Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SuperPepeijn schreef:volgens mij is tot nu toe alleen nog maar geconstateerd dat het paard pijn kreeg bij het inbrengen van de naalden. verder kan je pas iets aanwijzen als reden voor een verandering als je dat kan aantonen, tot die tijd kan je hooguit zeggen; "het is waarschijnlijk...".
.
, eigenlijk moest ik lachen, maar toen ik naar mn paard keek was dat gevoel snel over, ik moest DIT proberen voor hem.Anoukie schreef::? Pijnlijk? Als het goed is, toch niet dacht ik,...
Dus als je veranderingen ziet na de behandeling is dat het resultaat. Een dier ontvangt alles wat wij doen in eerste instantie positief (nare ervaringen daar gelaten) Accupunctuur is positief!
Ondanks hetgeen de mensen om je heen zeggen/schrijven.
Hoeveel behandelingen moet ze nog krijgen? Moet ze dan ook eens in de zoveel weken een behandeling of is het zo dat als het goed met ze gaat het stopt. Met Demy heb ik een aantal behandelingen gehad en daarna werd de tijd er tussen ruimer. Nu heeft ze het niet eens meer nodig.
_inge_ schreef:Noa krijgt ook accupunctuur. De arts heeft stukjes vacht weggeknipt en daar moet ik 2x per week speciale accupunctuurzalf op smeren.
Wie heeft dat ook met die zalf? Ik zie er goede verbetering van.
Jolynn schreef:zoals jij de procedure omschreven had in je startposting klonk het mij nogal pijnlijk eigenlijk. op www.kwakzalverij.nl staan een hele hoop verhelderende informatie mbt acupunctuur.Dan heb jij mijn verhaal niet helemaal goed begrepen. Ze had helemaal geen last van die naalden.![]()
SuperPepeijn schreef:op www.kwakzalverij.nl staan een hele hoop verhelderende informatie mbt acupunctuur.
SuperPepeijn schreef:op www.kwakzalverij.nl staan een hele hoop verhelderende informatie mbt acupunctuur.
SuperPepeijn schreef:jij wilde ervaringen over accupuntuur, die heb ik je gegeven.
je moet gewoon doen wat jij denkt dat goed is. simpel. het is waar dat mijn oordeel klaar is, daar is goed over nagedacht kan ik je zeggen.
Nou dat heeft hij niet bij Jolynn gedaan hoor, Jo was ook angstig maar hij heeft echt alle tijd voor haar genomen!Tulandro schreef:Ik geloofde niet in accupunctuur, totdat ik het zelf meemaakte (joh, ik ben een nederlander). Mijn hond kon niet lopen door een ruggemergafbraak ziekte, m.b.v accupunctuur is hij weer helemaal op de been gekomen en heeft hij hierdoor toch nog een jaar kunnen lopen. Deze accupuncturist is tevens ook een gediplomeerder dierenarts. Je zag mijn hond gewoon helemaal ' high' worden.. echt een geweldige ervaring.