weet wie ze moet geloven en wat ze moet doen.
volgens mij ben je heel erg gefokt. Dat voelt ze en dan schiet je er ook geen ene reet mee op. Probeer eerst maar zelf rustig te worden