Andalusische hengst in aantocht!! (met foto's!!)

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:49

Ferrari schreef:
nou zo mooi vind ik hem niet!! beetje iel. denk jij dat je dat ff kan doen?zo'n beest inrijden hahaha, nou succes ermee! *LOL*


Oh god, pennymeisjes alarm!!! Scheve mond

Ik denk dat dus niet éven te doen (staat dat ergens Verward ) Meestal kost een paard inrijden, zoals de meeste wel ervaren mensen onder ons wel weten wel iets meer dan even (ongerveer even als in een aantal jaar)

Ferrari
Berichten: 2
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:55

Penny meisjes alarm??ik ben toevallig 21 en weet echt wel waar ik het over heb, heb ondertussen zon 10 paarden ingereden, ik wilde je alleen maar ff succes wensen, niet te heetgebakerd reageren...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:57

Ferrari schreef:
nou zo mooi vind ik hem niet!! beetje iel. denk jij dat je dat ff kan doen?zo'n beest inrijden hahaha, nou succes ermee! *LOL*

Hmmzz... hoe kan jij dat zo beoordelen vanaf internet?
Vind ik knap hoor



Djiez... penny... Scheve mond

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:07

Ferrari schreef:
Penny meisjes alarm??ik ben toevallig 21 en weet echt wel waar ik het over heb, heb ondertussen zon 10 paarden ingereden, ik wilde je alleen maar ff succes wensen, niet te heetgebakerd reageren...


en wie zegt dat zij geen ervaring heeft Verward

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:08

Jammer van de laatste reacties!
De reactie van ferrari had op een wat andere manier gekunt, hier is zij dan ook op aangesproken door een mod.

Zullen we dan nu weer op een gezellige manier verder gaan? Lachen

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:10

ja is goed. Ik wil nog even melden dat ik het wel een heel gaaf paardje vind
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 30-04-04 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:11

Om dan maar direct het goede voorbeeld te geven Haha! :
Mooi paard
Ik hoop voor je dat hij goedgekeurd word!
Veel plezier ermee alvast Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:13

Amethyst schreef:
Om dan maar direct het goede voorbeeld te geven Haha! :
Mooi paard
Ik hoop voor je dat hij goedgekeurd word!
Veel plezier ermee alvast Lachen


haha, oke bedankt Tong uitsteken Knipoog

Kido

Berichten: 5333
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:20

ztoer beestje hoor en wanneer word hij gekeurd?
DUIM DUIM DUIM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:21

Woensdag aanstaande *bijt nagels* haha

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132238
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:33

Wat ontzettend spannend !
Ik vind het echt een prachtig dier om te zien hoor, ondanks dat ik totaal geen verstand heb van Anda's Knipoog
Hij heeft in elk geval een prachtige uitstraling en er staat een slim en vriendelijk koppie op.
En zelfs al zou het geen "mooi" paard zijn (wat het imo. zeker wel is): het gaat om jouw droomwens die hopelijk uit gaat komen.
Ik zal woensdag voor je duimen dat je grote droom uit mag komen

Morrie

Berichten: 22357
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:46

héé Fellor, gaaf beesie hoor! OK dan!

Kom je met hem ook naar Stad en Lande (als het weer toegankelijk is, ooit na de rhino Scheve mond ), dan kom ik wel ff langs met Morrie, die wordt altijd zo lekker opgefokt van een hengst *LOL* Clown

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:15

ik kan maar een woord voor dat paardje op brengen:
WOW!
het is een super mooi beestje!
veel plezier met hem...
ik denk wel dat jij er een goed paardje van kan maken...
hoe groot issie ? (is dat al gezegd?)

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 01:16

Leuk paard hoor!! Sommige Anda's zijn nu eenmaal een beetje erg druk. En snel over de zeik. Als ik mijn ruin bekijk, die is echt een grandioze mieperd maar onze merrie daarentegen is niet zo snel onder de indruk. Heel veel succes ermee en met de juiste aanpak en veel liefde heb je een vriend voor het leven.

abby
Berichten: 1666
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 09:28

Fellor schreef
Citaat:
Huertecilla schreef:
Fellor schreef:
droppie_18 schreef:
misschien een beetje raar van me, maar hoe rij je spaans, heb alleen van de spaanse pas gehoort, wat is het verschil tussen engels rijden en spaans??? maar in elk geval veel plezier met hem.


