Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
,
.
.
. Wel jammer op zich want ik vond het verslag van dat paard in het water een leuk verslag. Zag erook erg prettig uit. Alhoewel een groene opblaaskrokodil dan weer helemaal niet natuurlijk is natuurlijk 
Botervlieg schreef:Ken de site niet van haver tot gort, maar veronderstel dat ook PN
enige vorm van beschutting / schuilgelegenheid voorstaat.
Ken de leefomstandigheden van Danny evenmin v.h.t.g.,
maar veronderstel dat jullie weilanden / paddocks die niet bieden
en dat wat bij jullie het meest op een natuurlijke schuilgelegenheid
lijkt een box is.
?
Ik lijk wel een fanatieke volgeling
Botervlieg schreef:Ik zou dat weleens willen vragen aan al die paarden die 23/7 in een
binnenbox staan, niet losgelaten worden omdat er (goed verklaarbare)
kans op blessures is en nooit zomervakantie in de wei krijgen...
Lusitana schreef:Ik denk dat jullie in deze discussie niet moeten zeggen "zij" deugen niet, maar gewoon eens vertellen hoe jij je paard houdt en waarom en onderzoeken wat er achter dingen zit. dat zie ik gelukkig ook veel voorbij komen.

. Dus weer dat ik wordt afgeschilderd als dierenbeul terwijl ze ook de achterliggende reden niet kennen.

. Maar dat zal vast een grapje geweest zijn
Skipper schreef:Op een paard gaan zitten is onnatuurlijk, als ze zo natuurlijk zijn laat ze dan daar ook maar mee stoppen. En echt natuurlijk is op de steppe en niet hier in de wei.
En iedereen doet het op zijn eigen manier, prima, alleen ik vind het alleen wel jammer dat dat wordt gezegd maar ondertussen toch gewoon kritiek geleverd dat het niet juist is. Dan laat je het niet ieder op zijn manier doen.
En idd die starheid waar hun aan vasthouden niet openstaan voor andere dingen of stel dat ze fout zijn het toegeven. OF dat ze het erover hebben dat ze het dan maar aan ons geweten overlaten dat we ze op stal zetten.
Fasel schreef:Ik had het erover dat ik hun paarden enigzins schraal vond. WIJ rijden endurance en ik ben ervan overtuigd dat ze dat in die conditie niet kunnen doen. Zij zeggen geen krachtvoer. Of met beleid. Nou ik weet van mezelf gelukkig dat ik met beleid voer maar van alleen een onbeperkte hoeveelheid droog hooi kan ik ze geen lange afstand laten lopen.
Skipper schreef:Op een paard gaan zitten is onnatuurlijk, als ze zo natuurlijk zijn laat ze dan daar ook maar mee stoppen. En echt natuurlijk is op de steppe en niet hier in de wei.