Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjorden paarden die aan de luie kant zijn???????????????????????????????????????Citaat:Op 2001-10-10 22:07, schreef Prima:
mensen mensen begrijp me goed; ik vind gezien de omstandigheden dat jullie commentaar geheel terecht is. Maar ik vind de bouw (en met name zo'n klein hoofd op zo'n forse nek;geacentueerd door de manen) niet een toonbeeld van schoonheid. Helemaal al ze vet zijn. Ook zijn het doorgaans paarden die wat aan de luie kant zijn. En inderdaad we hebben alleen maar die fjorden op stal die lelijk zijn, drammen, eigenwijs en hard in de monc enz enz zijn. Vandaar nog geen positieve ervaringen met fjorden. BTW ik heb een lipizzaner. Ik houd erg van dit ras. Het heeft een bepaalde (betwistbare) uitstraling. Fjorden zijn vrij grof gebouwd. Ik houd van verfijning. God zit hem in de details.......![]()
Citaat:Op 2001-10-11 18:28, schreef Steef:
mag je nou echt niet een fjord een domme bok vinden? Ik heb gewoon een hekel aan die bokken! Nou mag ik? Ik krijg soms wel het idee dat mensen die een fjord of een ander ras hebben wat niet warmbloed is constant op mensen lopen te zeiken op warmbloed mensen want zij zullen arrogant zijn en zij trekken hun paard in de krul en zij doen alles verkeerd en de fjorden/haflinger mensen zijn perfect en doen alles goed. Paarden hebben een goed leven etc. etc. Mensen met warmbloeden zijn lang niet zo afzeikerig imo.