Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kaitlyn schreef:Ik heb bij kijkers ook weleens aangegeven dat ik denk dat het geen match gaat zijn en ze niet laten proefrijden. Die waren chagrijnig en teleurgesteld, maar was een hele gevoelige merrie en toen ze er waren kreeg ik er veel meer uit als aan de telefoon. Als ze meteen eerlijk waren geweest dan had ik ze niet eens laten komen, en had ons beide veel tijd gescheeld.
Elisa2 schreef:Ah nee, dan zou ik als ik de verkoper was strenger selecteren wie je er op laat. Mensen overschatten zichzelf vaak. En niet teveel achter elkaar.
(voor mij veel te groot)
Tja, waar dat dan aan ligt als zo'n dier dat normaal gesproken niet doet?
Kabayo schreef:Ik vind paarden verkopen ook vreselijk.
Heel veel kopers die doen alsof het om een stoel gaat ‘vraagprijs?’. Verder niks. Heel irriterend
Maar het vervelendste vind ik nog wel al die video’s… ze willen nog net geen video om te zien of het paard wel goed genoeg kan poepen. Heb eens alle benen van top tot teen moeten filmen heb er daarna niks meer van gehoord
Ik verkoop liever veulens. Geen keuringen, simpele beweging video en meestal dan ook gelijk verkocht
Ik kom nog uit een tijd dat je bij de meest wazige foto en beschrijving naar Duitsland of België rijdt (3 uren) om een pony te bekijken… en niet van elk haartje die het dier heeft een video te moeten maken
Kaitlyn schreef:Ja die n.o.t.k. skip ik ook altijd. Zet tenminste in je advertentie <10/20/30k of meer. Scheelt (potentiële) koper en verkoper in ieder geval die vragen. Want als er niks bij staat dan is “wat is de vraagprijs” ook zo’n beetje mijn eerste vraag. Dan weet ik of het zin heeft om door te vragen of dat het niet in budget past.
DuoPenotti schreef:Als je budget zeg maar 10.000 is en de vraagprijs is 12.500 kun je kijken of je nader kunt komen.
Maar is je budget 7500 of de vraagprijs 20.000 kun je elkaars tijd beter besparen.
Dus ja zet er een prijs bij, heb je de mensen die daar niet naar opzoek zijn al weggefilterd.