Mijn ex verzorgpony at alles! een meisje stond met een boterham met worst voor zijn stal nou dat was zo weg! erg slecht maargoed...
Evita is dan wel een haflinger maar best kieskeurig! banaan lust ze absoluut niet. sommige snoepjes ook niet!
fieke
Geplaatst: 25-11-01 12:23
Citaat:
Op 2001-11-24 16:19, schreef Flus: KIBBELING MET KNOFLOOKSAUS
he meid, betrapt Jij leest alle berichtjes niet door... ik had ook al gezegd dat Denver kibbeling met knoflooksaus lekker vond..
lailapri
Geplaatst: 31-07-03 17:55
Zo'n beetje alles: -koekjes -spekkies -marsmellows (ook warm) -pizza -lasagne -ham, kaas enzo (broodbeleg) -restjes warm eten (kreeg ze bij haar oude baas altijd) -konijnenvoer (hoort er eigelijk niet bij) -vogelvoer (deze ook niet) -salades -chocolade -alle soorten fruit -chips -pepermunt -taart, cake, enz. -patat, kroket en kaassouflé -vla, yoghurt, enz.
ze kan ook uit een flesje, beker, rietje drinken (met wat hulp van mij). -ace -(sinas)appelsap -fanta pomelo -ice tea -yoghurtdrink
luna_cockie
Geplaatst: 31-07-03 18:49
Luna eet niet zo veel ''raar'' eten.. wel van die zure wurmpies,en een solero smoover(in zon knijpding)
Cockie lust (bijna) alles..
Sily
Geplaatst: 31-07-03 18:52
Palermo pikt weleens een snack o jack als ik die op een tafel, voerton of wat dan ook laat liggen *je kan altijd mijn spoor van snack o jacks, zweepkes, caps en andere zooi volgen *
Ze vindt kaas niet lekker, caramel is toppie
Verleden keer wou ze 7-up proberen maar dat viel toch wel wat tegen.
Verder eet ze alleen maar paardenvoer, en als ze een jack a la caramle ruikt of ziet is ze niet meer te houden *nog een geluk dat die dingen light zijn
Arrabelle
Geplaatst: 31-07-03 18:58
Hoi,
mijn vorige pony, helaas is hij vier jaar geleden overleden op 23 jarige leeftijd, was gek op chocolade, hij heeft zelfs een keer een snicker netjes uit het papiertje gehaald (stiekum!) en opgevreten .
Verder was hij gek op: banaan, komkommers, koekjes, magnums, alle soorten chocolade.
Mijn huidige paard lust al dat aparte spul niet, ze lust alleen wel pepermuntjes, maar suikerklontjes spuugt ze dus uit.
En mijn andere pony is gek op drinken uit de limonade fles, er hoeft niet eens wat anders in te zitten dan water. Verder vreet zij ook alles, maar zij is dus vooral gek op een Magnum White , de Almond vindt ze niet zo
Groetjes Jolanda
icehester
Geplaatst: 31-07-03 19:00
natuurlijk sla en wortel maar mijn paard lust ook gewoon koekjes en stroop, ze vreet eigenlijk alles wat zoet is stroop is heel handig als ze het bid niet inwillen gewoon wat keukenstroop erop doen en ze nemen het zo in de mond! ze vinden dat echt super lekker
Ineke2
Geplaatst: 31-07-03 19:26
Ze zal vast wel vanalles lusten, maar ik geef haar alleen paardendingen te eten, met uitzondering van (rogge) brood o.i.d. Maar echt niet dat mijn pony's chips of limonade o.i.d. krijgen
sassa
Geplaatst: 31-07-03 20:01
-drinken met n rietje -drinken uit een blikje (en dan alles van drinken ze zijn niet kieskeurig) -chips -chocolade (repen, mars snickers enz.) -brood met alles er op -zo'n beetje alles eigenlijk
Rinske
Geplaatst: 31-07-03 20:06
Nicle die lust ook echt alles, maar steekt ook overal haar neus in, vooral plastic zakken, want daar zit brood in
Sabiy
Geplaatst: 31-07-03 21:11
Ik zit dit hier echt met open mond van verbazing te lezen ... Beseffen jullie nou echt niet dat al dat "mensenlekkers" helemaal niet goed is voor een paard ?! Een mens eet mensenvoer, een hond eet hondenvoer, een kat eet kattenvoer, een paard eet paardenvoer. Zo moeilijk is dat niet. Jullie zijn allemaal je paarden aan het vergiftigen met die leuke grappen. Geef het dier gewoon voer dat voor hem bestemd is, en als lekkers gewoon wortels of een appel. Op lange termijn zal hij je er dankbaar voor zijn.
