Hypocriete bokkers

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 07:47

Er zijn maar een paar Bokkers waarvan ik kritiek wil aannemen, om de rest lach ik gewoon en kan mij er echt niet druk om maken.

Voorbeeldje:
#Ymke# schreef:
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten, maar als ik op meerdere foto's zie dat een slof kort word getrokken en sporen horizontaal in de buik verdwijnen zeg ik er toch wat van (als niemand me voor is geweest)

Nou heb ik Ymke wel eens een paar keer zien rijden voor een jaar of 2 à 3 terug, en dat kwam toch aardig overeen met de omschrijving in haar quote Haha!
Je snapt dat als Ymke een opmerking zou maken over een slof of sporen, ik natuurlijk helemaal dubbel lig Haha!


Waar ik mij meer aan stoor zijn de Bokkers die alleen maar reageren met:
"Je beugels moeten langer"
"Je zit voorover"
"Je rijdt met piano handen"
etc.
Nou is dat nog niet eens uit eigen ervaring, maar dat zijn vaak opmerkingen die ik in topics van andere tegenkom, dat vind ik zooo bot!
Als ik iets wil opmerken noem ik altijd eerst de leuke/goede dingen op waarna ik opbouwend kritiek geef in de trant van: "Je zou beter je beugels iets langer kunnen maken, dan vallen je knieen netter in de kniewrong en dan zal je zien dat dat veel comfortabeler zit"

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:03

Over dat Rockey topic kan ik heel duidelijk zijn. jalours ben ik iig niet, ik heb ook hele beste paarden onder mn kont en het kost mij ook niks. Het gaat erom dat zij vind dat zij er geen 4 jaar over doet om in het Z te komen, zij vind dat zij dat met dit paard veeeeeeel sneller kan. En als ik dan die fotos zie dan zie ik een paard die veel te diep en op de voorhand loopt. Een paard waar je niet eens de B mee uitkomt. En daar stoor ik me idd aan, zeker als ze dat dan met allerlei rare smoesjes gaat verdedigen.
En om bij een top ruiter te rijden als Anky, want daar ging het om, moet je wel iets meer neer kunnen zetten dan dit.

Maargoed die irritatie heb ik achter me gelaten.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:01

Ben het wel met de TS eens... Ik heb ook vaak foto's waarvan ik denk deze zet ik maar niet op Bokt want dan krijg je heel bokt weer over je heen! Maar foto's zijn maar momentopnames.. Ik vind niet dat je daar echt iemand op kan beoordelen hoe diegene rijdt! Op die foto's van mij zit ik dan slecht e.d. maar dat hoeft dan niet zo te zijn dat dat elke dag zo is! Dat kan zo zijn omdat Aman dan vervelend of sloom is!
Tja en om mezelf nou steeds te verdedigen heb ik ook geen zin...

Maar dat zie je ook veel, ik gebruikte deze martingaal omdat... ik had geen cap op omdat... ik gebruik deze slof omdat... Waarom zou je je steeds moeten verdedigen tegen mensen die jouw beoordelen achter een beeldschermpje Haha!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:10

Ik plaats zelden rijfoto's, niet omdat ik het niet "durf" maar omdat ik ze gewoon niet heb Haha! Maar ik vertrouw op mijn eigen instructrice, hecht erg weinig tot geen waarde aan de oordelen van bokt over een fotootje, daar neem ik het niet serieus genoeg voor. Het zijn soms ook een stelletje azijnpissers bij elkaar! "Heel bokt over me heen" zal me een rotzorg zijn, sommige mensen hebben ook wel erg lange tenen hoor!

