LIEF Pennymeisje!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

seicento

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 10:39

Thah ik heb dat vroeger ook gedaan, ik ben opzich op me 22ste leeftijd nog een penny meisje, omdat ik het poetsen, opruimen en het knuffelen van de paarden nogsteeds leuker vindt dan het rijden zelf, het liefst rij ik helemaal nietmeer, maar moet afentoe van me vriendin op haar paard, om over mijn grote paarden angst heem te komen zij hebt een bruine kwpn ruin van 1m66, heb vroeger alleen maar pony's gereden nu kan ik alleennog alles op pony's maar jah dat staat een beetje stom maar ik ben zo bang voor die grote paarden iig vooral als je al een van een paard van 1m82 bent gevallen en tegen de muur bent aangegooid, meniskes kapot en mn kniebanden zijn gescheurd durf eigenlijk helemaal nietmeer in een paardenstal te komen dan krijg ik het zo benouwd dat me vriendin me altijd naar buiten moet sleuren want ik blijf stokstijf staan met hyperventilatie hhehe.

annepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 10:44

ik vind die penny-meisjes meestal wel lief, behalve als ze zelf een verwende pony hebben, bijv. dan gaan ze hem laatst toen het zo koud was en dat slechte weer gewoon met de koude slang afspuiten, geen wateropnemend deken op en als je vraagt of ze ze afspuiten? neee hoor, alleen even de hoefjes, yeah sure.... maargoed het is jammer dat ik nu in de laatste tijd ltijd vurige paarden berijdt, dus kan ik ze er niet oplaten, en met poetsen hebben ze ook een gebruiksaanwijzing maar ach... aaien mag altijd hoor:) Haha!

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 18:08

Renske20 schreef:
idd Nimber! zo stonden er op de manege waar ik stond heel veel die de pennymeisjes een grote mond gaven, alleen omdat hun paard werd geaaid
ik liet ze vaak uitstappen, of een dag desje op sleeptouw nemen, wandelen poetsen wassen etc waren die meisjes helemaal blij, en mn paarden krijgen er echt nix van hoor!
dat sommige mensen liever niet hebben dat hun paard snoepjes krijgt of geen kinderen in de stal willen kan ik nog begrijpen, maar wat is er mis met ene keertje aaien?
toen ik 9 ofzo was stond ik ook ieder paard op stal uren te aaien, nu heb ik er 3 staan en dan is het toch nietmeer dan normaal dat als er zo'n paardengek meisje komt, dat ik die het plezier gun van even uitstappen of poetsen aaien wandelen etc
zelfs als ik door t orp terug naar huis stap na clubles komt t geregeld voor dat er kleine kindjes Q willen aaien of er even op willen zitten, vind ik altijd prima, alleen als je dat 1x toelaat, dan staat er de keer erna een rij van 10 man die even op je paard willen zitten Clown

Zoiets heb ik ook eens voor gehad. Als ik een buitenrit ging maken kwam ik elke keer voor een huis waar 2 meisjes altijd naar mijn paardje zaten te kijken als ik er voorbij kwam. Op een keer was er communiefeest van één van de meisjes. Dat meisje komt naar buiten en vraagt of ze op mijn paardje mag zitten. Ik heb haar erop gezet en een rondje mee gestapt. Daar komt een ander meisje ana die ook wel eens wil. Uiteindelijk heb ik alle kindjes een toertje op mijn paard laten maken. Komt de vader naar mij en geeft hij mij 5 euro omdat hij vond dat ik zo'n braaf paard had en ik moest maar iets lekkers met die 5 euro voor mijn paard kopen.
Haha!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 18:34

Hahaha
ik had dus op de manege ook een vriendin van me, soort vriendin
die had ene paard van 1.84, een grote zwarte engerd

en sja ik mocht ook wel eens uitstappen, en dan vroeg ik mag k een rondje draven, en dat mocht dan dus

maarja toen er ene keer iemand anders ging uitsteppen is die duraf gevallen, en paardje been opengehaald daarna heb k er niet meer opgezeten Verward

Maar tis een superpaard *LOL*

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 18:57

Ze heeft Cleo ookal geplunderd Haha! die is alleen maar dol op aandacht en ze knuffelt maar raak...

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 19:26

hihi.....me kont doet al zeer...!!

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 22:08

haha.. jah onze lieneke is een echte poetserd.. en ik verwacht ook bij het volgende paard dat ini koopt dat ze die ook helemaal schoon op stal zet

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 09:08

ja ja lieneke is een echte poetser nu thuis nog ff poetsen want haar kamer tja das een puinhoop

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 10:25

ik ben dus haar moeder en wilde wel ff kijken wat er allemaal over MIJN kind werd gezegt maar ik weet het zeker als ini weer een nieuwe vos krijgt lieneke voorop staat om te helpen , en dat mag ook ze is een echte paarden gek , ze hinnikt zelfs af en toe als een paard .... van wie ze het heeft is ons nog een raadsel want haar vader is beetje bang voor paarden , al zal hij dat nooit toe geven , en haar moeder vind het ook maar rare grote beesten , maar goed onze lientje is er blij mee , dus als er iemand is die zegt laat haar maar een weekje in onze stal komen slapen van ons mag ze .... whahahahah gr myra moeder van

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 14:48

hmpfff....mijn moeder even op bokt gelaten....ik zat op school...heeft ze mij gekraakt...moeders ook altijd...!!

inib

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:06

Wees blij met zo.n moeder, de mijne liep altijd alleen maar te zeuren dat ik weer naar paarden stonk als ik binnen kwam en we woonden nog wel op een boerderij, snap je dat nou, maar blijf jij nog maar even het Pennymeisje, wij zijn er blij mee

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:22

oke...wahaha

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:23

ini....weet je het al? ik weet het een beetje rare plek om het te vragen...maar stuur het maar even naar lienekeroerdink@hotmail.com
dan kan ik je nog even wat foto's sturen als je dat wilt...!!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 16:58

hmpff.....

