Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alikesflame schreef:ja vroeger toen ik ook pennymeisje was droomde ik ook altijd dat ik een pony mocht inrijden. en ja dan gaan ze natuurlijk ook dooden ja je mocht er ook eigenlijk niet komen, maar je moest hem toch inrijden want hij was al 2. en natuurlijk moest je ook springen want anders werd hij stijf. want hij is als hij 2 is al best oud. maar toen was er zo'n stom pennymeisje die de pony verkeerde snoepjes gaf en was de pony opeens dood toen ik er de volgende dag langs reed. ik kon het natuurlijk niet aan de eigenaar vragen wat er gebeurd was, want ik mocht de pony niet verzorgen maar wel inrijden.
Is mijn duim nu groter.
lovelygirly"]
Ik mocht hem niet verzorgen, maar soms ging ik de wei in. We gingen dan spelen.
[/quote]
[quote="lovelygirly"]
Ik ben er niet zomaar in gegaan. Ik had wel toestemming en als je het niet gelooft, vraag maar na. En het had geen ziekte. Ik mocht er alles mee doen voor een maand
[/quote]
[quote="lovelygirly"]
Het mocht wel, maar voor een maand. Ik moest hem inrijden.
[/quote]
[quote="lovelygirly"]
De maand was al voorbij en toen zeiden ze dat ik niet meer moest komen.
[/quote]
[quote="lovelygirly"]
Nee, ik ben er niet gewoon in de wei gegaan, maar ik mocht erin.
[/quote]
Ja, ja. Dus op het moment dat je ermee ging springen, mocht je de wei dus gewoon niet in.
[quote="lovelygirly"]
En het had geen naam dat bedoel ik
[/quote]
[quote="lovelygirly schreef:Ik heb hem de naam amerika gegeven.
springlady schreef:tja... we moeten we maar wennen aan de pennymeisjes he mensen
lovelygirly"]
neej ik ben er niet gewoon in de wei gegaan maar ik mog erin en het was niet eenjong paardje en 2 het mog en had geen ziekte en dsat zei het baasje ook maar met dat ik gewon in de wei ben gegaan bedoel ik van met toestemming en dat als ze erniet waren en dat hun niet meegingen
[/quote]
Ik denk dat je em zo moet lezen:
[quote="lovelygirly schreef:Nee,
1: Ik ben er niet gewoon in de wei gegaan, maar ik mocht erin. En het was niet een jong paardje.
2: Het mocht en hij had geen ziekte en dat zei het baasje ook.
Maar dat ik gewoon in de wei ben gegaan bedoel ik van met toestemming. En dat als ze er niet waren en dat hun niet meegingen