Ik merk wel dat ik steeds minder op HAW kijk. Ik kijk vaak alleen nog maar de foto's, de reacties lees ik niet eens meer en reageren doe ik al helemaal zelden of nooit.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:15

[HAW] zonnig rijlesje *veel;-)*

hier staat een foto van mij al rijdend met een houding om te huilen. Maakt mij niks uit. Ik weet van mezelf dat als ik het moeilijk heb dat mn houding om te huilen is...... en kommentaar erop mag van mij best.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:42

Sjuimpje schreef:
Je snapt dat als Ymke een opmerking zou maken over een slof of sporen, ik natuurlijk helemaal dubbel lig Haha!




En het is natuurlijk niet zo dat mensen dingen leren en hun rijstijl kunnen verbeteren in de loop der jaren.
Ik vind dit echt lichtelijk zielig, maar goed, zal wel aan mij liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:47

De reden waarom ik nooit foto's plaats!
Even over hulpteugels. Ik heb dik een jaar les van iemand gehad die vond dat ik met een kort ingestelde tiedemannteugel moest rijden. Mijn paard loopt graag met zijn hoofd in de lucht.

Volgens mijn instrukteur mankeerde mijn paard niets, maar was ik te lief voor hem. Oke even off-topic, maar zijn rug door kraker behandeld en sinds een half jaar loopt hij stukken en stukken beter. Les niet meer bij die man en rijdt altijd zonder tiedemann. Om die reden zal ik het iedereen zoveel mogelijk afraden. Plaats ik een foto van mijn paard met tiedemann en ik wetende dat het niet super is maar een goed ogende foto, zal ik een berg kritiek krijgen. Heb ik hier wat aan? Nee!

Als ik nu een foto plaats zonder tiedemann en ik weet dat hij stukken beter loopt, ziet niemand het verschil. De vraag zal zijn, waarom sporen, net zo als Okki1 ook al heeft aangegeven.

Plaats ik een foto met de vraag, graag commentaar, weet je dus al dat alles afgekraakt wordt.

Maar als ik een foto zie en het paard is in de krul getrokken voor een mooie standfoto, is het oooo wat een mooie pony. Ook een beetje vaag.

Er zullen ook mensen zijn die denken dat het hoort of mooi is om met een mexikaanse neusriem, martingaal, sporen en zweep hun pony/paard in de krul trekkend rondcrossen. Dan foto's plaatsen in de hoop dat ze een pluim op hun hoed krijgen. Ik denk dat je dan best wel mag vragen waarom op deze manier.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:51

Vaak is dat het commentaar van mensen die denken dat als de krul er maar inzit dat het paard dan "netjes" loopt....... Dat soort foto´s kunnen van mij een redelijke berg kritiek verwachten....... terwijl ik een ander die er net met zn neus uitloopt maar verder goed aan het sjouwen is de hemel in kan prijzen......... Het stikt hier gewoon van de mensen die denken dat een krul het verschil maakt tussen goed en fout.......... en das nou net fout Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:46

haha, als ik al jullie (terechte) opmerkingen op deze laatste pagina lees, begint bij mij een beetje te dagen waarom ik eigenlijk nog nooit de behoefte heb gevoeld om foto's bij HAW te plaatsen. niet omdat ik niet tegen de kritiek zou kunnen (in tegendeel, van een aantal onder jullie zou ik heel gráág wat opbouwende tips krijgen), maar omdat ik niet het gevoel heb me te moeten verantwoorden waarom ik zo rijd en niet anders. ik zou vast tig keren de 'waslijntjes-opmerking' krijgen Haha!, onvoldoende aanleuning enz.
maar ik weet waarom ik daar in míjn geval voor kies, en heb niet de illusie jullie daar allemaal te kunnen (of moeten) van overtuigen.

ik kijk zelf wel foto's, en geef graag (positieve) kommentaar, maar alleen als het plaatje me aanspreekt. er zijn een paar bokkers (hé okkie Schijnheilig ) die dat kunnen beamen Haha! .
wil dat zeggen dat ik alles zelf exact zo zou doen (als ik het überhaupt al zou kunnen Bloos )? tuurlijk niet, maar wat maakt dát nou uit? er zijn héél veel wegen die naar rome leiden, en daar zitten een boel mooie wegen tussen. en daar kijk ik graag naar, en probeer er zelf iets van op te steken Tong uitsteken !

