Misser schreef:Heb ik ook nog een vraag; rijden westernuiters eigenlijk wel eens met cap?
Heel veel westernruiters niet, maar ik wel... en een stalgenootje van mij ook...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Misser schreef:Heb ik ook nog een vraag; rijden westernuiters eigenlijk wel eens met cap?
MoonChloe"]
[quote="Misser schreef:Heb ik ook nog een vraag; rijden westernuiters eigenlijk wel eens met cap?
AlmostBlack schreef:
Ik las iemand die over de argumenten begon die ze als onzin beschouwde. Daarop heb ik ook nog wat te zeggen. De leukste die ik ooit gehoord heb is; 'Ik heb vandaag geen cap op, want ik wil vanavond nog uit, en anders staat mijn haar zo plat...'. Maar goed, zij was behoorlijk
Citaat:Wat betreft de arrogantie, ik vind toch dat er een zekere vorm van arrogantie in het spel is. Als mensen zonder cap op hun paarden stappen heb ik zoiets van; 'denk je zo goed te zijn er niet af te vallen of zo?' Maar das een gevoelskwestie
AlmostBlack schreef:Als iemand zonder cap in de bak rijdt, zet ik deze persoon meestal wel flink voor schut. Wat betreft de arrogantie, ik vind toch dat er een zekere vorm van arrogantie in het spel is. Als mensen zonder cap op hun paarden stappen heb ik zoiets van; 'denk je zo goed te zijn er niet af te vallen of zo?' Maar das een gevoelskwestie.
luxx schreef:vind er trouwens ook iets jaloersigs uit spreken, jaloers omdat de anderen 'vrij' zijn en jij van jezelf met je pan in een hete stomme cap moet zitten.
"als ik het moet moet iedereen het" zo klinkt het voor mij...