Roxxie
Geplaatst: 31-07-03 22:11
Redna eet gewoon alles maakt niet uit wat je haar geeft maar ze eet het op.
Ragazza is mijn ex-verzorg paard en die dronk cola en 7-up uit een blikje vond ze echt geweldig.
En stophoest aten ze ook allemaal en pepermunt ook.
Anneke
Geplaatst: 31-07-03 23:11
Wat niet? )!" title="Koffie (of thee )!" />
Ze lust alleen geen lange vingers... Vanavond heeft ze nog cola-uit-een-blikje gedronken.
050206051012
Geplaatst: 31-07-03 23:14
Euh, alles eigenlijk....!
radijs
Geplaatst: 31-07-03 23:36
tsja.... radijs lust: negerzoenen cola wortelsap patat cashew nootjes pepermuntjes, mentos en nog wel meer denk ik dit heb ik allemaal al geprobeert
Miss_Petit
Geplaatst: 31-07-03 23:38
Wat lusten ze niet? Zijn net kliko's... van chocolade ijsjes, tot aan cola met chips... you name it, they eat it
Sterre
Geplaatst: 01-08-03 00:06
Dat jullie je paarden dingen als cola, patat, chocolade e.d. durven te geven !! Ik ben veels te bang voor kolieken !! Ik geef ze wel allerlei soorten fruit, maar van sommige dingen (die ze wel lekker vinden ) krijgen ze echt maar heel weinig (zoals druiven, kiwi en ananas). Het enige "mensen" eten wat ze echt zo héél af-en-toe krijgen, is een pepermuntje of zo´n menthol zuurtje (hooguit 5 x per jaar !)
sonjabelgium
Geplaatst: 01-08-03 01:25
Wat ik me vooral afvraag ... hoe komen jullie erbij om een paard die dingen te geven?? En reep chocolade kan ik nog begrijpen, die heb je makkelijk op zak, of een blikje frisdrank ... maar soep bijvoorbeeld ... die heb je toch niet even "zomaar" mee??? Hoe kom je erbij dit aan je paard te voeren dan???? Misschien een afzonderlijk toppic over starten ... ben benieuwd
Sabiy
Geplaatst: 01-08-03 09:34
Het schijnt nogal leuk te zijn om je paard van alles te voeren dat niet voor hem bestemd is.... Zo bijzonder is het niet trouwens, alles wat jullie opnoemen is zout of zoet, dus heel logisch dat ze dat eten. Het is alleen erg slecht voor ze, dus gebruik je verstand en voer ze gewoon paardenvoer en appels en wortelen. Af en toe een pepermuntje kan geen kwaad, dat is hetzelfde als een suikerklontje, maar al die andere troep... eet dat lekker zelf !
Haagsemeid
Geplaatst: 01-08-03 09:38
Marilyn eet alles van tumtummetjes tot aan lollies. Van citroen tot bitter.
Niks is der te gek.
Ik vind ook dat een paard dat niet hoort te krijgen, want het is mensen eten. Ze heeft der eigen gras en biks
AnneOmie
Geplaatst: 01-08-03 09:39
Het enige 'menseneten' wat mijn paard van mij krijgt is appelmoes want daar doe ik zijn vitamine E en selenium door. Dit stamt nog van toen hij in februari spierbevangen was Hij is gek op die appelmoes Mijn stalgenootje heeft hem wel eens cola laten drinken en dat luste hij ook wel maar ik geef hem zelf dat soort dingen niet
Imker
Geplaatst: 01-08-03 09:39
Ik experimenteer niet (graag) met niet-paardenvoer, maar mijn vader voert Imker als hij komt, graag pepermuntjes en dextro-energy-snoepjes.
Verder krijgt Imker alleen appels en wortels en paardenvoer.
xxappiexx
Geplaatst: 01-08-03 09:47
Apollon lust alles, laatst had ik een boteram met honing voor haar. Ze zag die boterham en hapte erin. Maar ze wist dus niet dat er een laag honinh op zat en je had die kop moeten zien! echt lachen. Ze wist niet hoe snel ze alles d'r uit moest krijgen en ze heeft onderhand een half uur haar lippen schoon staan likken. daarna heeft ze hem wel opgegeten.
Feetje
Geplaatst: 01-08-03 10:46
Sabientje lustte dit allemaal:
-Pepermuntjes -Hartjes (van die met zo'n woord erop ) -Koekjes -Sinas -Cola -7up -Cassis -Stukje ijs -Knoppers -Mandarijntjes -Kersen -Dropjes (blijft wel aan het verhemelte plakken ) -Chips (paprika is favoriet)
[edit]Ze kreeg dit niet elke dag hoor. Hoogstens een keer om te kijken of ze het lustte [/edit]