OPGELET: zadeldieven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:16

waar ik rij zit nou eens slot op de zadelkamer! Maar dat houdt ze vast niet tegen. Ik heb geen zin om elke keer m'n zadel mee te slepen.. Vanuit zeist naar driebergen op de fiets!

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 14:20

ja inderdaad.. het is heel vervelend inderdaad
waar staat jou paardje eigenlijk?
Maar het houd ze inderdaad niet tegen, een slot... Scheve mond

Myranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:39

Een tijdje terug waren er ook al zadels gejat in Leersum. Gelukkig zijn ze nog niet bij mij op stal geweest.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 16:56

Wat erg dat er zoveel zadels gestolen worden. Het is hier niet in de buurt maar wat niet is kan nog komen. Scheve mond Gelukkig liggen mijn zadels in een kast die op slot is en de kast staat in een kelder die op slot is en er staat alarm op. Als het alarm afgaat is er meteen iemand bij want er woont iemand boven de manege. ik vind het gewoon belachelijk dat ze vanalles jatten, niets is meer veilig.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:02

Ik geloof dat ik mijn zadel eens mee naar huis ga nemen.. Ik woon niet in die regio, maar toch, ik ben als de dood dat ze hem jatten Boos!

gewoonIsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:15

Ergens is het niet te geloven, dat nog nooit iemand deze bende betrapt heeft..of goed heeft gezien. Best eng. Mijn zadel sleep ik inmiddels al een half jaar heen en weer. Te gek voor woorden, toch?

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:40

je kuntje zadel ook bij de politie laten merken. dit hebben ze bij ons op de rijvereniging ooit georganiseerd. de politie was op de manege en iedereen kon zijn zadel meteen laten merken. Verder ligt mijn zadel ook achter slot en grendel. Ik heb het in mijn zadelkast liggen en die staat weer in een gezamelijke grote inbouwkast. met daarop een sticker deze zadels zijn gemerkt. en s'avonds worden de stallen ook nog eens afgesloten. maar ik ben nog steeds bang dat ze hem alsnog meenemen.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 14:32

bij manege die in dichtbij Apeldoorn is, zijn laast ook veel zadels gestolen. Ik snap nie dat mensen dat kunnen doen zonder las te krijgen van hun geweten

Elsjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:09

He bah, wat vervelend, dat is ook nog best in de buurt bij mijn stal... Ik zal dus extra goed opletten...

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 23:30

schopje

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:32

ik snap het niet... waar je je zadel achterlaat zit toch wel een slot op? ze liggen toch niet los ergens?:?

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:33

kaliefje schreef:
ja inderdaad.. het is heel vervelend inderdaad
waar staat jou paardje eigenlijk?
Maar het houd ze inderdaad niet tegen, een slot... Scheve mond

Ik sta bijna als buurvrouw van kalief, Bij gijs hogeraad. Ik huur daar een paard, spirit. Misschien heb je d'r wel van gehoord.

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 11:47

supertygetje schreef:
ik snap het niet... waar je je zadel achterlaat zit toch wel een slot op? ze liggen toch niet los ergens?:?

Ja, maar ze worden alsnog gejat...
Bij mensen van mijn club lagen de zadels gewoon in huis en ze waren gejat.. Dus of ze achter slot en grendel liggen maakt niet zo heel erg veel uit

Hanniebal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:52

dat is gewoon zo jammer en zo triest he, dat er altijd weer van die saaie mensen moeten komen om zo te gaan jatten. Bij manegesed al helemaal.... echt zo zielig en zwak vind ik dat

Dealer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:02

Luckey schreef:
pff..waarom zijn er nou niet gewoon normale mensen, die normaal werken voor hun centjes en zo zadels kunne kopen en verkopen..

Het klinkt misschien vervelend maar voor een steeds groter wordende groep mensen (die al in Nederland wonen of hier ff komen shoppen) IS dit soort diefstal normaal werk.

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 00:13

Daar heb je opzich wel gelijk in inderdaad Dealer...

Nies_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:38

Dealer schreef:
Luckey schreef:
pff..waarom zijn er nou niet gewoon normale mensen, die normaal werken voor hun centjes en zo zadels kunne kopen en verkopen..

Het klinkt misschien vervelend maar voor een steeds groter wordende groep mensen (die al in Nederland wonen of hier ff komen shoppen) IS dit soort diefstal normaal werk.

En t is natuurlijk snel + makkelijk geld verdienen

Brownie

Re: OPGELET: zadeldieven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:21

bij ons liggen de paardenspullen ook achter slot en grendel maarja ze kunnen ook gewoon een pony uit de wei halen .. de eigennaar waarbij ik verzorg hoorde ook over een wit busje dat zich verstoppte in het riet en ging s'nachts zaddels jatten maarja zal wel heel toevallig zijn als het dezelfden zijn wat zuidwolde ligt nog al een beetje ver weg bij utrecht .. Tong uitsteken het is misschien wel makkelijk geld verdienen toch vind ik het niet kunnen om spullen weg te halen voor andere waar andere voor gespaard hebben je krijg het misschien wel vergoed van de verkzekering maar sommige dingen hebben ook emotionele waarde ..dat je het bijvoorbeeld van iemand hebt gekregen die overleden is of wat dan ook ..!! en ik weet zeker dat die dieven het ook niet leuk vinden als wij eens even bij hun gaan inbreken dus ze moeten gewoon met hun poten van de spullen afblijven ... !!!

Anoniem

Re: OPGELET: zadeldieven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:20

dit topic is uit 2004