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:50

Mikkie"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Je snapt dat als Ymke een opmerking zou maken over een slof of sporen, ik natuurlijk helemaal dubbel lig Haha!

En het is natuurlijk niet zo dat mensen dingen leren en hun rijstijl kunnen verbeteren in de loop der jaren.
[/quote]
Tuurlijk wel, alleen heb ik daar op het moment van mijn lachstuip geen boodschap aan Haha!
Het is ook niet bedoeld om een schop na te geven aan Ymke, want ik denk dat die afgelopen jaren heus wel vooruitgegaan is. Ik heb alleen dit als voorbeeld gebruikt omdat het geen geheim is dat Ymke en ik wel eens overhoop hebben gelegen om bijvoorbeeld bovenstaande, dat is ook ruimschoots in de Boktkelders terug te vinden.

Pluutje

Berichten: 5625
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:54

Ik heb er zelf eigenlijk nooit problemen mee gehad...Ik rijd altijd met sporen, en dus ook op de foto's die ik plaats(al zijn dat er niet zoveel). De reden is precies de reden die jij noemt, mijn paard houdt gewoon niet van zwepen. Als ik met zweep rijd ben ik alleen maar aan het inhouden, met sporen kan ik tenminste gewoon rijden. Bovendien vind ik sporen gewoon fijn rijden en zwepen irritant. Er is bij mij nog nooit iets over gezegd.

Wel over mijn houding krijg ik commentaar, maar die is dan ook ronduit vreselijk! Dat ben ik helemaal met ze eens dus ja..

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:54

Misschien is er ook een verschil, tussen de bokkers die echt veel bokken en een hoop mensen gemeet hebben en de bokkers (zoals ik) die af en toe op bokt komen en niet zoveel mensen in irl gemeet hebben.

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:02

Ik ben dan in principe nog een beginnende bokker maar ik moet zeggen dat ik me soms ook wel eens irriteer aan de zeer heftige reacties op foto´s. Hier op bokt zitten ongetwijfeld hele goede ruiters die waardevolle tips en advies kunnen geven. Mooi natuurlijk want daar kunnen we met zijn alle van leren OK dan! Hetgeen ik nu juist jammer vind is dat er ook mensen zijn die graag bij deze groep zouden willen horen en dit denken te kunnen bereiken door een ander de grond in te boren Erg jammer vind ik, iedereen moet het toch immers leren? Er zijn volgens mij maar vrij weinig mensen die al meteen vanaf het begin perfect paardreden Knipoog

Hetgeen ik echter wel een beetje als ´´gevaar´´ zie is het feit dat sommige mensen misschien weleens kunnen vergeten dat de mooie foto´s van de betere ruiters met paarden die perfect in houding lopen etc. ook niet zomaar zover gekomen zijn. Ook deze mensen hebben hier waarschijnlijk jaren aan gewerkt. Omdat er dan bij deze foto´s wordt vermeld dat het er zo goed uitziet ed. (wat ook zo is in zo´n geval) krijgen mensen volgens mij sneller het idee dat wat zij doen per definitie niet goed is. Zij gaan dan vervolgens maar aan de slag met bv.de slof of zij gaan op een of andere dwingende manier krampachtig aan de slag om maar zo snel mogelijk aan dit plaatje te voldoen Scheve mond . Waarom zouden er anders al die topics worden geopend over ´´hoe krijg ik mijn paard aan de teugel´´?