Haha, ze zijn heel raar voor het been en heel licht in de mond en je rijd vooral met lichte zweephulpen, maar verder heb ik het ook maar van dat ene dagje hoor, haha


Zucht.... en dan heb jíj het lef 'spaans trauma' in de mond te nemen???

Veel plezier met jouw paard; nee, die heeft geen 'vol papier', maar dat maakt voor het paard en de lol die je ermee kan hebben niet uit.


Het is niet iets dat ik zomaar uit kan leggen dat spaans rijden omdat ik er de ballen verstand van heb, maar dat was ik hier ook niet aan het uitleggen. Ik probeerde te beschrijven hoe het aanvoelde die spaans gereden paarden en dat is niet zo simpel als je het niet kan. Maar littekens op de neus, hysterisch in de monden dergelijke, ik vind dat ik daar best over een spaans trauma mag praten bij sommige paarden. Ik zei toch dat ik zelf ook geen verstand heb van dat spaanse rijden e.d, maar van het algemene gedrag van paarden kan ik toch heel wat beoordelen.

En inderdaad, dat papier kon me in het geval van een andalusier weinig schelen.

En ik vind het wel een beetje aanstellerig hoor de reactie. Ik ga toch ook niet tegen iemand met een shetlander zeggen dat ie niks aan een kWPN'er mag beoordelen of dit tenminste mag proberen. Dat vind ik een beetje dat zelfde idee als dat ras zeikerige bij ijslandermensen (an ja ik rij ook ijslanders!) en of ik dat spaanse gedoe nou helemaal ken of niet, hij krijgt heus wel een oed tehuis en wordt keurig beleerd.


Gefeliciteerd (hopelijk is hij goed gekeurd!). Toch een tipje: ga in hemelsnaam niet zelf rommelen als je -zoals je zelf ook al zegt- weinig idee hebt van spaans aangereden paarden (wat hij dus duielijk is). Neem les van iemand die werkelijk weet hoe het zit met deze paarden en niet van iemand die echt Engels rijdt en met dit paard ook zo gaat werken. Als je meer wilt weten: PB me dan even!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:38

Wat een lekker ding zeg Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:13

smurf"]
héé Fellor, gaaf beesie hoor! OK dan!

Kom je met hem ook naar Stad en Lande (als het weer toegankelijk is, ooit na de rhino Scheve mond ), dan kom ik wel ff langs met Morrie, die wordt altijd zo lekker opgefokt van een hengst *LOL* Clown
[/quote]

Jeps, haha, zodra het kan he Schijnheilig Haha! . Sta nu in Laren, maar PB wel even want we gaan over weekje of twee een keer met de trailer.[quote="pharagirlke schreef:
ik kan maar een woord voor dat paardje op brengen:
WOW!
het is een super mooi beestje!
veel plezier met hem...
ik denk wel dat jij er een goed paardje van kan maken...
hoe groot issie ? (is dat al gezegd?)

Hij is 1.58 zo ongeveer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:16

HIj is dus vandaag gekomen en wil even een topic starten bij VvdD met de foto's van vandaag!! Hij is alweer veel mooier dan vorige week en was echt de hele boel bij elkaar an het brullen, maar heeft al met een ruintje in de bak gestaan e.d en ging super. Volgens mij dacht ie alleen dat daar ook baby's uit konden komen Verward Schijnheilig

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 10:09

Geweldig paard! SUCCES!

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:23

Leuk paard, succes ermee. Ik hoop dat ie goedgekeurd wordt/is? Veel plezier met hem.

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:25

mooi paardje hoor. heel veel plezier ermee.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:14

*grinnik* Ik kwam vandaag langs die stal en er stond een schimmel die er super veel op lijkt in de stapmolen, wilde je al gaan pb-en dat ik hem gezien had, maar dat kan dus niet *LOL*.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:34

Ik hoop dat hij goedgekeurd wordt. Veel plezier met hem en foto's daar wacht ik zker op!

gr

Daihyo

Berichten: 88154
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:38

Hey!
Leuk paardje hoor! Ziet er goed uit!
Ik wacht op de verdere foto's Haha!

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:01

Mooi paardje heeft hij papieren??