is heel zielig!zeker lezen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:46

Wat een belachelijke reacties!!!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat het haar verdriet doet om m daar dood te zien. Dat zou ik ook hebben als ik elke dag langs een paard fiets en m ff aai en dan ineens dood onder een zeil.
Laatst bijgewerkt door Arabesk op 27-03-04 01:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:53

ja vroeger toen ik ook pennymeisje was droomde ik ook altijd dat ik een pony mocht inrijden. en ja dan gaan ze natuurlijk ook dood en ja je mocht er ook eigenlijk niet komen, maar je moest hem toch inrijden want hij was al 2. en natuurlijk moest je ook springen want anders werd hij stijf. want hij is als hij 2 is al best oud. maar toen was er zo'n stom pennymeisje die de pony verkeerde snoepjes gaf en was de pony opeens dood toen ik er de volgende dag langs reed. ik kon het natuurlijk niet aan de eigenaar vragen wat er gebeurd was, want ik mocht de pony niet verzorgen maar wel inrijden.

Is mijn duim nu groter. Clown

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:58

Ik moet toegeven dat het verhaal van haar wel tamelijk wazig is.....

LegallyBlond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:32

Ons zielige pennymeisje verhaal is in korte tijd wel heel erg verdraaid
of ligt dat aan mij..? Schijnheilig

LegallyBlond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:35

Eerst mocht ze het paardje niet verzorgen, doet ze toch (very pennymeisje alike) dan vindt ze hem dood onder het zeil en dan mocht ze hem ineens voor een maand verzorgen en in een maand inrijden. Tuurlijk. Dat zal het zijn.
Nee ik geloof je helemaal.. Schijnheilig

LegallyBlond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:39

Alikesflame, neeeee joh hoe kom je er bij dat je duim groter is geworden? Je verhaal klopt toch als een bus? Tja het is toch de normaalste zaak van de wereld dat je die pony niet mag verzorgen maar wel inrijden, ja dat hoor je vaker he, in de 'Pennyscene'.
Het sarcasme loopt gigantisch hoog op.. Haha!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:42

ja is echt zo of geloof je me niet?

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:57

nou ik snap er niet zoveel van
maar als ik het nog een beetje volg ging het zo:
ze zag een pony in de wei, noemde hem amerika
ging vragen of ze hem mocht verzorgen dat mocht niet
maar ze mocht hem wel in rijden
en na een maand nam hun dochtertje het over
ze mocht niet meer komen maar ging nog wel borstelen
en met hem springen en toen opeens lag hij dood onder een zeil

maar je bent niet even gaan vragen wat er gebeurd is met het beestje
vaag heel vaag geloof er geen f*ck van

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 08:39

heel vaag verhaal en ook ik geloof er geen f*ck van !!

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 09:35

volgens mij is het zo:
'ze verzorgde die pony. hij had geen naam, maar ze noemde 'm Amerika. ze mocht hem van die mensen inrijden. later nam het dochtertje van de mensen het over. toen mocht ze niet meer komen. maar ze kwam toch en ze ging met hem springen en snoepjes geven.'
zoiets ofzo.. Verward najah vaag verhaal iig

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 09:40

Alikesflame schreef:
ja vroeger toen ik ook pennymeisje was droomde ik ook altijd dat ik een pony mocht inrijden. en ja dan gaan ze natuurlijk ook dood en ja je mocht er ook eigenlijk niet komen, maar je moest hem toch inrijden want hij was al 2. en natuurlijk moest je ook springen want anders werd hij stijf. want hij is als hij 2 is al best oud. maar toen was er zo'n stom pennymeisje die de pony verkeerde snoepjes gaf en was de pony opeens dood toen ik er de volgende dag langs reed. ik kon het natuurlijk niet aan de eigenaar vragen wat er gebeurd was, want ik mocht de pony niet verzorgen maar wel inrijden.

Is mijn duim nu groter. Clown

Nee maar je neus is wel langer... Haha!

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 10:05

lovelygirly"]
Ik mocht hem niet verzorgen, maar soms ging ik de wei in. We gingen dan spelen.
[/quote]
[quote="lovelygirly"]
Ik ben er niet zomaar in gegaan. Ik had wel toestemming en als je het niet gelooft, vraag maar na. En het had geen ziekte. Ik mocht er alles mee doen voor een maand
[/quote]
[quote="lovelygirly"]
Het mocht wel, maar voor een maand. Ik moest hem inrijden.
[/quote]
[quote="lovelygirly"]
De maand was al voorbij en toen zeiden ze dat ik niet meer moest komen.
[/quote]
[quote="lovelygirly"]
Nee, ik ben er niet gewoon in de wei gegaan, maar ik mocht erin.
[/quote]

Ja, ja. Dus op het moment dat je ermee ging springen, mocht je de wei dus gewoon niet in.

[quote="lovelygirly"]
En het had geen naam dat bedoel ik
[/quote]
[quote="lovelygirly schreef:
Ik heb hem de naam amerika gegeven.

