Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en je vindt de advertentie.
,... Anoukie schreef:Ze wordt geadverteerd op www.paardentekoop.nl (geloof ik). Zoek op Avion (nog verkeerd geschreven ook, het is Avignon) en je vindt de advertentie.
Holly, ik heb niet de mogelijkheid om haar terug te kopen en ook dat zou niet werken. Dan moet ik weer die hele molen van verdriet door om een baasje te vinden voor haar etc.
Voor Roxanne zelf zou ze misschien beter af zijn als ze naar de paardenhemel ging, hoe erg het ook is,... Zeker met wat ze er nu allemaal bijgekregen heeft,...
sarabande"]
[quote="Anoukie schreef:Ze wordt geadverteerd op www.paardentekoop.nl (geloof ik). Zoek op Avion (nog verkeerd geschreven ook, het is Avignon) en je vindt de advertentie.
Holly, ik heb niet de mogelijkheid om haar terug te kopen en ook dat zou niet werken. Dan moet ik weer die hele molen van verdriet door om een baasje te vinden voor haar etc.
Voor Roxanne zelf zou ze misschien beter af zijn als ze naar de paardenhemel ging, hoe erg het ook is,... Zeker met wat ze er nu allemaal bijgekregen heeft,...