edit; nu weer wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). 
Citaat:Mijn asielkat is daarentegen wel gechipped. Dat heeft ook zeker nut. Veel weggelopen huisdieren komen dankzij de chip weer thuis. Gewoon doen dus (en niet vergeten adreswijzigingen door te laten voeren ).
Cassidy schreef:Volgens mij hoeft dat niet...
En trouwens: in geval van nood moet iedere DA hulp verlenen, en moet ook de dierenkliniek je paard behandelen, ongeacht of er een chip inzit of niet. Dat zijn ze aan hun eed verschuldigd.
)HeleennAnton schreef:Het heeft heel veel voordelen dat je het wel even laat doen hoor!
Je paard mag dan pas op wedstrijden en legaal vervoerd worden en je kan je paard natuurlijk altijd weer terug vinden als hij is gestolen (of als je hem kwijt bent)
iig het koste mij 69 euro en dan kreeg ik er een paspoort bij.
Craignethan schreef:Grappige in dit hele verhaal is wel, dat toen er bij ons een merrie behoorlijk ziek werd en er veel medicijnen ingingen, er helemaal niet naar een paspoort is gevraagd, laat staan dat er in het paspoort is genoteerd welke medicijnen er toegediend waren (en dat waren medicijnen waar wel degelijk een wachttijd op zat voor de slacht). Gelukkig is de merrie beter geworden, maar lekker veel nut zo'n paspoort en registratie