Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:mirranda
Super Actief
Geplaatst: Do Dec 09, 2004 09:34 Onderwerp: Gehoord dat er brand was in een manege
--------------------------------------------------------------------------------
Vanmorgen toen de wekker ging (ik heb radio rijnmond altijd op staan) hoorde ik het afschuwlijke bericht dat bij een manege in Rotterdam IJsselmonde brand was uitgebroken. Gelukkig konden de meeste paarden (16) gered worden, maar helaas zijn er toch 2 paarden die het niet hebben gered. Zij zijn gestikt in de rook.
Dit zijn van die berichten waar ik echt kippenvel van krijg. Het is DE nachtmerrie van elke manege/pensionhouder en paardeneigenaar.
Ik hoop dan ook dat niemand dit hoeft mee te maken, maar ik ben bang dat het best nog eens voor zal komen ergens.
Laten we duimen van niet in ieder geval en sterkte gewenst aan iedereen die door deze brand getroffen is.
Citaat:Ik ben erg onder de indruk dat je dit zelf hebt kunnen schrijven. Heel veel sterkte met het verlies van Mys en ik moet zeggen dat ik hier met een brok in mijn keel op de zaak naar de foto's heb zitten kijken. Ik heb ook 2 hafjes en ben helemaal wezenloos van ze.
Dus nogmaals waanzinnig veel sterkte gewenst, ook namens alle andere forummers op het haflingerforum.