Gestolen paard!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:29

Tanya"]
[quote="sharonaollie"][quote="pniekepnak"]
[quote="vikki schreef:
Maar je kent de mensen niet? Ik vroeg het me eigenlijk extra af omdat het paard me zo verrekte bekend voor komt...

Hier nog een!! En ook ik heb géén idee waar ik het dier dan van zou moeten kennen... Verward
[/quote]

en ik ook Verward
[/quote]
Me 2...
[/quote]
Ik weet dat overmatig quoten irritant is, maar goed, ik meld me...
Ze lijkt op een paard dat ooit bij mijn verzorgpony op stal stond, ook een arabiertje, genaamd Vedette. Haar eigenaresses kwamen nauwelijks, ze werd door anderen op stal en van stal gehaald. Ze zijn uiteindelijk naar Amsterdam verhuisd, het zou me niets verbazen als ze vandaaruit verkocht is.

Door het aandachttekort was ze de vriendelijkste niet... Hoe lang had hij haar al?

*heeft haar overigens niet gezien Verdrietig *

nescio1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:52

even een stukje van hoe ik haar ken:

hij had haar gekocht van iemand die ergens in goirle een heleboel pony's op een weitje had staan (ongeveer een jaar of anderhalf geleden)

ze was in het begin een moeilijk beesie want je kon haar moeilijk pakken en als je haar vast wilde zetten om te poetsen of zo trok ze het halster en het touw kapot maar na een half jaar tot jaar ging het al steeds beter ze heeft toen ook een veulen gekregen die naar een maand of twee verkocht werd.

toen ben ik zelf verhuisd en heb er verder niet zo heel veel meer van gehoord tot ze weg was.

k vind het echt heel k*t maar ik verwacht eigenlijk niet dat ze weer gevonden word hoe graag k het ook zou willen. en als het wel zo is is het natuurlijk helemaal te gek maar k ga der van uit van niet.dus kan het altijd mee vallen zo moet je maar denken, toch.

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:18

ik denk altijd het ergste dan kan het alleen nog maar tegen valen, allemaal veel sterkt!!

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:20

Is er al IETS bekend over tina ??

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 13:10

Helaas is er geen nieuws meer over Tina gekomen.
Het is dan ook waarschijnlijk niet meer mogelijk om te achterhalen waar ze naartoe is.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:07

Wat erg

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:51

poeh ze komt mij inderdaad ook erg bekend voor moet ik zeggen, waarvan? geen idee... En trouwens ook nog eens bij mij in de buurt, das wel wat minder

nescio1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 13:46

nou ik hoorde van tanja dat het maar 2 keer op de tv is geweest en de politie doet er niks aan.
vet k*t