Vooral omdat het zo'n jong dier is en ook nog eens een leuke vind ik het super dat je dit doet.
Alvast heel veel plezier ermee straks, ik verwacht nog wel veel foto's!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

liza van loon schreef:Wat ontzettend gaaf zet, penny verhalen kunnen dus echt zijn!
Vooral omdat het zo'n jong dier is en ook nog eens een leuke vind ik het super dat je dit doet.
Alvast heel veel plezier ermee straks, ik verwacht nog wel veel foto's!
liza van loon schreef:Ben benieuwd, PB je link dan maar ff!

)

?
!
.ruitje schreef:Ja,toen ik het verhaal las had mijn vader net de man van Marijke aan de telefoon,hoe bedoel je toeval?
Ik weet ook niet eens meer waarom ik dit topic ging bekijken,normaal bekijk ik dit soort topics nooit!
Maar als ik vrijdag avond thuis ben zal ik even foto's maken met mijn Digi,dan staan ze zaterdag hier,zie je je eigen paard in Nederland nog voordat ze bij jou op stal staat.
Bokt blijft grappig in dit soort dingen!

Onwijs veel plezier gewenst ermee 
!!!
. Ook hoorde ik dat Nadine het alleen nog maar over Narbella kan hebben hahahaha! Is heeeeeeel logisch, zou ik ook doen
Nja, maris komt vanzelf wel! Dabo schreef:Ze zijn nu onderweg. Toen ik belde om een uur of 11 vanmorgen, reden ze bij Parijs. Nu is het 14.00 uur... dus... waar zullen ze zitten? Nog wel in Frankrijk denk ik.
Er worden geloof ik ook foto's onderweg gemaakt.
Ik zit te springen hier.. kunnen jullie je voorstellen?
?
?
? 
!

hahaha