Wie beurt Anoukie weer een beetje op..?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:40

Wat verschrikkelijk kl*te voor je, sterkte. Scheve mond

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 16:41

Whaha het word hier steeds gekker, vriendin erbij gehaald, ik denk me suf en nu zelfs mijn vriend die versteld staat.
Ergens vertelde je mij dat je het een en ander op papier hebt gezet toen je haar verkocht/weggaf.
Nu is het misschien mogelijk dat hier iets mee gedaan kan worden. Zij hebben jou voorgelogen en dat was niet de afspraak.
Heb je niet ergens een regeltje gebruikt waarin staat dat zij niet zomaar doorverkocht mag worden of iets in die geest. Ik roep ook maar wat, misschien zit er hier een oplossing in.
Ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:32

Ik hoop dat je iets hebt aan de tip van Holly

Vind het nog steeds moeilijk te geloven dat het over Roxanne gaat... Scheve mond

Sterkte ermee, nogmaals... Ach gut

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:39

Er stond iets in het contract dat ze haar niet mochten doorverkopen, maar dat was een contract ivm "bruikleen". Toen ze haar kochten, verviel het contract (natuurlijk, want ze was niet meer van mij).

Vriendinnen van me hebben al mailtjes gestuurd, ik ben benieuwd wat daar uit zal komen,...

En ik heb gisteren nog zo tegen hem gezegd dat hij haar niet als FOKmerrie moet verkopen en zeker niet als sportmerrie,....

Kan net zo goed tegen de muur gaan praten, ik denk dat ik dat voortaan ook maar doe,...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 18:41

Nou ja tip van mij, ik doe ook maar een wilde gok.
Ik zou zo graag zien dat er iets is waardoor je er wat aan kunt doen.
Ik kan dan wel vanalles verzinnen maar ik ben bang dat het allemaal niks opschiet. Hopen natuurlijk wel.
Is het niet mogelijk dat jij je er eens in mengt en haar probeert terug te kopen voor het bedrag dat jij ervoor hebt gekregen? Met het idee natuurlijk dat je een plekkie achter de hand hebt bij iemand?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 18:44

Kom op Anouk, laat de moed niet zakken. Probeer iemand te vinden voor haar. Probeer wat je kunt, alles beter dan niets, want zo als het er nu voorstaat is het niet zo best.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:02

Iemand vinden is geen optie. Het paard doorverkopen is alleen maar uitstel verlenen. Er moet gewoon een einde komen aan het heen en weer gesjor met een paard dat door verregaande OCD op meerdere plaatsen nergens geschikt voor is.
Mijn vraag was niet wie adverteert haar, maar waar wordt ze geadverteerd en kan de plaats waar ze geadverteerd wordt niet aangesproken worden.

Shadow12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:38

jeetje wat een rot nieuws.. denk je dat je paard.. een g0ed tehuis heb gekregen h0or je DIT ? dat lijkt me egt verschrikkelijk.. laten we h0pen op het beste.. sterkte ermee..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:58

Ze wordt geadverteerd op www.paardentekoop.nl (geloof ik). Zoek op Avion (nog verkeerd geschreven ook, het is Avignon Boos!) en je vindt de advertentie.

Holly, ik heb niet de mogelijkheid om haar terug te kopen en ook dat zou niet werken. Dan moet ik weer die hele molen van verdriet door om een baasje te vinden voor haar etc.

Voor Roxanne zelf zou ze misschien beter af zijn als ze naar de paardenhemel ging, hoe erg het ook is,... Zeker met wat ze er nu allemaal bijgekregen heeft Huilen,...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:24

Anoukie schreef:
Ze wordt geadverteerd op www.paardentekoop.nl (geloof ik). Zoek op Avion (nog verkeerd geschreven ook, het is Avignon Boos!) en je vindt de advertentie.

Holly, ik heb niet de mogelijkheid om haar terug te kopen en ook dat zou niet werken. Dan moet ik weer die hele molen van verdriet door om een baasje te vinden voor haar etc.

Voor Roxanne zelf zou ze misschien beter af zijn als ze naar de paardenhemel ging, hoe erg het ook is,... Zeker met wat ze er nu allemaal bijgekregen heeft Huilen,...

Dan kan je toch die webmaster aanspreken

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 22:28

sarabande"]
[quote="Anoukie schreef:

Dan kan je toch die webmaster aanspreken
[/quote]

Dat denk ik ook. Duidelijk aangeven dat er valse info in de advertentie wordt verschaft....

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 23:44

Ja lieverds maar wil je dan elke site aanspreken, want word het op deze site weggehaald, dan staat het ergens anders wel weer.
Dat werkt zo niet. Iemand die wil verkopen die gaat verkopen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 06:29

Inderdaad... Als ze echt zoveel haast hebben zal ie op wel meer plekken te koop staan... Denk ook niet dat een webmaster hier zijn vingers aan gaat branden, in feite wil je dat paard een heel stuk slechter afschilderen dan hij volgens de eigenaren is; hoe weet de webmaster in hemelsnaam of het echt zo is, of dat er 1 of andere vete speelt...?