Wellicht zou hier enigzins verandering in komen als ook de beginnende ruiter iets meer gerustgesteld zou worden Knipoog Tips over de houding kunnen bijvoorbeeld heel nuttig zijn voor een beginnende ruiter maar ik lees ook vaak : ´´Oeh, die achterhand moet er meer onder of hij mag wel iets ronder ed.´´ Dit soort dingen moet je toch allemaal leren en natuurlijk is dat een uiteindelijk streven maar in mijn ogen kun je zulke dingen niet direct verwachten. Ieder zijn niveau en antwoorden als: ´´ Je bent in ieder geval goed bezig´´ lijken me af en toe ook weleens op zijn plaats OK dan!

Wat betreft het gebruik van sporen-hulpteugels, wanneer iemand op de foto ze daadwerkelijk verkeerd gebruikt vind ik zeker dat daar iets van mag worden gezegt. Hier kan de ruiter toch ook alleen maar van leren? Wat betreft de cap, ik vind dat iedereen dit echt zelf moet weten. Als iemand om wat voor reden dan ook geen cap wil dragen dan zal die persoon dat zelf moeten weten. Als er iets gebeurd ben je toch zelf verantwoordelijk Scheve mond

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:27

MarchaL schreef:
Ik ben dan in principe nog een beginnende bokker maar ik moet zeggen dat ik me soms ook wel eens irriteer aan de zeer heftige reacties op foto´s. Hier op bokt zitten ongetwijfeld hele goede ruiters die waardevolle tips en advies kunnen geven. Mooi natuurlijk want daar kunnen we met zijn alle van leren OK dan! Hetgeen ik nu juist jammer vind is dat er ook mensen zijn die graag bij deze groep zouden willen horen en dit denken te kunnen bereiken door een ander de grond in te boren Erg jammer vind ik, iedereen moet het toch immers leren? Er zijn volgens mij maar vrij weinig mensen die al meteen vanaf het begin perfect paardreden Knipoog

Hetgeen ik echter wel een beetje als ´´gevaar´´ zie is het feit dat sommige mensen misschien weleens kunnen vergeten dat de mooie foto´s van de betere ruiters met paarden die perfect in houding lopen etc. ook niet zomaar zover gekomen zijn. Ook deze mensen hebben hier waarschijnlijk jaren aan gewerkt. Omdat er dan bij deze foto´s wordt vermeld dat het er zo goed uitziet ed. (wat ook zo is in zo´n geval) krijgen mensen volgens mij sneller het idee dat wat zij doen per definitie niet goed is. Zij gaan dan vervolgens maar aan de slag met bv.de slof of zij gaan op een of andere dwingende manier krampachtig aan de slag om maar zo snel mogelijk aan dit plaatje te voldoen Scheve mond . Waarom zouden er anders al die topics worden geopend over ´´hoe krijg ik mijn paard aan de teugel´´?

Wellicht zou hier enigzins verandering in komen als ook de beginnende ruiter iets meer gerustgesteld zou worden Knipoog Tips over de houding kunnen bijvoorbeeld heel nuttig zijn voor een beginnende ruiter maar ik lees ook vaak : ´´Oeh, die achterhand moet er meer onder of hij mag wel iets ronder ed.´´ Dit soort dingen moet je toch allemaal leren en natuurlijk is dat een uiteindelijk streven maar in mijn ogen kun je zulke dingen niet direct verwachten. Ieder zijn niveau en antwoorden als: ´´ Je bent in ieder geval goed bezig´´ lijken me af en toe ook weleens op zijn plaats OK dan!

Wat betreft het gebruik van sporen-hulpteugels, wanneer iemand op de foto ze daadwerkelijk verkeerd gebruikt vind ik zeker dat daar iets van mag worden gezegt. Hier kan de ruiter toch ook alleen maar van leren? Wat betreft de cap, ik vind dat iedereen dit echt zelf moet weten. Als iemand om wat voor reden dan ook geen cap wil dragen dan zal die persoon dat zelf moeten weten. Als er iets gebeurd ben je toch zelf verantwoordelijk Scheve mond


OK dan!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:30

Ik snap het gemeut ook niet. Ik rij mijn pony met wielsporen, soms zweep, af en toe wil ik de slof strak trekken of een passoa-bit op de onderste ring bevestigen. En denk maar niet dat er mensen bij mij op stal zijn die er wat van durven te zeggen! De mensen die dat wel hebben gedaan, heb ik er stuk voor stuk zelf op laten rijden en laten ervaren. Hoor dus niets negatiefs, want ik gooi ze er zo op!! Denken ze het beter te kunnen? Dan wil ik dat héél graag zien! (En die van mij is absoluut niet grappig...).

