hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:44

ik heb nooit zo'n last van loslopende honden, Evita reageert daar nauwelijks op. Behalve als ze blaffend achter je aan komen rennen en naar haar staart gaan happen, dan kan ze wel een trap verkopen maar dat is hun eigen schuld. In het park bij ons en op de zandvlakte roepen mensen hun hond meestal even bij zich als ik daar kom met een paard, ook al is het niet echt nodig met Evita ik bedank ze wel altijd ff..

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 18:38

Hier lopen erg veel honden los. over het algemeen heb ik daar geen probleem mee (en zij ook niet met mij hoop ik)
Ik vraag altijd als een hond erg aan het rond springen is of ze 'm bij zich willen houden: zou u uw hond even bij u kunnen houden met een vriendelijke lach Haha!
mensen die het vanzelf al doen bedankt ik ook altijd even vriendelijk.
Lodewijk is hond proof maar je weet maar nooit het blijft een dier.

Ik heb 2 maal meegemaakt dat het mis ging.. 1 keer vloog een hond naar de benen van het paard ik vroeg of hij zijn hond bij zich wilde houden omdat ik bang was dat het dier misschien een trap zou krijgen. Die man werd heel erg boos: als je je paard niet de baas kan moet je niet buitenrijden...
Tja ik heb er geen probleem mee 't is zo sneu voor die hond die wou spelen.

de andere keer wou een hond niet spelen maar kwam ie grommend met de nekharen overeind en hard blaffend achter ons aan.
e enige keer dat Lot aan de kletter ging Piggy zat op Moonlight.
Toen die man begon te lachen ben ik woest geworden en heb hem verrot gescholden niet netjes maar ik was zo woest scherpe bocht naar recht over de weg als er een auto aan was gekoemen... brrr

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 19:49

ja met dat soort mensen hoef je niets geen rekening te houden nee!! VRESELIJK ik heb daar zo'n hekel aan, dan vraag je iets vriendelijk en dan is het gelijk van 'nou als jeje paard niet onder controle heb moet je niet buiten rijden' wat heeft het onder controle nou met jou niet luisterende onopgevoedde hond te maken??!??!?!
dan wordt ik ook link hoor, echt kwaad, ik wordt nooit echt kwaad, maar dan Boos! Boos! Extreme duivel Extreme duivel Boos! Boos! zo!!