veel paarden-hoe kosten betalen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:16

mijn schoonouders hebben 25 pony's, 7 friezen en 4 hackney's. Ze hebben ze allemaal aan huis staan en de kosten zijn vrij laag. maar deze staan er ook allemaal voor de fok dus er wordt weinig geld uitgegeven aan harnachement e.d. Omdat ze veel hectaren land hebben lopen de paarden ook dagelijks op het land en scheelt dat waarschijnlijk ook in de voerkosten.

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:19

mobick schreef:
mijn schoonouders hebben 25 pony's, 7 friezen en 4 hackney's. Ze hebben ze allemaal aan huis staan en de kosten zijn vrij laag. maar deze staan er ook allemaal voor de fok dus er wordt weinig geld uitgegeven aan harnachement e.d. Omdat ze veel hectaren land hebben lopen de paarden ook dagelijks op het land en scheelt dat waarschijnlijk ook in de voerkosten.

Dan nog... ga maar een keertje ontwormen.
Of laat de smid maar is komen.
Of stop ze allemaal in de verzekering.... Geld, geld!

Enne... hoe wil je al die paarden nog een beetje aandacht geven??

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:28

gelukkig hoeven zij niet meer te werken, dus worden ze dagelijks door mijn schoonmoeder doodgeknuffeld. Nee de paarden zijn hun lust en hun leven dus wat dat betreft komen die beesten niets te kort. Maar als je thuis niet de ruimte hebt is het niet te doen (als je ze ergens anders moet stallen).