Ellebel schreef:Volgens mij IS zij de professionele hulp... er staat iig in haar profiel dat ze een handels-en africhtingsstal heeft...
Dan heeft ze nog een eind te gaan.......................
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muiltje schreef:[image]
Dit is het vervolg.....
Hij heeft hem opzij proberen te trekken en zodoende is het paard niet achterover gevallen maar opzij en hadden ze beide alleen heeeeel veel spierpijn de volgende dag
kipsie schreef:jeetje, wat een beest!
volgende keer zou ik een zakje water meenemen, die kan je dan op z`n hoofd laten knappen, misschien dat het helpt????![]()
of een ei.
loutjuh schreef:ik sluit me aan bij het stukje boven mij
En dit is nu dus precies de reden, waarom ik meestal negatief ben, als dit soort "schatjes" hengst blijft en bij personen terecht komen die dus duidelijk geen kijk hebben op hengstengedrag en alles wat hier mee samen hangt.
Het zal op de foto's wel ongelofelijk stoer over komen, maar in feite is dit paard al een heel eind op weg naar de slager.
Kitten"]
[quote="kipsie schreef:jeetje, wat een beest!
volgende keer zou ik een zakje water meenemen, die kan je dan op z`n hoofd laten knappen, misschien dat het helpt????of een ei.
Lenn schreef:Hoezo, als je een ei op zn kop knalt als hij steigert denkt hij dat hij zn kop heeft gestoten en vervolgens bloedt (door de drap die dan uit dat ei over zn hoofd loopt), hoezo is dat nou weer zo gevaarlijk om te doen? Ik vind het niet zo drastisch hoor
Kitten schreef:En dit is nu dus precies de reden, waarom ik meestal negatief ben, als dit soort "schatjes" hengst blijft en bij personen terecht komen die dus duidelijk geen kijk hebben op hengstengedrag en alles wat hier mee samen hangt.
Het zal op de foto's wel ongelofelijk stoer over komen, maar in feite is dit paard al een heel eind op weg naar de slager.![]()
Hier zijn grenzen al te ver overschreden en gezien het luchtige commentaar van TS, betwijfel ik sterk of ze de ernst van de zaak wel in ziet en nog sterker of ze nog kans zien, om dit te corrigeren voor er echt ongelukken gebeuren.
soesie schreef:Weet je wat ik knap vind? Dat de stijgebeugels niet uit die VEILIGHEIDS- klip zijn gegleden. Dat is toch de functie van die dingen![]()
Verder vind het wel een mooie opname, ook al is het gevaarlijk enz. Maar ik neem aan dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn. Ik ging er in elk geval ook niet opzitten