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:04

*zucht* ik vraag me af wanneer iedereen nou voor eens en voor altijd kan ophouden over hulpmiddelen...

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:16

Sjuimpje"]
Er zijn maar een paar Bokkers waarvan ik kritiek wil aannemen, om de rest lach ik gewoon en kan mij er echt niet druk om maken.

Voorbeeldje:
[quote="#Ymke# schreef:
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten, maar als ik op meerdere foto's zie dat een slof kort word getrokken en sporen horizontaal in de buik verdwijnen zeg ik er toch wat van (als niemand me voor is geweest)


Nou heb ik Ymke wel eens een paar keer zien rijden voor een jaar of 2 à 3 terug, en dat kwam toch aardig overeen met de omschrijving in haar quote Haha!
Je snapt dat als Ymke een opmerking zou maken over een slof of sporen, ik natuurlijk helemaal dubbel lig Haha!


[/quote]

Jij hebt mij zien rijden in het echt 3 jaar geleden??? Verward .. Grappig *LOL*

Nu is het natuurlijk zo dat iedereen op hetzelfde niveau blijft hangen en niemand verder leert ..

Ik vond jou 3 jaar geleden ook een ontzettend stomme **** .. maar begin zelfs wat meer van je aan te nemen.. behalve dan als je oude koeien uit de sloot gaat halen Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:34

Ymke, Sjuim heeft zelf al voor je ingevuld dat je in de tussentijd vooruit bent gegaan .

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:38

Dat bericht heb ik niet gelezen...
Nu dus wel, maargoed...
Ik ben vooruit gegaan, 3 jaar geleden dacht ik dat je een paard naar beneden reed door veel te vragen van voor.. Gelukkig worden we allemaal ouder&wijzer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:43

Ik reageer dus ook op foto's met hulpteugels die imo niet gebruikt worden als dat ze voor bedoeld zijn.
Korte martingalen, strakke sloffen of als je duidelijk ziet dat de ruiter op elk moment zijn sporen in de buik heeft.
Vind dat het ook best mag, wie komt er anders op voor dat arme dier, wat niks kan zeggen?

cap of kleding moet van mij iedereen zelf maar weten.
dat is je eigen keuze, maar een loeistrakke slof is niet de keuze van het paard, maar de onkunde van de ruiter.
Jammer dan als die er niet tegen kan als daarover wat gezegt word.
En wie er dan Hypocriet is..?

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:14

runningkawa schreef:
Ik reageer dus ook op foto's met hulpteugels die imo niet gebruikt worden als dat ze voor bedoeld zijn.
Korte martingalen, strakke sloffen of als je duidelijk ziet dat de ruiter op elk moment zijn sporen in de buik heeft.
Vind dat het ook best mag, wie komt er anders op voor dat arme dier, wat niks kan zeggen?

cap of kleding moet van mij iedereen zelf maar weten.
dat is je eigen keuze, maar een loeistrakke slof is niet de keuze van het paard, maar de onkunde van de ruiter.
Jammer dan als die er niet tegen kan als daarover wat gezegt word.
En wie er dan Hypocriet is..?


daar heb je helemaal gelijk in. maar dat is natuurlijk heel wat anders als per definitie beginnen zeuren over iets wat gewoon te zién is, zonder verkeerd gebruik.

