Mijn eerste eigen paard; welkom SF Daily!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Mijn eerste eigen paard; welkom SF Daily!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:50

Ja hij is ontzettend lief! Als hij moet kiezen tussen eten en knuffelen, dan is het knuffelen. Zodra ik dan weg loop, gaat hij weer eten :')

Vanmiddag komt mijn eigen DA enten. Heel fijn, dan kan hij/zij hem ook meteen even zien. Hij heeft een iets dikker been achter, al een paar dagen. Het wordt gelukkig wel minder, maar maakt wel dat ik even terughoudend ben met oppakken in de rijbak qua longeren etc. Dus toch wel even laten checken.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:54

Wat een leuk dier zeg! Heel veel plezier met hem!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 10:09

Zo de enting zit erin en het been zag er weer wat beter uit dan eergister. Dierenarts denkt dat hij zich ergens heeft gestoten, dat ziet ze wel vaker bij verhuizingen. Ik mag dit weekend rustig gaan beginnen met oppakken :D

Helaas dus geen passend zadel. Dus zal toch aan de longe worden en wil, als een vriendin mee kan, gaan wandelen in het bos. De eerste keer alleen wandelen vind ik wel risicovol ofzo.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:34

Wat een leukerd! Daar ga je denk ik echt veel plezier mee beleven. Wel heel lief dat hij nu al jou zo volgt.
Die stal ken ik wel. Dan sta je aan een heel mooi gebied. :D

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:52

Gefeliciteerd met je eerste paard! *\o/* Ik zag hem toevallig langskomen op MP en dacht toen al "wat een leukerd" :))
Ik heb in 2005 een soortgelijk proces als jij meegemaakt en heb toen mijn eerste paard (veulen) gekocht - ze wordt dit jaar al 21 jaar <3
Beste beslissing ooit! Ik wens jullie heel veel mooie jaren samen :+:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:01

Momo94 schreef:
Wat een leukerd! Daar ga je denk ik echt veel plezier mee beleven. Wel heel lief dat hij nu al jou zo volgt.
Die stal ken ik wel. Dan sta je aan een heel mooi gebied. :D

Ja gisteravond was ik even terug gegaan naar stal en een stalgenoot was in de rijbak aan het rijden dus ik liep daar eerst heen. Hij hinnikte, helemaal verontwaardigd waarom ik niet eerst naar hem toe kwam :')

Ja zeker, lekker aan het bos! En volop ruimte.