Het is echt midden in de stad! Ik woon in een drukke winkelstraat, nou het zijn mijn achterburen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dat vond ik juist lekker.ER was ook zo'n enorme houten trap in huis die zo chic omhoogdraaide met houtbewerkte leuningen en daar hingen dan zadels over en dekens.Overigens had ze wel nog stallen achter huis en weien .Ze fokte trakhena's.Goh al mijn jeugd herinneringen komen weer boven drijven.En dat allemaal door een paard in de gang
promptertje schreef:Asjoe, ik ken die buurt, daar is verrekte weinig gras in de buurt... en een minuut of 20 longeren, betekent nog altijd 23 uur en 40 minuten binnen staan
*Tamara* schreef:Klopt, maar kijk es naar een gemiddeld pensionpaard, als de eigenaar geen zin heeft en alleen ff stapt of longeert staat die ook 23 uur en 40 minuten binnen. Ok, dan is het nu zomer, dus dan gaan de meeste paarden op de wei, maar ook niet allemaal. Niet dat ik het goedkeur, maar dan denk ik dat een paard in zo'n grote 'stal' (als die idd zo groot is) het toch fijner heeft dan in een stal van 3x3m. Vind t maar een raar gegeven, een paard in de gang, maar als ze dat dier binnenkort weer terugbrengen naar waar ie stond....
promptertje schreef:Precies Jorie, het is geen fijne buurt, en een paard hóórt daar niet!
ze staat hier nog maar 2 tot 3 weekjes, ongeveer t/m het veulen een weekje oud is, dan gaan ze naar het weiland..
promptertje schreef:Asjoe, ik ken die buurt, daar is verrekte weinig gras in de buurt... en een minuut of 20 longeren, betekent nog altijd 23 uur en 40 minuten binnen staan
Jetta schreef:Echt geen fijne buurt! Dan ga ik liever in de gang van de paardenstal wonen!
najah ze slaapt erboven, en vanuit de slaapkamer zit een deurtje, (zo'n half deurtje, het is een laag muurtje daar) en ze kan zo uit der slaapkamer de stal in kijken (geweldig
).. dus ALS er iets zou gebeuren, dat hoort ze echt wel. Maar wat zou er kunnen gebeuren dan.. snachts zijn de deuren helemaal dicht en opslot enzo.. promptertje schreef:Verow, jullie zullen heus je best wel doen, maar vind je het zelf normaal om een veulen een week in díe buurt te houden? Het veulen kan dus een week geen enkele keer een lekker sprintje trekken, zou je dat een paard van jezelf aan willen doen? Ik niet in ieder geval.

.