Arabesk schreef:Het stomme is dat ik al 10 jaar rij. Vroeger als je viel stond je op, klopte je af en ging er weer op. Nu ga je nadenken.......
nu hij dood is denk je daaraan? hij is al jaren gelede gevallen en brak toen zn nek, dus je had er beter vanaf toen aankunnen gaan denken, de man is al jaren verlamd geweest!
ik ben er aan gaan denken toen ik hem op discovery zag tijdens een documentaire, maar ben gewoon blijven rijden op mn stakende en steigerende knol
zag dit weekend iemand op discovery waarvan t hoofd helemaal scheef zat na een auto-ongluk, ook nek gebroken....risico's heb je altijd en overal.
mn instrcuteur heeft zn rug gebroken dankzij een vervelend paard, maar rijd tinmiddels ook weer gewoon

Helaas hoort dat er nu eenmaal bij.
. Want als je dan valt, val je tenminste ontspannen met de minste kans op blessures.
.
. Ik ben even gestopt met springen omdat ik vond dat ik het naar mijn werkgever niet kon maken om verdere risico's te nemen, maar nu ik weer genezen ben, spring ik gewoon weer lekker. En voorzichtig was ik altijd al, in de eerste plaats voor mijn paard
.