Laura schreef:Ja, en toen ie sloeg kwam het omdat zijn hoeven aan het groeien waren en toen ie steigerde kwam het omdat hij wilde laten zien hoe goed hij in het circus zou passen
Muhahahaha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anneketjuh schreef:Sorry hoor ik kwam hier alleen voor advies. Nou moet je niet doen alsof ik een op ander paarden trutje ben zonder ervaring. want dat is niet zo. Hij heeft altijd met leeftijds genootjes gestaan. En staat nu tijdelijk bij mij thuis alleen totdat hij bij een ander paard kan staan. Maar ik vind het jammer dat er dan zo boos gereageerd wordt. wat heeft dat nou voor zin. Bedankt voor je informatie.
Cassidy schreef:Oh en nog iets: je zou de eerste niet zijn die zegt: "valt allemaal wel mee" en "die van mij doet dat niet." Het staat je vrij om met de waarschuwingen te doen wat je wilt. Ik hoop alleen niet dat je je ooit zelf verwijten moet maken omdat er iets gruwelijk fout is gelopen.
Cassidy schreef:Je profiel geeft niet aan dat je veel ervaring hebt met hengsten, of het opvoeden van veulens.
Voor de rest heb je advies gehad (al is het niet wat je horen wil waarschijnlijk). Ruin je hengst, en schaar hem in. Je gaat er een heel leuk paard aan krijgen als je hem de kans geeft als paard op te groeien.
En een jaarling is ook maar een baby. En dat blijven ze tot ze drie of vier zijn.
Tulandro schreef:Tja, sommige hengsten zijn juist super lief. Maar deze heeft blijkbaar wel een serieus bijtprobleem. Als jij consequent genoeg kan zijn, is het af te leren. LUkt dit niet, zal je toch een andere oplossing moeten vinden.
En ik merk dat je hem al straft, maar waarschijnlijk niet genoeg. Ik hoop dat je baby wel weer snel bij andere leeftijdsgenootjes staat, want anders vind ik het echt ontzettend zielig! (geen wonder dat ie je dan bijt ~~}> )
Anneketjuh schreef:Daarom ben ik hier ook. Ik ben hier voor jullie advies en niet om afgezeken te worden.
Laura schreef:Ze heeft gelijk? Kom nou zeg; bijten omdat ze last hebben van de tanden? Ik denk 't niet hoor. Is meer speelgedrag en kijken hoe ver ze kunnen gaan.
Cassidy schreef:Als jij zo eigenwijs blijft reageren als je dat in de eerder door jouw geplaatste reacties doet, zullen we wat krachtiger moeten zijn in onze formuleringen om tot je door te dringen.
Als jij dat afzeiken noemt....
Anneketjuh schreef:Ik denk dat jij hier degene bent die eigewijs is. Maar ik denk dat je vooral graag je gelijk wil hebben en dat doet d.m.v. uit de hoogte doen en zeggen dat jij alles zo goed weet.
xtwisterx schreef:Volgens mij geeft Cassidy alleen maar goedbedoelde adviezen en zit niemand op bokt met de bedoeling elkaar af te zeiken... Zij geeft jou adviezen omdat zij er verstand van heeft, en dat is toch wat je wilde bereiken met dit topic?
Anneketjuh schreef:Ja heel graag, maar wel met een beetje meer respect.
irish_lady schreef:Volgens mij ben jij ooit beledigd door een hengst ofzo, want hoewel ik het hier met je eens ben over de topicstartster, vind ik dat je erg overdreven reageert op hengsten. Over de opmerking dat je nooit je rug naar een hengst moet keren hebben we dan ook erg gelachen ( en natuurlijk meteen uitgeprobeerd!)