ik was altijd boos dat ik geen abo op de penny mocht, maar ik kreeg hem wel iedere maand. en we speelden altijd paardje, gingen we rondjes lopen in de straat (woonerf), en springen enzo. en overal letters op tekenen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Schaam! (m'n paard verkeerde compleet in shock, die dacht ik krijg wat lekkers en dan begint m'n baas ineens te gillen en beweegt alles in m'n mond???
) 

ben misschien toch nog een penny meisje
) en ik was ook zeker geen betwetertje.
, probeer ik op de fiets zo min mogelijk op te vallen, heeft die handelaar geen pony's meer in Zwolle, heb ik al mijn penny's weggegeven, evenals mijn speelgoedpaardjes en probeer ik alle lieve pennykinderen aan te moedigen: 'Wil je me even helpen? Wil jij hem even poetsen? Kijk, dat paard is lief (wijs ik naar mn eigen), die wil ook wel geaaid worden!' en beantwoord ik natuurlijk alle vragen van pennykindjes, tot het shockerende: 'Ze kunnen je vinger er afbijten hè?:j' aan toe!
, een paarden-verzamel-een-manege-editie van een tijdschrift, om de week naar miniles...