. laat ik het zo zeggen denk dat het verzorgstertje hem een beetje verpest heeft. in ieder geval het vertrouwens beschadigt. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chanelletje schreef:Als ik bij munia de DA kosten in totaal uitreken,komt het op zo'n slordige 386 euro uit,snap je nu dat ik geen geld meer heb voor nog zo'n slordig bedrag?
daantjuhhh schreef:ik denk gewoon dat geen van beide partijen r wat aan kunnen doen.. ik wil niet banketstaaflig overkomen maar volgens mij is t gewoon een kromme pony,,
en daar kan je aan longeren en trekken maar daar word t niet beter van,
ik denk dat de pony door z'n kromme lichaam niet lekker kan lopen en daardoor staakt....
sorry

daantjuhhh schreef:ja,, hij is nogal krom qua bouw.....
overbouwd, een ondernek, z'n rug ziet r niet sterk uit op de foto's..

Renske20 schreef:verkeerde bespiering kan een heel verkeerd beeld van een pony geven.
denk die onderhals eens weg, en denk er wat spieren over heel de bovenlijn bij, dan krijg je al een ander beeld.
denk verder het verzorgstertje van de rug af, en denk er een normale hoofd/halshouding bij, en die weggedrukte rug zal ook aardig bijtrekken als de bovenlijn beter is bespierd en die verzorgster er niet op zit(die gelukkig al weg is)
dus nee, imo is het geen kromme pony, alleen wel een pony die niet lekker in zn vel zit en verkeerd bespierd is.
Cassidy schreef:Daantjuhh, je kletst uit je nekharen. Mijn paard is ook overbouwd, en mijn paard heeft ook een horizontale nek...wat is daar mis mee? En waarom moet het perse een klein meisje zijn dat die pony traint? Het kan best zijn dat je de pony niet mooi vindt, en hij kan gerust wat problemen hebben qua exterieur. Maar ik vind het dus echt minachtend om over die pony te praten als "kromme pony". Ook al is een paard wat minder voordelig gebouwd kun je het nog niet maken om het uit te schelden. Misschien kun je dat even in je oren knopen voordat je het paard van een ander zo onderuit haalt.

Cassidy schreef:Nu maak ik mezelf ook schuldig aan het feit dat ik af en toe hard overkom, en precies zeg hoe ik over dingen denk, maar een paard of pony laat ik in zijn waarde, ongeacht hoe hij er uitziet. En gezien de berichtjes van de topicstarter denk ik niet dat ze voor Propje een sportcarriere in haar hoofd had, of ik moet het erg mishebben.