heey ik zal dan ook maar een paar naampjes voor boyke opnoemen ik noem boyke , mijn vaste knolletje op de manege, meestal Boy Oeloe (als hij iets verkeerd doet ofzo) en knollie of knol en flappie (gejat van assie mijn zussie gemeen he?haha) en nog veel meer maar ik kan er ff neit opkomen xxxxjes Anne
Jurga
Geplaatst: 26-12-01 23:33
Hahahaha, moet ik daar echt aan beginnen??? Ik had een aantal jaren terug echt de naam dat ik alles en iedereen duizend-en-één verschillende bijnamen gaf.... Doe ik nu nog wel een beetje. Jurga is nogal eens: Jurres, Jur, muts, wijffie, meis, vrouwke, mevrouw, Jurk (ook erg popi), monster, TRUT (kan niet ontbreken), pien!!!!, PiÑo (vraag me niet hoe ik erop kom), fipo (ook zelf verzonnen???) en natuurlijk SUPERJURGA!!!!! Verder ga ik ff niet met graven in mijn hoofd....
Vergeet ik nog een hele belangrijke: BABE of Baby!!!
Tegen Alma zeg ik altijd Bolleke tenzij ik heel boos ben. En Evita noem ik als ze braaf is Eef of Evie.
Spirit
Geplaatst: 29-12-01 23:15
Bolivia noem ik meestal
Booooooolivia (als ik haar roep) meissie wijffie tutje merrie paard liefia schattie vosknol en op msn soms wel eens (he steef) bo lief ia (ezel) tjuh (heb ik niet verzonnen hoor) Haha vanalles eigenlijk
jantina
Geplaatst: 29-12-01 23:18
Als ik boos ben op Isolda roep ik haar naam voluit met de nadruk op IS, dat kan je zo lekker schreeuwen. Als ik boos ben waarschuw ik ook weleens met paardelerentasje, maar ik geloof dat ik mijn geloofwaardigheid verloren heb na 11 jaar. Mijn vader noemt haar regelmatig Satan, wat bij haar in vroegere tijden heel toepasselijk was, nu is dat er een beetje ingesleten. Verder rooie of vos, dikkiedik, Isl/ Isl-tje of Isolliebollie en verder de meest voorkomende afkortingen van Isolda.
Berber noem ik vaak Bebsi of Berberli, ook voor haar geld de naam vos of Fosta, daar luisteren ze alledrie naar.
Udinde noem ik Dinnie, Udin, Dinneke.
Grappig als ik boos ben noem ik ze bij hun volle naam. Dat klinkt extra dreigend
Jobbeltje
Geplaatst: 29-12-01 23:19
Coshita noemen we altijd cor Dylans Oberon noemen we altijd hobbel Jojo noemen we altijd Jo
WendyBZ
Geplaatst: 30-12-01 12:16
Ilana noem ik over het algemeen Lana/Laan, als ik kwaad baan noem ik er echt Ilana, dan weet ze ook wel dat ze iets verkeerd doet!! Rival is meestal Moppie, bij Jitske komt het er vaak op neer dat ik haar monster ofzo noem (gôh hoe zou dat toch komen, misschien omdat het zo'n vervelend beest is...?)Ofir is meestal knuffel of Frummel.
Druif_01
Geplaatst: 30-12-01 14:22
mijn vriendin heeft laatst een veulentje gekocht en die heette time squar of zoiets, maar zij vond dat geen leuke naam dus nu heet hij: tequila, die drank. maar op wedstrijden gaat ze hem wel gewoon time squar noemen.
Charmotte
Geplaatst: 30-12-01 14:53
Charmotte:
Charmot Motje Mottekke Mottel
Bucephala:
Boesje Boessel Boes Keine (ze is bijna groter dan Charmotte terwijl dat haar moeder is Boes is een half jaar)
Percy
Geplaatst: 30-12-01 15:36
Parcival noem ik vaak Percy, vandaar mijn gebruikersnaam, ik zeg ook vaak Pars, of knul en soms monster. Gwenn wordt vaak Gwennie want dat lijkt meer op Wendy en mijn dochter noemt haar altijd Wendy. Van Rissaz maak ik Ries en Giant wordt Gi.
greetje
Geplaatst: 30-12-01 15:46
Macilda- Sil Biretta-Rette Gilded Lily-Lil S.Lily -Muppy (was een prematuurtje bij de geboorte, hebben we 6 week dag en nacht verzorgt en heeft het gered.Na 6 week ging ik dus plat. Barrock Spice Girl - Spicey Barrocks Full Monty - Monty Sunwillow Saasfee - Sazy Sundancer Saya - schattie Sundancer Orrinoco Flow - Joris Sundancer Eternal Flame - trut Sundancer Ennia - gekki Sundancer Silver Glory - Henkie Sunwillow Zing-Zingy Sunwillow Zablagloni - cakeje Cotebrook Floela- dingy Carolinas Misletoe- toeter Sundancer Pagan - Piggy Sundancer Chess - Tessy Sundancer Hardy - bobo Sundancer Ready too fly - Bertus Sundancer Hygeia - Ghia
Alice
Geplaatst: 30-12-01 16:05
Margot:
Goliat Goo Gootje Go-te-moot
MarijeR
Geplaatst: 30-12-01 16:05
Madeni Marged Ddu = Macy Sterling Melony = Mel of Melony Deze merries samen= de mutsen
Sepp= opa Wnda Coper= Coppertje of Tank
Naz
Geplaatst: 30-12-01 16:43
Leuk topic
Ironique roep ik toch vaak voluit, heb nog steeds keen leuke kortere versie van die naam kunnen verzinnen Wat ik wel vaak zeg: Dikkie dik trut debiel idioot mop lievie
Bleeeeegh nu ik er over nadenk... wat een kwijlnamen zitten er tussen....