April is gejat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jackbeers

April is gejat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:08

fsoudan schreef:
Ik heb vorige week mn veulen April verkocht.
Nu belde de mensen die haar hebben gekocht dat de man waar ze stalde april niet meer aan hun terug wilde geven.
Ze mochten daar tijdelijk stallen omdat een hun landje niet goede was.
De man was zo bezeten van april dat hij april zich toeeigende.
Nu vandaag wilde de mensen terug naar hun eigen stalletje 1km verderop en hij weigerde haar mee te geven ,ging staan zwaaien met een mes.
ik heb nu aangifte van diefstal gedaan,omdat de mensen bang voor de man zijn.
Dit beestje heeft daadwerkelijk in de 9 maanden dat ze leeft alees tegen zitten.
Ze staat tot dr nek in de poep ,er is geen verharde grond dus de grond is drijfnat en daar moet ze op liggen.
Ik ben hier daadwerkelijk helemaal kapot van.
Wie wwet wat ik kan of moet op aangifte bij de politie na?
HELP MIJ
ik neem aan dat die andere mensen nog de papieren thius hebben van april laat ze de dierenbescherming er mmar bijhalen
die weten toch veel meer?

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:31

nou snap ik er helemaal niks meer van, sorry maar ik vind het een heeeel vaag verhaal....

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 10:28

fsoudan, als die mensen het veulen hebben gekocht vorige week, dan kun JIJ verder niets doen.
De NIEUWE eigenaar kan er wel de politie bij halen, en zo het veulen weer terug krijgen, gewoon aangifte doen van diefstal en het verhaal uitleggen.
Dan gaat er een politie-agent met hem mee en krijgt hij zijn veulen terug.
Fsoudan, jijzélf hebt officieel niet het recht om bij die man die nu het veulen heeft op het erf te komen, om tegen hem te zeggen dat hij het veulen terug moet geven.
Die man kan, als het een erge toestand wordt met dat gesprek, jou zelfs aanklagen wegens lastig vallen, want jij bent tenslotte niet de eigenaar van het veulen en hebt er in feite niets (meer) mee te maken, hoe hard het ook klinkt.
Je kunt wel de nieuwe eigenaar helpen en samen naar het politiebureau stappen.
Heel veel sterkte!

"aukje"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 20:16

aaaaaah das zieluuhg ik zouw in ieder geval aangifte doen bij de politie en misschien ook bij de dierenbescherming omdat hij zo verzorgt word.....ik wens je in ieder geval veel suc6!!! ik zal voor je duime!! Knipoog Pling
groetjes aukje

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 22:01

Wat een ....wijven zijn jullie zeg!!!
Ragebol en sannetje,nou is jullie reputatie hier wel naar(iedereen afzeiken).
Maar afgelopen zaterdag sta ik op het erf,en geen van beide zegt wat of iets over wat hier geschreven staat.
Wat is het durfde jullie niet?
Als ik niet van mn beesten had gehouden had ik nu ook niet door het vuur gegaan voor april.
Fijne vriendin ben jij Melissa bedankt voor de steun hierbij.
En even over dat water....Ik had een grote ton in dr stal staan maar die moest van jou heksenmoeder dr uit.
Dat terwijl april nog niet eens bij dr drinkbak kon.Een emmer was ze ook niet zo`n voorstander van want april moest maar leren dat ze uit dr drinkbak moest drinken terwijl ze daar niet eens bij komt.
Maar toch moest die ton met water dr uit,ja dan is het ook aan jullie om voor dr water te zorgen.
Sorry voor het off topic gaan maar ik moest hier een antwoord op geven.
Ik geloof dat iedereen wel weet hoe die twee zijn!Als ze maar iemand kunnen afzeiken.

PinnieLinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:34

Als je zelf maar weet hoe de vork in de steel (zeg ik t goed nu) zit.
Je hoeft je niet te verdedigen tegenover hen.
Hoe zijn de vorderingen nu met het veulen?
Zijn de huidige eigenaren al met de poltie op het erf geweest?
Want ze is nu toch van hen? of nog van jou?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 00:31

Ik denk dat Fsoudan over de update/vervolg beter een nieuw topic aan kan maken....

Ragebol en Sannetje misschien moeten jullie nog even de boktregels doornemen, staan op forum-Algemeen (bovenaan).

Opzettelijk beledigen en kwetsen of persoonlijke zaken, dienen hier niet breed uitgemeten te worden, beledigen en kwetsen is niet toegestaan.

Daarbij is het ook nog eens geheel off-topic.