Oke, dan is dat helder.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 10:20

tja... we moeten we maar wennen aan de pennymeisjes he mensen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 11:51

aah joh zulke dingen heb ik ook wel gedaan vroeger toen ik nog een onwetend pennymeisje was Haha! Knipoog haha

Maar toen mijn verzorgpony overleed(echt full-time, en de enige verzorg pont bedoel ik) , daar was ik dus bij..nou dat is ook echt NIET leuk...
Maar goed, daar hebben ze ook een zeil overheen gelegd.. kan me voorstellen dat het kl*te is...roowz

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 11:54

En om eerlijk te zijn heb ik een vaag vermoeden dat de TS nu gewoon aan het proberen is het goed te praten... in haar eerste bericht mag ze haar niet verzorgen en doet ze het toch, dan mocht het wel, dan heeft het gemogen.... allemaal heel begrijpelijk
En voor de zoveelste maal: als je contact hebt met die mensen kun je gerust aan hun vragen waaraan de pony is gestorven, als ik die pony normaal mocht inrijden zou ik dat ook graag hebben geweten.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 11:54

whahahahhha idd Springlady!!! Maarruh wat ik nog steeds een beetje vreemd vind, dat jij hem moest inrijden maar dat jij hem zelf een naam mocht geven en als dat dochtertje niet zo goed kon rijden waarom gaat ze dan op een pony zitten die pas 1 maand onder het zadel is.
Trouwens ik had het er gister nog over dat ik bij mijn paard absoluut geen mensen in de wei wil hebben met mijn ouders omdat als zij bijvoorbeeld het paardje niet vertrouwen en jij krijgt een schop van hem/haar zitten wij met de gebakken peeren. Weet jij veel HET MOCHT NIET!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 11:55

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:00

Ga met Kathleentje mee...je kunt gerust vragen waaraan de pony is overleden...

Of heb je er stiekum toch een slecht geweten onder?

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:29

mag voor jou hopen dat die pony idd gezond was! Anders heb je nu een dode pony op je geweten. Heel hard om te zeggen, maar jullie schijnen niet te kunnen leren dat NEE ook echt NEE is! Moet er dan eerst zo iets gebeuren? Blijf toch eens met je poten van ander mans dieren af, ze zijn heus niet zielig zonder jullie o zo goede verzorging. Misschien wel beter af zonder zelfs. Als ik nu dus lees dat je met 'm aan de hand bent gaan springen enzo, gaan mijn haren overeind staan! Je moest je schamen. En je eruit l*llen lukt je ook niet. Ook vreemd dat toevallig net de "maand" over was op de laatste dag van haar leven.... En als je die pony dan al mocht inrijden (jaja op 2 jaar...) dan vinden ze het vast niet erg als je ook even vraagt waar ze aan dood is gegaan. Of mag je niet meer komen omdat ze jou de schuld geven? Goh hoe komen ze er toch bij, geen pony die zonder jou geweldige verzorging kan leven.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:51

jeetje dat dit topic nog open is Tong uitsteken

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:53

Yessy schreef:
jeetje dat dit topic nog open is Tong uitsteken

Haha! Lips are sealed

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:53

Dat is precies wat ik wilde zeggen...

Ik heb zelf bij mijn 2 jarige pony heel veel last gehad van pennymeisjes. Uiteindelijk is die pony met haast fatale koliek naar de kliniek gegaan, wat ze net overleefd heeft. Daarbij was een groot stuk van haar manen weg, en wie weet wat die k*ters nog meer met haar hebben uitgevreten Boos!

Zie voor meer informatie mijn topic in PP: Weideseizoen komt er weer aan; Pennymeisjes..

Voor mij val jij heel dik onder die categorie Pennymeisjes, en ik hoop dat je weet dat je goed fout zit! (En ik ook hoop voor je dat die pony niets mankeerde)

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:57

Sherwood en Mysweetheart:

Ik denk dat jullie iets verkeerd gelezen hebben Het paard is namelijk geen 2 volgens mij. Ik denk dat jullie dit verkeerd gelezen hebben:

lovelygirly"]
neej ik ben er niet gewoon in de wei gegaan maar ik mog erin en het was niet eenjong paardje en 2 het mog en had geen ziekte en dsat zei het baasje ook maar met dat ik gewon in de wei ben gegaan bedoel ik van met toestemming en dat als ze erniet waren en dat hun niet meegingen
[/quote]

Ik denk dat je em zo moet lezen:

[quote="lovelygirly schreef:
Nee,
1: Ik ben er niet gewoon in de wei gegaan, maar ik mocht erin. En het was niet een jong paardje.
2: Het mocht en hij had geen ziekte en dat zei het baasje ook.
Maar dat ik gewoon in de wei ben gegaan bedoel ik van met toestemming. En dat als ze er niet waren en dat hun niet meegingen

Alleen die laatste zin krijg ik ook niet ontcijfert Verward

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 13:03

Nee ik ook niet..

En het was geen jong paardje maar moest nog worden ingereden... ok, dat kan best natuurlijk, maar ergens geloof ik je voor geen meter..

En het baasje zegt dat hij geen ziekte had... Ohja, mijn paardje heeft ook geen ziekte, maar dat is niet iets wat ik tegen alle Pennymeisjes zeg die langskomen"Nee, leo heeft geen ziekte" Verward