Met je eigen paard bemoeien, moeilijk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:19

hee lovely
jij schrijft expensive en lunatic
maar expensive heeft helemaal niet gereageerd op dit topic.
dus hou haar er aub buiten

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:35

En weet je wat ook zo sneu is? Ik zou volgend weekend met ALLEBEI een buitenrit gaan maken, gaat dus mooi niet door! Nu alleen met Lunatic, ook gezellig, maar hoe meer zielen hoe meer vreugde!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:47

ow Margreet wat rot, dat je d'r zo tussenin staat.
Oja, oeps ik ging me hier niet meer mee bemoeien. Veel plezier met de buitenrit iig. Al is het jammer dat jullie niet met z'n 3'en gaan en dat de vriendschap over is Verdrietig

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 15:16

Ik sta er niet echt tussen in hoor, ik ken Lunatic van bokt, (nog) niet persoonlijk, en aangezien onze paardjes niet zo ver bij elkaar vandaan staan, gaan we dus samen een buitenrit (+meeting natuurlijk) maken. Maar Napoleon zou dan dus ook mee gaan en dat gaat nu dus mooi niet door! Wel jammer, maar een buitenrit met 2 kemphanen is ook niet leuk!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 19:13

Ik vind het jammer hoor. Door zoiets onbenulligs! Door omstandigheden weet ik hou belangrijk vrienden zijn en als je dan zoiets stoms tussen je vriendschap laat komen... Ik ben nu iig oud en wijs genoeg om op te passen dat zoiets mij niet meer gebeurt. gewoon zonde. Jullie lijken me allebei erg verstandige meiden, misschien is het een goed idee om het even te laten rusten en dan overnieuw te beginnen?
Ik zou mn trots opzij zetten en gewoon weer vriednin worden Lovers

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 19:53

Ik ken zowel lunatic als napoleon en hoewel ik me hier niet in wil mengen wil ik wel ff zeggen dat het allebei onwijs aardige meiden zijn die heel goed zijn voor hun paarden.
Ik vindt het erg jammer dat ze ruzie hebben niet allen omdat hun vriendschap ( voorloopig) kapot is, maar ook voor de sfeer op onze stal.

Greets Wennie

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 21:23

Citaat:
Op 2001-10-14 19:13, schreef Laura:
Jullie lijken me allebei erg verstandige meiden, misschien is het een goed idee om het even te laten rusten en dan overnieuw te beginnen?
Ik zou mn trots opzij zetten en gewoon weer vriednin worden Lovers

Ik hoop het ook laura.....maar iedereen is oud en wijs genoeg om dat nog te leren. Voor Lunatic is het een vertrouwen wat beschaadt is, dus ik kweet het ook nie meer hoor. We laten het maar zo, hopenlijk komt het nog goed. Als het aan napoleon ligt wordt er gewoon over gepraat, zodat er misschien weer een wederzijds begrip kan ontstaan......

Ik, als psycholoog, wil wel als intermediar spelen...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prima op 2001-10-14 21:24 ]</font>

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 21:27

Citaat:
Op 2001-10-14 19:53, schreef wennie:
Ik ken zowel lunatic als napoleon en hoewel ik me hier niet in wil mengen wil ik wel ff zeggen dat het allebei onwijs aardige meiden zijn die heel goed zijn voor hun paarden.
Ik vindt het erg jammer dat ze ruzie hebben niet allen omdat hun vriendschap ( voorloopig) kapot is, maar ook voor de sfeer op onze stal.

Greets Wennie

Beide gaan er niet verder op in, dus de sfeer wordt niet gecomprimized. Sfeer is voor ons nog steeds heel goed!! (vooral door jou Wennie Lovers ) Clown

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 21:45

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 23:03

Nou.........alles is voor verbetering vatbaar! Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 23:13

Tja, zoals je waarschijnlijkk weet heb ik een shetje, waar ik op rij.
Eerst moest ik noodgedwongen altijd door het dorp rijden, en kreeg werkelijk van alles naar mijn hoofd geslingert, zielig, te groot, kan je wel, die arme pony, dierenbeul, bla bla bla.
Dus ik eigenlijk min of meer uit neid een wagentje gekocht, ah joh, je zet zo'n pony toch niet voor zo'n zware wagen??????/ (een soort sulky!!!!!!!)
En zelf wel regelmatig met haar haffie over het asvalt in galop lang komen zeker? *dikke middelvinger!!!* Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 09:26

shetlanders zijn goede ponies om te mennen. Ze kunnen nog beter trekken dan gereden worden. Als je daar kritiek op krijgt is dat allerbelabberst, aangezien het aantoont dat die mensen er helemaal geen verstand van hebben. Shetlanders zijn in de meeste gevallen te dik, chronisch hoefbevangen omdat ze altijd alleen maar op de wei staan en er niets mee gedaan wordt. Ik zie het dus graag als iemand zijn kleine shettie bezig houdt.

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:25

ik heb ook een shetje en die vindt het verschrikkelijk om nix te doen, hij staat sinds kort voor de wagen en dat vindt ie prachtig, maar zo als ik al een eerder heb geschreven is niet iedreeen het daar mee eens Frusty Frusty