Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kieffer schreef:Bij mij op de manege (Mate & Copines in Schiedam) zijn alweer 2 maanden geleden 10 merkzadels gestolen.
Meeste paarden zijn eerst eigen paarden geweest en hielden hun eigen zadel gewoon. Waren egt goede zadels van KN, Kieffer, Prestige enz. Allemaal dressuurzadels.
Nu betere beveiliging op de manege, maarja, het blijft zo ontzettend zielig!!
Citaat:Ze zijn nu in ROSMALEN bezig
Georgette schreef:Afgelopen nacht zijn er 13 zadels gestolen op een manege in Hilversum. Allemaal uit de kastjes van pensionklanten
ma_rie_tje schreef:Ik hoorde dat er in Leidschendam ook zadels waren gejat bij een pension stal.
Ben ik blij dat iedereen bij ons een eigenkast heeft, die allemaal goed opslot kunnen. Maar sommige mensen zijn zo dom (ik noem geen namen Bert) omde sleutel er in te laten zitten :S
Georgette schreef:Afgelopen nacht zijn er 13 zadels gestolen op een manege in Hilversum. Allemaal uit de kastjes van pensionklanten
Destinietje schreef:In BEST (bij Eindhoven, Noord Brabant) zijn in de nacht van 9 op 10 februari 2 zadels gestolen. 1 australian stock zadel, bruin aan de bovenkant, blauwe onderkant, zónder knop aan de bovenkant. Dit zadel is zo'n jaar oud en is zo'n 400 E waard.
Het andere zadel is een Nedhorse (eigen merk van Ruiterstad) zadel, namaak van de passier Grand Gilbert, deze is zwart, met een diepe zit, met als KENMERK: een bobbel op het rechter kniewrong, van zo'n 2 bij 4 cm. Ook dit zadel is zo'n 400 E waard
Van de daders is geen enkel spoor, en de politie komt zoals gewoonlijk niet kijken. Verder ook een quat gestolen, en een auto beschadigt (waarschijnlijk gebruikt om de schuurdeur open te maken)
Bij de buren is ook een quat gestolen, en gereedschap.
Ik plaats dit voor xtostarlight, omdat zei zelf niet op internet kan. De inbraak was bij haar thuis.
Gulpje schreef:Waar dan?
radoszin schreef:Ongeveer halverwege januari in Geldrop (bij Eindhoven) bij een pensionstal zijn er ook verschillende zadels weggehaald.
Steffi schreef:Nederhorst den Berg (nabij Hilversum) - Manege Laanhoeve
Ergens in de afgelopen dagen, weet geen precieze informatie.