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:44

Je hebt een lieve moeder, tenminste eentje die je steunt met je paardenliefde! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:50

Renske20 schreef:
idd Nimber! zo stonden er op de manege waar ik stond heel veel die de pennymeisjes een grote mond gaven, alleen omdat hun paard werd geaaid
ik liet ze vaak uitstappen, of een dag desje op sleeptouw nemen, wandelen poetsen wassen etc waren die meisjes helemaal blij, en mn paarden krijgen er echt nix van hoor!
dat sommige mensen liever niet hebben dat hun paard snoepjes krijgt of geen kinderen in de stal willen kan ik nog begrijpen, maar wat is er mis met ene keertje aaien?
toen ik 9 ofzo was stond ik ook ieder paard op stal uren te aaien, nu heb ik er 3 staan en dan is het toch nietmeer dan normaal dat als er zo'n paardengek meisje komt, dat ik die het plezier gun van even uitstappen of poetsen aaien wandelen etc
zelfs als ik door t orp terug naar huis stap na clubles komt t geregeld voor dat er kleine kindjes Q willen aaien of er even op willen zitten, vind ik altijd prima, alleen als je dat 1x toelaat, dan staat er de keer erna een rij van 10 man die even op je paard willen zitten Clown

Ben het helemaal met jou en Nimber eens! Wij waren vroeger toch ook zo! Als ik een braaf paard heb dan mogen ze van mij altijd tutten en poetsen, vind ik werkelijk geen enkel probleem ( sterker nog, ik vind het wel makkelijk Schijnheilig ) Wel moet ik het dier volledig vertrouwen met kinderen, anders doe ik het niet.

En ach penny..................20tigers en 30tigers die hele kasten vol met allerlei ankyshit hebben, das toch ook penny. En daar doet toch ook niemand moeilijk over! En dat is een soort "volwassen, barbiepoppenpaarden mooi aankleden" gedrag.

Dus laten we die meiden die zo gek zijn van paarden gewoon geen penny meer noemen. En al die volwassen grieten die hun paarden als Barbie behandelen penny gaan noemen Haha!

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:53

Is toch harstikke leuk dat zo´n kind helemaal weg is van je paard?
Bij de manege waar ik vroeger kwam liep ook een meisje rond dat helemaal wég was van Bravura. Ik reed destijds Z met Bravo, en ze kwam altijd helpen met poetsen. Ik heb haar na vele malen poetsen als dank een keertje de les met Bravura laten rijden. De combinatie zag er leuk uit, en ondanks dat Bravo vroeger een heethoofd was, deden ze het samen uitstekend! Ze had in ieder geval het gepoets niet voor niks gedaan! Ook haar vader was apetrots dat zijn dochter toch maar ineens een wedstrijdpaard mocht rijden. Lachen

inib

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 15:59

Lief Pennymeisje, we zijn vandaag naar een paard wezen kijken, een 2,5 jarige hengst zo uit de wei, hij kent dus nog niets, Ellen en ikm hadden er allebei een goed gevoel bij, weer een vos met een sprekend koppie, dus wie weet heb je eerdaags weer een paard te verzorgen, hij moet nog verschrikkelijk veel leren maar is in de omgang vrij braaf.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 16:05

Haha!:D ik heb net al gereageert bij afscheid van vos hihi!!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 16:07

eer zow ondeugend.... OK dan! Clown Vingers aflikken Lovers

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 16:08

hmmmm waar moet de naam mee beginnen...hihi ga alvast bedenken als je het goed vind....ow mijn moeder zegt: ALS JE MAAR WEET DAT DE MANDARIJNTJES HIER IN DE KAST BLIJFEN... Boos! Schijnheilig Ach gut

inib

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 17:49

Ga morgen nog weer bij dat paard kijken en dan gelijk een beslissing nemen, dus duim maar dat het doorgaat, dan heb je weer een verzorgpaard

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 18:03

jaaah Haha! neem je foto toestel mee? of heb je nu al een foto? stuur je sms als het door gaat? of niet...Boos!

love_eros

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:32

ahhh wat lief Lovers

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 10:28

Ik ben met mijn 39 jaar nog steeds een penny meisje hoor, gisteren Tessa naar rijles gebracht bij Vicky, en kon niet laten om zelf ook snel te poetsen hihi. Maar er kan ook flink misbruik gemaakt worden van Penny meisjes die niets liever willen dan bij paarden zijn. Toen ik zestien was was ik bijrijder/verzorgster van de wedstrijdpaarden van een boer bij ons in de buurt. Op een van de wedstrijden ontmoette ik een vrouw die een manege had op een van onze eilanden(noem bewust niet waar, niemand hoeft in kwaad daglicht gezet te worden) Zij nodigde me uit een week uit om op de manege te logeren, lekker met de paarden te werken en buitenritten te maken. Nou dat klinkt aantrekkelijk in de oren, dus kreeg mijn ouders gelukkig mee, en ik een week weg. Na zeven dagen had ik een week achter de rug van stallen uitmesten, paarden opzadelen, poep ruimen op het weiland, tuig schoonmaken, enz enz van sochtends vroeg tot een uur of zes savonds, en wel geteld op de laatste dag een buitenrit van een uurtje Verward Ik heb er nooit iets van gezegd, heb niet geklaagd, maar voelde me, ondanks dat ik het heerlijk vondt bij de paarden, behoorlijk uitgebuit. Zo kan ik ook wel aan goedkope mankrachten komen. Was immers al 16.