Wat is jullie droom.....???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 20:18

mij grootste droomwens, meer dingen hoef ik echt niet , is het vinden ( en kunnen kopen ! ) van een lief betrouwbaar paard waar ik mee kan dressuren , springen en vooral ook buitenrijden :D !

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:37

Mijn droom was altijd een eigen pony of paard. Dat is al uitgekomen. Party!! Heb nu een E-pony, daarvoor had ik een C-pony en nu wordt mijn E-pony verkocht Verdrietig en krijg ik een paard Party!! . Mijn dromen:
Ik wil graag een klein paard, jong, wel ingereden, wel betrouwbaar, fel, mooi, liefst een merrie, die goed kan springen en dressuren. Ik wil heel graag een keer les van Jeroen Dubbeldam. Wil met dit paardje graag heel goed worden in de springsport. Graag internationaal kunnen rijden. Wanneer dit paardje te oud wordt, wil ik er graag een veulen bij fokken en daarmee weer de sport ingaan.
Ik wil eerst nog naar Deurne (of andere paardenopleiding). Daar wil ik HBO paardensport gaan doen. Daarna dus de sport in en ik wil (spring)instructrice worden op hoog niveau.

Mmm, dat gaat vast niet allemaal lukken, maarja, het is maar een droom... Party!! Party!! Party!!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:06

Tja, ik heb ontdekt dat mijn dromen zijn verdeelt in kleine stukjes. Eerst was het een pony verzorgen, les, een eigen pony (heb ik nu dus) pony op stal met binnenbak, paard bij huis, en dan de laatste droom: Een eigen kleine pensionstalling... Maar goed. Ik probeer elke droom stap voor stap te verwezenlijken. De stal met binnenbak is er inmiddels ook, mischien nog een keer een stal iets dichterbij, en maar hopen dat dat huisje er ooit komt... Dan zien we wel weer verder. Geduld is altijd een schone zaak. Evenals genieten van wat je hebt. En dat doe ik dus ook!

Mijn ouders hadden het vroeger erg krap. Paardrijden was al veel te duur. Maar je vind altijd een weg...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 10:34

mijn droomwens, voor mijn eigen paarden kunnen zorgen, ze niet hoeven toe te vertrouwen aan de zorg van een ander. Ze zelf uitmesten, in de wei zetten en eruithalen, zelf voeren en voeren wat IK wil, en uiteindelijk met mijn merrie en mooi veulen fokken. dus kortom: paarden aan huis!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 11:11

Dat heb ik nu eindelijk bijna voor elkaar! Ik zorg nu zelf voor een groot deel voor de paarden. Alleen 's ochtends worden ze nog gevoerd en buiten gezet, de rest doe ik zelf. Ik bepaal zelf wat er met ze gebeurt.

Op de vorige stal werd alles gedaan, er was totaal geen overleg mogelijk. Je kon alleen maar je paard rijden en poetsen maar meer zat er niet in daar. Alles wat je meer deed werd onmiddellijk afgestraft. Ik had daar meer luxe dan nu maar ik kan er absoluut niet tegen, dat weet ik nu. Ik wil inderdaad zelf voor ze zorgen en ze niet over hoeven laten aan een ander. Ik heb het heel erg getroffen met de mensen waar ik nu sta. Ik wil hier voorlopig niet meer weg. Ik denk ook niet dat ik zoiets nooit meer vind. Ik heb al eerder op boerderijen gestaan, maar daar was het niet zoals het hier is.

Maar een echte droom is de paarden helemaal op een eigen stal te hebben en echt alles zelf doen.