Nooit meer Wendy..... ze zijn weg...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 20:43

ik heb je ge-pbt... ik kom elke weer ongeveer 4x langs die stal in drunen.. als je info nodig hebt.. vriendinnen van me hebben er ook gereden.. de ijslander stoeterij zit nl een straat verderop...

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 20:45

wat verchrikkelijk voor je, heel veel sterkte!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 13:58

_Tanja_ schreef:
Hoe komt het dat je haar toch niet wilt, als ik vragen mag?

Omdat ik haar dan alleen in een weitje zou moeten plaatsen en dat vind ik niet kunnen een pony hoord niet alleen. ik heb geen geld voor eventuele dierenartskosten, mocht ze iets krijgen. En ook wel een beetje omdat ik haar voor mij (als eigen pony) te klein vind. Ik zou dan nog vaker op haar rijden dan ik al deed en dat zou niet écht goed zijn voor haar rug en haar rug is al gevoelig.
Dus, geen Wendy meer voor mij. Maar misschien vindt ze het op de andere stal wel harstikke leuk, ik betwijfel het, maar hoop van wel!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 14:06

heel veel sterkte iig!!!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 19:43

hey meisie

ik vind het echt rot voor je ik weet wat je mee maakt:;(
en het is echt niet leuk zo`n leegte in je .. altijd de vraag hoe gaat het met ze.. altijd de vraag.. waar zijn ze..

heel veel sterkte meis

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 00:26

Balen, maar een erg goed besluit! Knap dat je toch naar het belang van de pony kunt blijven kijken terwijl je zo gek bent met het beestje. OK dan!
Ik heb het zelf ook een paar keer meegemaakt. M'n eerste verzorgpony was al ingeladen en weg toen ik te horen kreeg dat hij toch verkocht was. De eigenaar zeiden altijd hem te houden (handelaars). Nu is het moeilijk te geloven, maar je zult zien dat je na een tijdje weer een nieuwe uitdaging op vier hoeven vindt. Wat Wendy betreft; je hebt haar laten zien dat ze niet altijd hoeft te vechten, je hebt haar een kans op een goed thuis gegeven. En wat zij je allemaal geleerd heeft vergeet je de rest van je leven niet meer.