Rhino

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:50

Bollee schreef:
Je pony inenten natuurlijk, als dat niet al gebeurd is...

Als je je pony nu inent, maak je hem alleen maar vatbaarder. Slecht advies dus!

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:13

moowsy schreef:
Bij ons in de buurt heerst er rhino, mijn paard moet in april weer geent worden...wat dan?

Hier heb ik nog geen antwoord op gelezen maar ben wel erg nieuwschierig.
Mijn paarden worden namelijk ook deze maand op nieuw geënt.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:24

Zolang je alleen de tetanus-influenza prik geeft, is er geeen probleem, de rhino-enting zou ik zowieso al niet geven en nu zeker maar even niet.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:38

Nee we wachten ook nog even. Lachen Ik durf het toch nog niet aan.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:48

kijk es ff op medisch mensen, daar zijn sticky's over rhino, staat het advies bij van Utrecht wat te doen enzo

mistral1209

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:51

dat is heel erg rhino bij ons in de buurt is het ook in zoetermeer wij zijn geloof ik nog de enige stal wara niets mee aan de hand is we mogen niet naar buiten omdat de stal eigenaar bang is dat we mischien wel het over brengen en we mogen niet op anderen stallen komen ivm besmettings gevaar nou sterkte meis

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:25

mistral1209 schreef:
dat is heel erg rhino bij ons in de buurt is het ook in zoetermeer wij zijn geloof ik nog de enige stal wara niets mee aan de hand is we mogen niet naar buiten omdat de stal eigenaar bang is dat we mischien wel het over brengen en we mogen niet op anderen stallen komen ivm besmettings gevaar nou sterkte meis

haha sorry hoor maar waar heb je t over?? In Zoetermeer is nog geen 1 stal waar rhino heerst! Als dat volgens jou wel zo is, welke DA heeft dat bevestigd?
Ik zie dat je bij de molen staat in Leidschendam?? Mijn paard staat een paar stallen verder en bij de buren enzo gaan ze gewoon nog het erf af, bij ons is geen rhino, bij de buren niet, dus ik vraag me af waar je dit vandaan hebt..

Gringo_HS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:09

Ik sta zelf met mijn paarden in Woerden bij een pensionstal vlak bij de manege waar dus rhino heerst. Op dit moment heb ik niets meer gehoord over nieuwe gevallen van rhino en is het ook alleen bij die manege. Als er geen andere gevallen meer bij komen word het eind van deze week beter verklaard. Laten we het hopen. OK dan!