Zenks Ja Ing dit is idd al de 2e keer, we horen al bijna bij de vaste crew daar, hihihi.
Owja wat de foto's betreft, daar hoef je dus echt geen jaar op te wachten hoor:
Als je foto's uit de serie wilt bestellen, zijn er meerdere mogelijkheden: a- je laat het aan ons over om een x aantal (door jou aan te geven) in onze ogen leuke foto's (van de dia's) af te laten drukken. Formaat eveneens door jou aan te geven. Voor formaten en prijzen zie onze site www.stockpaard.nl b- je neemt geen risico en bestelt de foto's die gepubliceerd zijn, die ken je dan tenslotte al. c- je komt (als je toch eens in de buurt bent) hier langs, kunt alle dia's bekijken en dan eventueel een bestelling plaatsen.
De kosten zijn € 4,75 voor een afdruk van ca. 10-15 of ca. 13-18 en € 9,50 voor ca. 18-24 en een afdruk van ca. 30-45 kost € 30,00. Ik heb zo'n 8 à 9 verchillende situatie's gefotografeerd.
Binnenkort dus maar eens gaan winkelen aldaar, hihihihi (ik heb geen bloemetjes maar bit-foto behang hihihihi).
Ja Vippie, ik heb je gezien. Ik herkende Tjody niet gelijk. Wat ziet hij er superjong uit op die foto zeg. Maar ik herkende jouw en Tjo's naam wel. Nou ben je beroemd .
Ik heb het artikel ook gelezen. Vind het een leuk artikel, erg goed dat aan deze optomingen ook aandacht besteed word! Maar jammer dat er verder weinig diepgang inzit over de werking van de optomingen en dat er niet is gekozen voor de originele versies, of in ieder geval ook een originele versie af te beelden (de bosal bv).
De foto's zijn wel supercool!!!!
Oh en waarom ik deze bit toevallig had? hihi, ik MOEST hem hebben: Mijn kanjer staat erin. Blz 89 uit m'n hoofd, 1 na laatste in ieder geval. Onder een appeltjesgroene deken