dat is trouwens waarom ik zelf hulpteugels helemaal niet zie zitten, omdat ik er veel te weinig van af weet. die dingen laat ik graag over aan mensen die absoluut weten waar ze mee bezig zijn, en daar hoor ik duidelijk niet bij. dus paardlief moet daar niet de dupe van worden.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:27

runningkawa schreef:
Ik reageer dus ook op foto's met hulpteugels die imo niet gebruikt worden als dat ze voor bedoeld zijn.
Korte martingalen, strakke sloffen of als je duidelijk ziet dat de ruiter op elk moment zijn sporen in de buik heeft.
Vind dat het ook best mag, wie komt er anders op voor dat arme dier, wat niks kan zeggen?



Ik vind dat je dat niet van een foto kunt afleiden. Dus ik vind het sowiezo hypocriet om daar dan opmerkingen over te maken. Een foto is een moment-opname!

Laatst had een vriendin van mij een foto gemaakt van mij op Stan en ik hield mijn handen ter hoogte van mijn oren (deed even iemand na). Zij was van plan die foto op bokt te zetten met daarbij de bloedserieuze vraag: 'moeten haar handen niet een tikkeltje lager?'

Nee, ik vind dat je vanaf een foto niets kunt op/aanmerken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:29

dat vind ik dus zeer zeker wel kunnen.
als een paard zijn hoofd op normale hoogte heeft en je ziet dan een strak hulpmiddel, word het simpel weg niet geod gebruikt. want het hoort pas in te werken als het paard zijn hoofd omhoog doet, niet eerder.
Zie je dat ook nog eens op 5 foto's achter elkaar, weet je toch echt genoeg.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:42

Ik vind zeker dat je er iets van kunt zeggen, maar waar het in dit topic volgens mij om gaat is dat:
1. niet 50 mensen exact dezelfde opmerking moeten maken.
2. Die opmerkingen onderbouwd moeten worden
3. De ruiter een eigen mening heeft.
4. en als hij/ zij die mening heeft verkondigd dat mensen daar dan naar moeten blijven vragen.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:54

Okkie1"]
[quote="Lydiia schreef:
Ik denk dat dat er meer mee te maken had dat rockey wat jaloezie op wekte bij bepaalde bokkers.


Dat dacht ik al dat het om jaloezie ging. Maar dan zou ik toch net zo goed jaloezie op moeten wekken heb immers ook de mogelijkheid om verschillende paarden te rijden die we aan huis hebben staan, heb een goed paard onder m'n kont voor op concours krijg er over een jaar nog een bij om een jaar wedstrijden mee te rijden, krijg les van topruiter? Maar ik heb nog nooit zo'n vreselijke reacties gehad.. Verward Krijg meestal alleen leuke reacties!

Wat doet zij dan zo vreselijk fout?
[/quote]

Je noemt de prijzen (van 25.000) niet bij het paard, je vraagt niet aan heel bokt welke (ontigelijk dure) vrachtwagen je het beste kan kopen.
Je vraagt niet wie er nog meer de hoefsmid 'van' tineke bartels (of wie was het) heeft.

Volgensmij was het beter geweest als rockey dat soort dingen voor zich had gelaten, of er niet zo mee had lopen pronken. Zij heeft een paard en spullen die sommige mensen van bokt niet hebben en waarschijnlijk ook nooit krijgen/kunnen kopen.
Voor diegenen is het niet leuk als zij er mee loopt te strooien op een manier waarop het lijkt alsof het haar allemaal in de schoot geworden wordt.

Ik persoonlijk vind het ook niet leuk meer om elke keer zo'n pronktopic te lezen.
Maar volgensmij heeft rockey het nu goed door dat ze beter zulke dingen voor zich kan houden en beter in zichzelf blij kan zijn. Lekker rijden en genieten.


edit: sorry, zie dat het hier inmiddels al niet meer over gaat. Maar heb al gepost Haha!