Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En Santos is een vosje, maar anders zijn er altijd zwarte paarden voor sinterklaas. Ik zou het trouwens niet eens willen, Santos als sinterklaas paard
.

Hetja schreef:Mijn pony heeft ook meerdere keren met Sinterklaas gelopen, pony vind het harstikke leuk en de Sint gelukkig ook, hi, hi.
Heb er een mooie deken aan overgehouden.
Nadeel is alleen dat mijn pony best wel opvallend is (stippels en een half oortje) waardoor je het hele jaar kinderen heb die komen vragen of dat Amerigo is....... (Ja, dat is hem en ik verzorg hem voor Sinterklaas)

) E-pony Asterix is ook een keer Sinterklaaspaard geweest....... láng geleden. Ik was toen een jaar of 11 en zat nog op de basisschool. Op mijn eigen basisschool kwam mijn eigen pony met Sinterklaas erop (en mijn moeder ernaast
, de Pieten dufden hem niet vast te houden)! Dat was een grappige gewaarwording! Kurby schreef:Niet elk paard is geschikt voor Sinterklaas er zijn al zo veel ongelukken hierdoor gebeurd in Nederland.
) Sinterklaas reed nl nooit op het paard, maar had een heel leuk wagentje met tweespan haffies ervoor. En een daarvan is mijn paardje. Omdat Sinterklaas zelf natuurlijk eigenlijk beter is in het paardrijden dan in het mennen, mocht ik ook nog gezellig naast Sinterklaas het tweespan mennen!!
Ik heb dus gewoon NAAST Sinterklaas op de bok gezeten!!
Vonnie84 schreef:En Marengo_82, waarom bied je jezelf dan niet aan? Hier in het dorp waren ze blijkbaar al helemaal radeloos omdat ze geen paard konden vinden. Je kan het altijd proberen en desnoods in het dorp verderop
Ach en ik overleef het wel als Marengo nooit het paard van de Sint mag zijn