of het in je eigen laarzen laten inbouwen)Het is zoals bij wielrenners om het even te vergelijken.Zijn deze ook zo dan?Anders lijkt het mij inderdaad makkelijk om een beugel te verliezen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
of het in je eigen laarzen laten inbouwen)Het is zoals bij wielrenners om het even te vergelijken.

Biepje schreef:Het zijn twee-in-1 beugels! Nu hoef je geen sporen meer te kopen! Daarom kosten ze zoveel natuurlijk! Het is gewoon een beugel met spoor!
Wahah ik ben blond hoor 
Inderdaad.. als je je beugel kwijt bent, ben je hem ook echt kwijt!
abigaillover schreef:Biepje schreef:Het zijn twee-in-1 beugels! Nu hoef je geen sporen meer te kopen! Daarom kosten ze zoveel natuurlijk! Het is gewoon een beugel met spoor!
Oow ik wou al vragen: Ben je niet bang dat je je paard enorm prikt met zo'n puntje aan je beugelWahah ik ben blond hoor
Het lijkt me wel handig, maar ik zou er zelf nooit voor kiezen.. Ik rijd liever met gewone beugels en sporen aan mijn laarzenInderdaad.. als je je beugel kwijt bent, ben je hem ook echt kwijt!
Dat klipje schiet open, mocht je er af vallen en met je voet in de beugel blijven hangen, en je sleept er achteraan.
Maar toen het nog niet stroef was werkte het ook heel goed!
Citaat:Dat puntje waar iedereen hier over zeurt... je komt toch niet met de zijkant van je stijgbeugels tegen het paard aan? Je benen steken juist een beetje af

runningkawa schreef:je bedoelt die metalen van mij of die zware kunststoffen 'bakken'Ik vind die eerste wel mooi, die 2e van SM niet.
Gezien het bereik van Bokt zou dat helemaal niet zo'n gek idee zijn, stel het eens voorCitaat:maar de maker van deze beugel mag me wel een setje geven, ga ik ze wel testen![]()
runningkawa schreef:Citaat:Dat puntje waar iedereen hier over zeurt... je komt toch niet met de zijkant van je stijgbeugels tegen het paard aan? Je benen steken juist een beetje af
Was dat het antwoord van de leverancier of van jou?
Natasja91 schreef:Ik vind het maar een vaag ding
Wel toevallig dat jullie allebei nog maar erg weinig berichten hebben, Espace en Luusje![]()
Of ben ik weer eens te wantrouwend![]()
Soraya92 schreef:Uhmm......daar ga ik toch liever niet mijn parcourtje mee rondspringen..als je je beugel verliest ben je hem ook echt kwijt!
GeJe schreef:Nou, dan ben ik zeker weer een van de weinigen die de beugels wèl mooi vind. Ik had een email gekregen van de leverancier en vond het erg erg mooi uitzien. Dat puntje waar iedereen hier over zeurt... je komt toch niet met de zijkant van je stijgbeugels tegen het paard aan? Je benen steken juist een beetje af....![]()
Of ze ook daadwerkelijk lekker rijden, weet ik niet, zal dus eerst een setje moeten aanschaffen voordat ik dat weet.
Sugarmiss schreef:En je kunt er niet in blijven hangen, dus ook nog veilig. Al moet je ze in een rengalop natuurlijk niet verliezen.